قوانین و مقررات

برای خرید شهر تهران

  1. اگر تا ساعت 15 ثبت سفارش کنید کالا همان روز از طریق پیک تحویل میشود در صورت تغییر در زمان تحویل کالا حتما به صورت تلفنی به مشتریان گرامی اطلاع داده میشود
  2. کلیه محصولات خریداری شده دارای 14 روز ضمانت بازگشت کالا (در صورت مشکل سخت افزاری و مغایرت بی قید و شرط) می باشند.
  3. هزینه ارسال محصولات در شهر تهران رایگان می باشد.
  4. پرداخت در محل برای کالاهایی هست که مبلغ آن زیر 3 میلیون تومان هست و برای کالاهایی که بیشتر از این مبلغ هست نیاز به پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه هست.
  5. در صورت در خواست فاکتور رسمی حتما به صورت تلفنی به کارشناسان فروش اعلام شود .
  6. در فاکتور نهایی هیچگونه مبلغی تحت هیچ عنوانی به مبلغ اضافه نمی گردد.
  7. کلیه محصولات دارای ضمانت اصالت کالا و گارانتی اصلی می باشند.
  8. اگر سفارش خود را تحویل گرفتید و متوجه شدید مغایرت دارد یا جعبه کالا باز است  فقط 2 ساعت از زمان تحویل کالا مهلت دارید که به خدمات پس از فروش پلازا دیجیتال اعلام کنید
    9.به اطلاع مشتریان عزیز میرساند که سفارش ها در تهران از طریق پیک تحویل شما میگردد و سفارشات درب منزل یا محل کار شما تحویل میشود و از تحویل کالا در داخل مجتمع یا ادرس های بدون پلاک و کد پستی معذوریم

برای خرید شهرستان

  1. ارسال کالا همان روز یا یک روز پس از ثبت سفارش صورت گرفته و زمان تحویل آن به مشتری بین یک تا سه روز کاری از زمان ثبت سفارش خواهد بود.هزینه ارسال به صورت پس کرایه هست.
  2. کلیه محصولات خریداری شده دارای 14 روز ضمانت بازگشت کالا (در صورت مشکل سخت افزاری و مغایرت بی قید و شرط) می باشند.
  3. ارسال کالاها به شهرستان از طریق شرکت های حمل و نقل تیپاکس . پست و کالابران انجام میشود
  4. امکان پرداخت در محل فقط مختص شهر تهران است و مشتریانی که درخواست ارسال کالا به شهرستان را دارند حتما باید هزینه کالا را آنلاین پرداخت کنند
  5. ارسال توسط باربری و اتوبوس رانی با مسئولیت و هزینه مشتری صورت می پذیرد.
  6. در صورت در خواست فاکتور رسمی حتما به صورت تلفنی به کارشناسان فروش اعلام شود.
  7. اگر سفارش خود را تحویل گرفتید و متوجه شدید مغایرت دارد یا جعبه کالا باز است  فقط 2 ساعت از زمان تحویل کالا مهلت دارید که به خدمات پس از فروش پلازا دیجیتال اعلام کنید.
  8. در فاکتور نهایی هیچگونه مبلغی تحت هیچ عنوانی به مبلغ اضافه نمی گردد. کلیه محصولات دارای ضمانت اصالت کالا و گارانتی اصلی می باشند.
    9.در صورت بروز مشکل در کالا که نیاز به ارسال کالا به پلازا دیجیتال باشد هزینه ارسال کالا به عهده پلازادیجیتال میباشد

شرایط بازگشت کالا و توضیحات تکمیلی

  1. در صورتی که سفارش خود را تحویل گرفتید و متوجه شدید مغایرت دارد یا جعبه کالا باز است  فقط 2 ساعت از زمان تحویل کالا مهلت دارید که به خدمات پس از فروش پلازا دیجیتال اعلام کنید.
  2. در صورتی که سفارش خود را تحویل گرفتید و مشکل سخت افزاری یا مغایرت داشت و نیاز به مرجوع کردن آن بود با خدمات پس از فروش پلازا دیجیتال تماس بگیرید و با هماهنگی کارشناس مربوطه اقدام به مرجوع کردن آن کنید
  3. در صورت تاییدیه مرجوعی کالا از سوی پلازا دیجیتال توجه داشته باشید که به هیچ وجه نباید روی جعبه کالا آدرس و نوشته باشد در این صورت سفارش شما شامل امتیاز تعویض کالا یا بازگشت وجه نخواهد شد.
  4. در صورت تاییدیه مرجوعی کالا از سوی پلازا دیجیتال حتما باید تمامیه اقلام موجود در جعبه کالا به همراه کارت گارانتی و فاکتور مرجوع شود.
  5. در صورت تاییدیه مرجوعی کالا از سوی پلازا دیجیتال اگر جعبه کالا در طول زمان بازگشت توسط شرکت حمل و نقل آسیب دیده باشد مسئولیت آن با شرکت حمل و نقل و پیگیری آن به عهده مشتری میباشد.
  6. سفارشات تنها در صورت مغایرت و خرابی مرجوع می گردند و امکان لغو سفارش به دلیل انصراف از خرید وجود ندارد پس لطفا در هنگام خرید خود دقت نمائید.
  7. مدت زمان بررسی سفارش عودت داده شده به مدت 4 روز کاری از زمان تحویل به پلازا دیجیتال به طول می انجامد. در مواردی که بررسی ایراد باید توسط گارانتی صورت پذیرد (به وجود آمدن ایراد توسط مشتری بوده و یا ایراد ذاتی خود دستگاه بوده است)، این زمان تا یک هفته کاری نیز ممکن است به طول بی‌انجامد.
  8. ایرادات فیزیکی مانند شکستگی، ضربه، خط و خش و… شامل ضمانت بازگشت کالا نمی باشد پس در زمان تحویل کالا به بسته بندی و محتویات داخل آن دقت نمائید. لطفا در هنگام جعبه گشایی از سفارش خود فیلم تهیه نمایید تا اگر سفارش در حین نقل و انتقال آسیب دیده بود از طریق فیلم قابل اثبات باشد (در غیر این صورت امکان مرجوعی کالا با مشکل فیزیکی و ظاهری وجود ندارد).
  9. تا 3 پیکسل سوخته شامل ضمانت بازگشت کالا نمی شود و بیشتر از آن(تا 14 روز پس از خرید) شامل تعویض کالا میشود.
  10. ایرادات نرم افزاری و استفاده نادرست از دستگاه ( استفاده برخلاف موارد توضیح داده شده در کاتالوگ هر محصول) شامل ضمانت بازگشت کالا نمی شود.
  11. امکان تعویض کالا با کالای مشابه (در صورتی که مشتریان عزیز پس از ثبت سفارش مدل دیگری را مد نظر قرار داده باشند) اگر قبل از ارسال کالا باشد و بیشتر از 12 ساعت از زمان ثبت سفارش نگذشته باشد میتوانید باکارشناسان ما(شماره 02158497000 داخلی 318 ) هماهنگ کنید.

  12. در صورتی که کالا شامل ضمانت بازگشت کالا گردید مشتری گرامی می تواند از زمان تحویل کالا به پلازا دیجیتال وجه خود را ظرف 48 ساعت کاری دریافت کند.
  13. ضمانت بازگشت کالا تنها یک بار برای هر سفارش اجرا می گردد و این ضمانت شامل کالای جایگزین نمی گردد (مشتریان گرامی تنها یکبار می توانند از ضمانت 14 روزه برای هر سفارش خود استفاده نمایند).
  14. حروف انگلیسی که در ادامه نام و مدل برخی محصولات درج می شود (مانند حرف C در لپ تاپ ایسوس r564jp-C) تنها برای تمایز کانفیگ های مختلف این محصول در سایت به کار رفته و بر روی جعبه یا خود محصول چنین کاراکتری وجود ندارد. معمولا بر روی جعبه لپ تاپ پارت نامبر دستگاه درج می شود که این پارت نامبر با پسوند دستگاه (کاراکتری که بعد از خط تیره قید می شود) در سایت متفاوت است.
  15. لطفا در زمان تحویل کالا وجود اقلام همراه و کارت گارانتی دستگاه را نیز بررسی نمایید (در صورت مفقود شدن اقلام همراه و یا کارت گارانتی امکان تعویض و یا مرجوعی کالا وجود نخواهد داشت).
  16. وجه بازگشتی به مشتریان گرامی تنها به حساب شخصی که سفارش را ثبت کرده و با ارائه کد ملی انجام می پذیرد.
  17. پس از گذشت 14 روز ضمانت بازگشت کالا، خدمات گارانتی و پشتیبانی برعهده شرکتی است که در هر محصول به عنوان گارانتی قید شده است.
  18.  در صورتی که پلازا دیجیتال موفق به تامین کالای مشتری نشود، وجه مشتری در مدت زمان 48 ساعت کاری به حساب ایشان بازگشت داده خواهد شد.