زمان و هزینه ارسال سفارشات

ارسال سفارشاتی که در همان روز قبل از ساعت 13 تکمیل شود برای تهران همان روز تا حداکثر ساعت 20 تحویل مشتری می شود و برای شهرستان همان روز تحویل شرکت حمل و نقل می شود.سفارش هایی که بعد از ساعت 13 ثبت شوند برای تهران در روز بعد تا ساعت 15 تحویل می شود و برای شهرستان هم در روز بعد تحویل شرکت حمل و نقل می شود.
برای ارسال فوری سفارش می توانید با داخلی 318 یا 300 تماس بگیرید تا نهایت همکاری با شما برای ارسال هر چه سریعتر سفارش انجام شود.
هزینه ارسال سفارشات بالای 2 میلیون تومان برای مناطق 22 گانه تهران در حالت عادی رایگان هست و در حالت فوری به صورت پس کرایه انجام می شود.
هزینه ارسال کالا به شهرستان به دلیل رقابتی بودن قیمت های پلازا دیجیتال به صورت پس کرایه انجام می شود.تمام تلاش تیم پلازا دیجیتال این هست که در آینده ای نزدیک بتوانیم در کنار قیمت رقابتی و کالای اورجینال با گارانتی معتبر ، هزینه ارسال سفارشات را برای شما عزیزان به حداقل برسانیم.در طول مراحل ثبت سفارش اگر نیاز به راهنمایی داشتید یا مشکلی در سایت پیش آمد می توانید با داخلی 326 یا 300 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنیم.