تاریخ انتشار: 26 فروردین 1403 |
زمان مطالعه: 3 دقیقه

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ به عنوان جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ به احتمال زیاد در فصل تابستان راهی بازار می‌شود. در این مطلب قصد داریم شما را با ویژگی‌های گلکسی واچ ۷ اشنا کنیم.

مشخصات گلکسی واچ ۷

آپدیت ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳

ساعت سامسونگ گلکسی واچ ۷ در مقایسه با مدل قبلی خودش پیشرفت‌های جالب توجهی خواهد داشت. حداقل که شایعات اینگونه بیان می‌کنند. در ادامه به شما می‌گوییم که این ساعت هوشمند سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد.

به نظر می‌رسد که گلکسی واچ 7 با شماره مدل SM-L305U راهی بازار می‌شود. همچنین این ساعت به بلوتوث ۵٫۳ مجهز شده است. گلکسی واچ ۷ یک مدل ۴۰ میلی‌متری با پشتیبانی از شبکه LTE هم دارد که تنها در کشور آمریکا منتشر می‌شود.

گزارش‌های جدید می‌گویند که این ساعت ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

قیمت گلکسی واچ ۷

قیمت ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 7 متغیر است و بسته به نسخه و ویژگی‌های آن متفاوت خواهد بود. اما انتظار می‌رود که قیمت واچ ۷ سامسونگ نزدیک به قیمت گلکسی واچ ۶ در زمان عرضه باشد.

گلکسی واچ ۷ با تراشه اگزینوس W940 در سه نسخه عرضه می‌شود!

طراحی و ظاهرگلکسی واچ 7

طراحی زیبا و مدرن گلکسی واچ 7، باعث شده تا این دستگاه به عنوان یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها در بازار دستبند‌های هوشمند محسوب شود. شایعات می‌گویند که این ساعت هوشمند از نظر ظاهری به گلکسی واچ ۶ شباهت دارد. این ساعت سبک طراحی شده و طراحی مینیمالی دارد. به نظر می‌رسد که از بدنه‌ای المومینیومی برخوردار است و از حاشیه‌ای چرخان استفاده می‌کند.

پردازنده جدید برای Galaxy Watch 7

گلکسی واچ ۷ از تراشه‌ی جدید و قدرتمندی برخوردار است که به بهبود عملکرد و کارایی این دستگاه کمک می‌کند. شایعات می‌گویند که این ساعت هوشمند اولین گلکسی سامسونگ خواهد بود که با تراشه‌ ۳ نانومتری راهی بازار می‌شود. احتمالا از تراشه اگزینوس W940 برای این ساعت استفاده شده است.

نسخه‌های مختلف گلکسی واچ ۷

گلکسی واچ 7 در دو مدل راهی بازار می‌شود. هر دو مدل هم در دو اندازه متفاوت در اختیار کاربران قرار میگیرند. به نظر می‌رسد که باید منتظر گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ 7 کلاسیک باشیم. گلکسی واچ 7 در اندازه ۴۷ و ۴۳ میلی متری راهی بازار می‌شود و گلکسی واچ 7 کلاسیک هم در اندازه ۴۴ و ۴۰ میلی‌متری عرضه می‌شود. لازم به ذکر است احتمالا این ساعت نسخه LTE هم خواهد داشت.

گلکسی واچ ۷ با تراشه اگزینوس W940 در سه نسخه عرضه می‌شود!

توقعات از عملکرد گلکسی واچ 7

در حالی که هنوز گلکسی واچ 7 راهی بازار نشده، شایعات می‌گویند که این ساعت هوشمند از حسگرهای متعددی برخوردار است. از جمله این حسگرها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امتیاز دادن به خواب: مدت زمان خواب، دوره خواب، بیدار شدن در طول خواب.
  • ترکیب بدنی: عضله اسکلتی، میزان متابولیسم پایه، میزان آب بدن، میزان چربی بدن
  • حسگر سنجش ضربان قلب پیشرفته
  • حسگر تشخیص فعالیت های ورزشی با قابلیت شخصی سازی بالا
  • حسگر تشخیص سقوط

اپل واچ X یا اپل واچ هم در راه است. می‌توانید جدیدترین اطلاعات منتشر شده درباره این محصول را هم مطالعه کنید.

مهسا فتحی منش

مهسا فتحی منش

از سال 97 در حوزه تولید محتوا در سایت‌های مختلف، فعالیت‌های فراوانی در تولید محتوای کاربرپسند و نگارش مطالب روز انجام داده‌ام. در این مدت توانسته‌ام با تفکر نوین و ایده‌های خلاقانه، توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کنم. در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای پلازا دیجیتال، امیدوارم با همکاری و تعامل با شما عزیزان، به پیشرفت‌های جدیدی در حوزه تکنولوژی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *