تاریخ انتشار: 23 تیر 1403 |
زمان مطالعه: 3 دقیقه

گلکسی واچ ۷ رسما معرفی شد. می‌خواهیم شما را با این محصول بیشتر اشنا کنیم.

آپدیت ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۳

گلکسی واچ ۷ در مدل‌های ۴۰ میلی‌متری و ۴۴ میلی‌متری راهی بازار می‌شود. امسال هم خبری از مدل کلاسیک نیست.

تمام مدل‌های گلکسی واچ ۷ از حسگرهای پیشرفته سلامتی و ورزشی پشتیبانی می‌کنند. صفحه نمایشی برای این ساعت‌ها در نظر گرفته شده که با یک لایه یاقوت محافظت می‌شوند و همچنین از حسگرهای جدید BioActive هم برای این ساعت استفاده شده است. از طرف دیگر مشخص شد که تراشه اگزینوس W1000 با ۵ هسته روی این ساعت قرار گرفته.

Watch 7 jpg

مدل ۴۰ میلی‌متری از صفحه نمایش ۱٫۳ اینچی با وضوح تصویر ۴۳۲ در ۴۳۲ پیکسل Super AMOLED بهره می‌برد. مدل ۴۴ میلی‌متری هم از صفحه نمایش ۱٫۵ اینچی ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل استفاده می‌کند. این ساعت از گواهی MIL-STD-810H و گواهی IP68 استفاده می‌کند.

سامسونگ از Wear OS 5 برای این ساعت استفاده کرده است.

Watch 7 details jpg

گلکسی واچ ۷ با قیمت ۳۰۰ دلار برای مدل ۴۰ میلی‌متری و با قیمت ۳۳۰ دلار برای مدل ۴۴ میلی‌متری راهی بازار می‌شود.

آپدیت ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۳

سامسونگ اعلام کرد که این ساعت هوشمند به تراشه اگزینوس W1000 مجهز شده است.

آپدیت ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۳

عکس گلکسی واچ ۷ سامسونگ

امروز رندری جدیدی از گلکسی واچ ۷ منتشر شد. تصویری با کیفیت که جزییات این ساعت هوشمند را به خوبی نشان می‌دهد.

 

آپدیت ۴ تیر ماه ۱۴۰۳

Galaxy Watch 7 Amazon Canada

امروز گلکسی واچ ۷ در سایت آمازون کانادا دیده شد. البته نسخه ۴۰ میلی‌متری این ساعت که ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم دارد. در مشخصات این ساعت گفته شده بود که از حسگرهای سنجش فعالیت‌های ورزشی، ساعت هشدار  و حتی سیستم پرداخت مالی هم پشتیبانی می‌:ند.
آپدیت ۸ خرداد ماه ۱۴۰۳
اطلاعات جدید می‌گویند که ظرفیت باتری گلکسی واچ اولترا ۲ برابر بهتر است گلکسی واچ 6 کلاسیک است.
اپدیت 5 خرداد ماه ۱۴۰۳

با اینکه همچنان اطلاعات کمی در اختیار داریم اما خبرها حاکی از آن است که احتمالاً سامسونگ از یک ساعت جدید به نام Watch7 Ultra از خانواده Galaxy Watch رونمایی خواهد کرد. احتمالاً این محصول در قسمت اسپیکر، سنسورها و درز بند، تفاوت‌هایی خواهد داشت.

گزارش‌های اولیه به ارتقا تراشه، عمر باتری بیشتر و توانایی اندازه‌گیری و نظارت بر قند خون اشاره کرده‌ است.

البته مشخص نیست که این تغییرات برای تمام دستگاه‌های Watch7 اعمال خواهد شد یا شایعات فقط مربوط به مدل Ultra هستند. به هر حال، به نظر می‌رسد سامسونگ آماده رقابت بسیار جدی با اپل واچ Ultra 2 است و ما بی‌صبرانه منتظر دیدن جزئیات بیشتر خواهیم بود.

اپدیت ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

امروز ساعت گلکسی واچ ۷ در سازمان FCC آمریکا دیده شد. این ساعت هوشمند با شماره مدل‌های SM-L300, SM-L305, SM-L310, SM-L315 و SM-R861. L300 و L310 در این سازمان قرار گرفته است.

گلکسی واچ ۷ احتمالا در مدل‌های گلکسی واچ ۷ کلاسیک، گلکسی واچ ۷ پرو و گلکسی واچ معمولی راهی بازار می‌شود.

مشخصات گلکسی واچ ۷

آپدیت ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳

ساعت سامسونگ گلکسی واچ ۷ در مقایسه با مدل قبلی خودش پیشرفت‌های جالب توجهی خواهد داشت. حداقل که شایعات اینگونه بیان می‌کنند. در ادامه به شما می‌گوییم که این ساعت هوشمند سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد.

به نظر می‌رسد که گلکسی واچ 7 با شماره مدل SM-L305U راهی بازار می‌شود. همچنین این ساعت به بلوتوث ۵٫۳ مجهز شده است. گلکسی واچ ۷ یک مدل ۴۰ میلی‌متری با پشتیبانی از شبکه LTE هم دارد که تنها در کشور آمریکا منتشر می‌شود.

گزارش‌های جدید می‌گویند که این ساعت ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

قیمت گلکسی واچ ۷

قیمت ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 7 متغیر است و بسته به نسخه و ویژگی‌های آن متفاوت خواهد بود. اما انتظار می‌رود که قیمت واچ ۷ سامسونگ نزدیک به قیمت گلکسی واچ ۶ در زمان عرضه باشد.

گلکسی واچ ۷ با تراشه اگزینوس W940 در سه نسخه عرضه می‌شود!

طراحی و ظاهرگلکسی واچ 7

اندازه صفحه نمایش تغییری نکرده و همان قطر 1.5 اینچی مدل Watch6 Classic را خواهد داشت که در استاندارد 47 میلی‌متری قرار می‌گیرد. طراحی زیبا و مدرن گلکسی واچ 7، باعث شده تا این دستگاه به عنوان یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها در بازار دستبند‌های هوشمند محسوب شود. شایعات می‌گویند که این ساعت هوشمند از نظر ظاهری به گلکسی واچ ۶ شباهت دارد. این ساعت سبک طراحی شده و طراحی مینیمالی دارد. به نظر می‌رسد که از بدنه‌ای المومینیومی برخوردار است و از حاشیه‌ای چرخان استفاده می‌کند.

پردازنده جدید برای Galaxy Watch 7

گلکسی واچ ۷ از تراشه‌ی جدید و قدرتمندی برخوردار است که به بهبود عملکرد و کارایی این دستگاه کمک می‌کند. شایعات می‌گویند که این ساعت هوشمند اولین گلکسی سامسونگ خواهد بود که با تراشه‌ ۳ نانومتری راهی بازار می‌شود. احتمالا از تراشه اگزینوس W940 برای این ساعت استفاده شده است.

نسخه‌های مختلف گلکسی واچ ۷

گلکسی واچ 7 در دو مدل راهی بازار می‌شود. هر دو مدل هم در دو اندازه متفاوت در اختیار کاربران قرار میگیرند. به نظر می‌رسد که باید منتظر گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ 7 کلاسیک باشیم. گلکسی واچ 7 در اندازه ۴۷ و ۴۳ میلی متری راهی بازار می‌شود و گلکسی واچ 7 کلاسیک هم در اندازه ۴۴ و ۴۰ میلی‌متری عرضه می‌شود. لازم به ذکر است احتمالا این ساعت نسخه LTE هم خواهد داشت.

گلکسی واچ ۷ با تراشه اگزینوس W940 در سه نسخه عرضه می‌شود!

توقعات از عملکرد گلکسی واچ 7

در حالی که هنوز گلکسی واچ 7 راهی بازار نشده، شایعات می‌گویند که این ساعت هوشمند از حسگرهای متعددی برخوردار است. از جمله این حسگرها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امتیاز دادن به خواب: مدت زمان خواب، دوره خواب، بیدار شدن در طول خواب.
  • ترکیب بدنی: عضله اسکلتی، میزان متابولیسم پایه، میزان آب بدن، میزان چربی بدن
  • حسگر سنجش ضربان قلب پیشرفته
  • حسگر تشخیص فعالیت های ورزشی با قابلیت شخصی سازی بالا
  • حسگر تشخیص سقوط

اپل واچ X یا اپل واچ هم در راه است. می‌توانید جدیدترین اطلاعات منتشر شده درباره این محصول را هم مطالعه کنید.

آبتین کمالی

عصر آگاهی، زمانی است که دانش و اطلاعات، چون بارانی بی‌انتها، زمین خشک واقعیت را به گلستانی از امکانات و توسعه تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *