تاریخ انتشار: 16 فروردین 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اسپاتیفای به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم‌های استریم موسیقی، قصد دارد قیمت‌ها را افزایش دهد و طرح‌ جدیدی با نام سوپریم معرفی کند.

برنامه های جدید اسپاتیفای برای افزایش قیمت

این پلتفرم محبوبیت بسیاری در بین کاربران خود دارد و همیشه در تلاش بوده تا با ارائه خدمات بهتر و جذاب‌تر، جای خود را در بازار حفظ کند و افزایش بخشیده و این بار نیز با افزایش قیمت و معرفی طرح‌های جدید، این اهداف را دنبال می‌کند.

طرح سوپریم و افزایش قیمت در اسپاتیفای

با توجه به گزارشات جدید از Bloomberg، قیمت‌ها در چند بازار اصلی افزایش یافته است. این افزایش قیمت به طور تقریبی 1 دلار در ماه برای طرح‌های فردی و به 2 دلار در ماه برای طرح‌های خانواده و دوئو در بازارهای انگلیس، استرالیا، پاکستان و دو بازار دیگر صورت می‌گیرد.

اسپاتیفای قصد دارد طرح جدیدی را معرفی کند که فقط شامل موسیقی و پادکست‌ها باشد و بدون کتاب‌های صوتی باشد. این طرح با همان قیمت طرح پریمیوم فعلی اسپاتیفای عرضه خواهد شد.

طرح جدید “سوپریوم” اسپاتیفای با دسترسی به صدای با کیفیت و ویژگی های دیگر که اطلاعات دقیقی از آن به دست نرسیده در راه است. درباره این طرح سال‌هاست شایعاتی می‌شنویم، انتظار می رود این طرح در ماه های پایانی 2024 به صورت رسمی معرفی شود.

مهسا فتحی منش

مهسا فتحی منش

از سال 97 در حوزه تولید محتوا در سایت‌های مختلف، فعالیت‌های فراوانی در تولید محتوای کاربرپسند و نگارش مطالب روز انجام داده‌ام. در این مدت توانسته‌ام با تفکر نوین و ایده‌های خلاقانه، توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کنم. در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای پلازا دیجیتال، امیدوارم با همکاری و تعامل با شما عزیزان، به پیشرفت‌های جدیدی در حوزه تکنولوژی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *