تاریخ انتشار: 24 دی 1402 |
زمان مطالعه: 48 دقیقه

یکی از نیازمندی‌های مهم کاربران گوشی‌های هوشمند را باید استفاده مداوم از دوربین عنوان کرد. شرکت‌های زیادی توانسته‌اند با تولید انواع گوشی‌های هوشمند قدرتمند، سنسورهای دوربین باکیفیت را روی آن‌ها قرار دهند که در میان انواع آن‌ها، کمپانی شیائومی موفق شده است دستگاه‌های زیادی را طراحی و تولید کند که هر کدام به لطف سنسورهای قدرتمند خود، توانسته‌اند شرایط ایده‌آل را برای کاربران رقم بزنند. گوشی‌های هوشمند تولید شده از سوی کمپانی شیائومی دارای مشخصات فنی قدرتمند در کنار قیمت اقتصادی هستند که این مسئله سبب شده است کاربران بتوانند از دستگاه‌ها برای انجام کارهای گوناگون استفاده کنند. در صورتی که قصد دارید بهترین گوشی‌های هوشمند شیائومی را از نظر دوربین انتخاب کرده و خریداری کنید، توصیه می‌کنیم با ما در این مقاله همراه باشید تا بهترین مدل‌ها را معرفی کرده و بتوانید با آن‌ها، آشنا شوید.

قدرت دوربین گوشی‌های شیائومی

در صورتی که به دنبال خرید بهترین گوشی‌های هوشمند شیائومی از نظر دوربین هستید، باید بدانید که فقط قدرت بالای سنسور نمی‌تواند تعیین‌کننده باشد. در حقیقت شما باید تلاش کنید تا بتوانید گوشی‌های هوشمندی را خریداری کنید که در کنار سنسورهای قدرتمند و کارآمد، مجهز به پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی و صفحه نمایش باکیفیت باشند. هر کدام از این بخش‌های سخت افزاری ذکرشده می‌توانند روی کیفیت تصاویر به صورت مستقیم یا غیرمستقیم تاثیرگذار باشند. در این مقاله سعی شد بهترین گوشی‌های هوشمند شیائومی از نظر دوربین را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با شناخت صحیح و کارآمد، یک مدل خاص را انتخاب کرده و خریداری کنید.

فهرست بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین

گوشی Xiaomi 14 Pro

xiaomi 14 pro 2

یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند تولید شده از سوی کمپانی شیائومی را باید شیائومی 14 پرو معرفی کرد که قابلیت‌های بی‌نظیری دارد.

صفحه نمایش6.73 اینچ LTPO AMOLED، 68 میلیارد رنگ، نرخ تازه سازی 120 هرتز، Dolby Vision، HDR10+
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3
پردازنده گرافیکیAdreno 750
دوربین50 مگاپیکسل اصلی، 50 مگاپیکسل تله فوتو، 50 مگاپیکسل اولترا واید
سلفی32 مگاپیکسل
باتری4880 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع120 وات سیمی، 50 وات وایرلس، 10 وات معکوس

 

این دستگاه به لطف طراحی منحصر به فرد خود توانسته یکی از بهترین اسمارتفون‌هایی به حساب آید که با وزن 223 گرم خود می‌تواند روی نظر مخاطبین زیادی برای خرید تاثیرگذار باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه باید به دوربین‌های قدرتمند و جذاب آن اشاره کرد.

سخت افزار گوشی Xiaomi 14 Pro

گوشی هوشمند شیائومی 14 پرو در بخش عقب مجهز به دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسل بوده که گشودگی دیافراگم آن برابر با f/1.4 است. از طرف دیگر این سنسور اصلی می‌تواند در زمینه ثبت تصاویر و فایل‌های ویدیویی باکیفیت بالا از خود توانمندی بسیار زیادی نشان دهد. از طرف دیگر باید بدانید در کنار سنسور اصلی گوشی موبایل شیائومی 14پرو شاهد قرارگیری سنسور 50 مگاپیکسل تله فوتو خواهید بود که گشودگی دیافراگم آن برابر با f/2.0 بوده و زوم اپتیکال که ارائه می‌کند برابر با 3.2x است. در کنار این دو سنسور قدرتمند شاهد قرارگیری سنسور 50 مگاپیکسل اولترا واید خواهید بود که بدون تردید می‌تواند قدرت تصویربرداری بسیار خوبی را ارائه کند. در صورتی که به دنبال خرید بهترین گوشی‌های هوشمند شیائومی هستید که مجهز به دوربین‌های باکیفیت باشد، بدون تردید شیائومی 14 پرو می‌تواند یکی از گزینه‌های در دسترس شما به حساب آید. همچنین در بخش جلوی این دستگاهخ سنسور سلفی قدترمند 32 مگاپیکسل جای خوش کرده که می‌تواند تصاویر سلفی را باکیفیت و جزئیات بسیار زیادی ثبت و ضبط کند. در صورتی که کیفیت بالای تصویربرداری و فیلمبرداری برای شما اهمیت دارد، توصیه می‌کنیم گوشی هوشمند شیائومی 14 پرو را به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های در دسترس مدنظر قرار دهید تا بتوانید شرایط ایده‌آل را در زمینه تصویربرداری تجربه کنید.

از طرف دیگر نباید سایر مشخصات فنی ایده‌آل دستگاه را نادیده گرفت که می‌توانند روی خروجی تصاویر ثبت شده موثر باشند. به عنوان مثال، شیائومی 14 پرو مجهز به صفحه نمایش 6.73 اینچ LTPO AMOLED بوده که با وضوح 1440×3200 پیکسل خود می‌تواند تصاویر باکیفیت زیادی را ثبت و ضبط کند. از طرف دیگر این دستگاه از نرخ تازه سازی 120 هرتز، Dolby Vision، HDR10+ پشتیبانی خواهد کرد. همچنین باید به این مسئله توجه داشته باشید که نمایشگر موجود در گوشی هوشمند شیائومی 14 پرو می‌تواند با پشتیبانی از 68 میلیارد رنگ، تصاویر را با وضوح بسیار زیاد نمایش داده و شرایط ایده‌آل را برای کاربران رقم بزند. یکی دیگر از مزایای نمایشگر موجود در گوشی هوشمند شیائومی 14 پرو را می‌توان محافظ نمایشگر اختصاصی Xiaomi Longjing Glass دانست که می‌تواند تاثیر بسیار خوبی روی افزایش ضریب ایمنی دستگاه داشته باشد. شما می‌توانید به لطف این محافظ، امنیت نمایشگر را تا حد زیادی افزایش دهید که می‌تواند نتیجه بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

ویژگی‌های گوشی Xiaomi 14 Pro

قدرت گوشی هوشمند شیائومی 14 پرو توسط پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 تامین می‌شود که پردازنده‌ای با پایه تراشه 4 نانومتر شناخته می‌شود. این پردازنده قدرتمند می‌تواند نیازهای کاربران را در زمینه‌های مختلف پاسخ دهد و جالب است بدانید امکان تامین انرژی لازم در زمینه تاثیر مستقیم روی کیفیت تصاویر و فایل‌های ویدیویی ضبط شده را دارد. در کنار پردازنده اصلی دستگاه شاهد پردازنده گرافیکی قدرتمند Adreno 750 خواهید بود که می‌تواند تاثیر زیادی روی کیفیت دستگاه داشته باشد. در صورتی که نگران فضای ذخیره‌سازی برای تصاویر هستید، باید بدانید این دستگاه از حداقل حافظه ذخیره‌سازی داخلی 256 گیگابایت در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید با وجود چنین حافظه ذخیره‌سازی داخلی، بدون نگرانی از کمبود فضای ذخیره‌سازی اقدام به تصویربرداری و فیلمبرداری کنید.

از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به باتری آن اشاره کرد. گوشی هوشمند شیائومی 14 پرو دارای باتری 4880 میلی آمپر ساعت بوده که می‌تواند انرژی لازم و مورد نیاز کاربران را در زمینه‌های مختلف تامین کند. شما می‌توانید از این دستگاه برای انجام کارهای خود استفاده کنید و از مدت زمان ماندگاری شارژ باتری آن نهایت لذت را ببرید. از طرف دیگر این دستگاه از فناوری شارژ سریع 120 وات سیمی در کنار شارژ وایرلس 50 وات و شارژ معکوس 10 وات پشتیبانی خواهد کرد. بدون تردید شیائومی 14 پرو را باید به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند تولید شده از سوی کمپانی شیائومی معرفی کرد که قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی دارد. شما می‌توانید این دستگاه را به سادگی از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کنید.

گوشی Xiaomi 13 Ultra

 

xiaomi 13 ultra 3

گوشی موبایل شیائومی 13 اولترا را باید به عنوان یکی دیگر از بهترین گوشی‌های هوشمند تولید شده از سوی کمپانی شیائومی معرفی کرد که می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل در زمینه تصویربرداری و فیلمبرداری به حساب آید. این دستگاه قابلیت‌های بسیار خوبی دارد و هر کدام از آن‌ها می‌توانند شرایط ایده‌آل را برای کاربران رقم بزنند.

صفحه نمایش6.73 اینچ LTPO AMOLED، 1 میلیارد رنگ، نرخ تازه سازی 120 هرتز، Dolby Vision، HDR10+
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2
پردازنده گرافیکیAdreno 740
دوربین50 مگاپیکسل اصلی، 50 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو، 50 مگاپیکسل اولترا واید، 50 مگاپیکسل تله فوتو
سلفی32 مگاپیکسل
باتری5000 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع90 وات سیمی، 50 وات وایرلس، 10 وات معکوس

 

همانطور که می‌دانید، گوشی‌های کارآمد در زمینه تصویربرداری و فیلمبرداری باید قابلیت‌های خاص و منحصر به فرد داشته باشند که شامل پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی، باتری، دوربین و صفحه نمایش می‌شود؛ این بدان معنا است کلیه بخش‌های یک اسمارتفون باید از خود قابلیت‌های بی‌نظیر نشان دهند تا بتوان انتظار عملکردی ایده‌آل را از نظر تصویربرداری و فیلمبرداری را داشته باشیم.

سخت افزار گوشی Xiaomi 13 Ultra

گوشی هوشمند شیائومی 13 اولترا مجهز به دوربین چهارگانه در بخش عقب بوده که هر کدام از آن‌ها می‌توانند تصویربرداری و فیلمبرداری را باکیفیت بالا انجام دهند. به عنوان مثال، این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسل بوده و گشودگی دیافراگم آن هم برابر با f/1.9 بوده و در کنار آن شاهد قرارگیری سنسور 50 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو با گشودگی دیافراگم f/3.0 خواهید بود. خوشبختانه این سنسور می‌تواند زوم اپتیکال 5x را ارائه کند که می‌توان به قدرت بالاای آن در زمینه تصویربرداری و فیلمبرداری اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه مجهز بودن به سنسور 50 مگاپیکسل تله فوتو در کنار سنسور 50 مگاپیکسل اولترا واید است.

هر کدام از این سنسورها می‌توانند تصویربرداری و فیلمبرداری را با کیفیت بسیار خوبی انجام دهند و نتیجه کار فوق‌العاده لذت‌بخش خواهد بود. شرایط تصویربرداری و فیلمبرداری با گوشی هوشمند شیائومی 13 اولترا در بخش جلو هم بی‌نظیر است، چرا که ما شاهد قرارگیری سنسور سلفی 32 مگاپیکسل هستیم که می‌تواند شرایط تصویربرداری و فیلمبرداری را به خوبی برای کاربران رقم بزند. در صورتی که کیفیت تصویربرداری در بخش جلو همانند تصویربرداری و فیلمبرداری در بخش عقب برای شما قابل توجه است، باید بدانید شیائومی 13 اولترا می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های در دسترس به حساب آید.

ویژگی‌های گوشی Xiaomi 13 Ultra

گوشی شیائومی 13 اولترا مجهز به صفحه نمایش 6.73 اینچ LTPO AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز بوده و از 1 میلیارد رنگ پشتیبانی خواهد کرد. باید بدانید وضوح این نمایشگر برابر با 1440×3200 پیکسل بوده که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی داشته باشد و باعث شود کاربران بتوانند کیفیت بسیار خوبی را در نمایش جزئیات شاهد باشند. از همه مهم‌تر، این دستگاه می‌تواند محتواهای HDR10+ و Dolby Vision را به خوبی پوشش دهد که یکی از مهم‌ترین مزایای دستگاه شناخته می‌شود. از طرف دیگر وجود محافظ نمایشگر کورنینگ گوریلا گلس victus سبب می‌شود کاربران بتوانند ضریب ایمنی بالایی را شاهد باشند. نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه برابر با 89.5 درصد بوده و این نشان می‌دهد بیشتر فضای جلوی دستگاه از صفحه نمایش پوشیده شده است. همچنین بیشترین میزان نور ارائه شده از سوی نمایشگر برابر با 2600 نیت است.

قدرت گوشی موبایل شیائومی 13 اولترا توسط پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 تامین می‌شود که به عنوان پردازنده‌ای با پایه تراشه 4 نانومتر شناخته می‌شود. از طرف دیگر باید بدانید این دستگاه می‌تواند عملکردی بی‌نظیر از خود نشان دهد و در کنار پردازنده قدرتمند گرافیکی Adreno 740، لذت نمایش جزئیات گرافیکی را ارائه کند. عملکرد بی‌نظیر پردازنده و تاثیر مستقیم آن رروی عملکرد دوربین می‌تواند باعث شود شیائومی 13 اولترا به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند شیائومی از نظر دوربین شناخته شود. خوشبختانه این دستگاه از حداقل مدل با 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس قرار دارد که کاربران می‌توانند از آن برای ذخیره‌سازی اطلاعات استفاده کنند. نوع حافظه دستگاه UFS 4.0 بوده و به خوبی نشان می‌دهد دستگاه توانایی بالایی در نقل و انتقال اطلاعات دارد.

خوشبختانه این گوشی هوشمند شیائومی با باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعت خود می‌تواند برای مدت زمان طولانی انرژی و توان لازم و موردنیاز کاربران را برای کار کردن و ثبت تصاویر یا فایل‌های ویدیویی را فراهم کند. در صورتی که کیفیت و قدرت باتری گوشی هوشمند برای شما به عنوان یک کاربر که قصد دارید بتوانید از دستگاه در زمینه تصویربرداری و فیلمبرداری استفاده کنید، اهمیت دارد، باید بدانید که شما می‌توانید تجربه ایده‌آل و خوبی را بریا خود رقم بزنید. بد نیست بدانید امکان شارژ مجدد دستگاه توسط فناوری شارژ سیمی 90 وات در کنار شارز 50 وات وایرلس و شارژ معکوس 10 وات وجود دارد. بدون تردید شرایط باتری این دستگاه به عنوان یک اسمارتفون با ارزش شیائومی فوق‌العاده بوده و می‌تواند باعث جلب رضایت کاربران شود.

گوشی Xiaomi 13 Pro

 

xiaomi 13 pro 1

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های هوشمند تولید شده از سوی کمپانی شیائومی را باید شیائومی 13 پرو معرفی کرد که می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای تصویربرداران به حساب آید. این دستگاه قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی دارد که می‌توان در میان آن‌ها به دوربین باکیفیت در کنار سایر بخش‌های سخت افزاری تاثیرگذار در تصویربرداری اشاره کرد. این شرکت موفق شده است شیائومی 13 پرو را با قابلیت‌های بسیار مناسب روانه بازار کند که در میان آن‌ها می‌توان به موارد متعدد اشاره کرد.

صفحه نمایش6.73 اینچ LTPO AMOLED، 1 میلیارد رنگ، نرخ تازه سازی 120 هرتز، Dolby Vision، HDR10+
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2
پردازنده گرافیکیAdreno 740
دوربین50 مگاپیکسل اصلی،50 مگاپیکسل اولترا واید، 50 مگاپیکسل تله فوتو
سلفی32 مگاپیکسل
باتری4820 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع120 وات سیمی، 50 وات وایرلس، 10 وات معکوس

 

گوشی هوشمند شیائومی 13 پرو دارای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم بوده که باعث می‌شود دستگاه برای طولانی مدت ماندگاری خوبی داشته باشد و از طرف دیگر تاییدیه IP68 آن باعث می‌شود که دستگاه در برابر آب و گرد و غبار از خود مقاومت نشان دهد. دوام و ماندگاری بالای دستگاه در برابر شرایط آب و هوایی مختلف باعث می‌شود بتوان ان را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند مخصوص فیلمبرداری معرفی کرد.

سخت افزار گوشی Xiaomi 13 Pro

گوشی هوشمند شیائومی 13 پرو مجهز به دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50.3 مگاپیکسل بوده که گشودگی دیافراگم آن برابر با f/1.9 بوده و شرایط ایده‌آل را برای کاربران رقم خواهد زد. از طرف دیگر این دستگاه در کنار سنسور اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسل تله فوتو بوده که گشودگی دیافراگم آن برابر با f/2.0 بوده و می‌توان گفت عملکردی فوق‌العاده در ثبت تصاویر خواهد داشت. همچنین این دستگاه به عنوان سنسور سوم دارای سنسور 50 مگاپیکسل اولترا واید یا همان فوق عریض بوده که بدون تردید در ثبت تصاویر باکیفیت و جذاب، عملکردی بی‌نظیر از خود نشان می‌دهد. این گوشی هوشمند با در اختیار داشتن سنسورهای ذکرشده می‌تواند کیفیت بالایی را نصیب کاربران کند. همچنین این دستگاه دارای سنسور سلفی 32 مگاپیکسل بوده که با گشودگی دیافراگم f/2.0 همراه بوده و می‌تواند در زمینه تصویربرداری و فیلمبرداری بهترین کیفیت را ارائه کند. اینطور که پیداست، کمپانی شیائومی توانسته در زمینه تصویربرداری و فیلمبرداری شرایط ایده‌آل و خوبی را در شیائومی 13 پرو رقم بزند و این خبر خوبی است.

در بخش جلوی گوشی هوشمند شیائومی 13 پرو شاهد قرارگیری صفحه نمایش 6.73 اینچ LTPO AMOLED با وضوح 1440×3200 پیکسل خواهید بود. این اسمارتفون با نرخ تازه سازی 120 هرتز همراه بوده و در کنار آن هم شاهد پشتیبانی از 1 میلیارد رنگ خواهید بود. از دیگر مزایای این نمایشگر باید به ارائه 1900 نیت روشنایی اشاره کنیم که باعث می‌شود محتواهای گوناگون را بتوانید در برابر نور مستقیم خورشید هم با کیفیت و وضوح بالا مشاهده کنید. جالب است بدانید نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه برابر با 89.6 درصد بوده که نشان می‌دهد بیشتر فضای جلوی گوشی از صفحه نمایش پوشیده شده است. خوشبختانه با وجود محافظ نمایشگر کورنینگ گوریلا گلس Victus می‌توان ضریب ایمنی دستگاه را تا حد زیادی افزایش داد و بدین ترتیب انتظار بهترنی عملکرد را از سوی دستگاه خواهیم داشت.

ویژگی‌های Xiaomi 13 Pro

قدرت گوشی هوشمند و قدرتمند شیائومی 13 پرو توسط پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 تامین می‌شود و باید بدانید به عنوان یک پردازنده با پایه تراشه 4 نانومتر شناخته شده است. از طرف دیگر این دستگاه دارای پردازنده گرافیکی Adreno 740 بوده که باعث می‌شود کاربران بتوانند پردازش‌های گرافیکی مختلف را با جزئیات بسیار عالی تماشا کرده و تجربه خوبی کسب کنند. این دستئگاه از کارت حافظه ذخیره‌سازی جانبی پشتیبانی نمی‌کند، اما نگران ذخیره‌سازی فایل‌های تصویری و ویدیویی خود نباشید، چرا که می‌توانید این گوشی را در مدل‌های مختلف با حافظه‌های ذخیره‌سازی گوناگون از حداقل 128 الی 512 گیگابایت خریداری کنید. نوع حافظه دستگاه UFS 3.1 الی UFS 4 بوده که به خوبی نشان‌دهنده سرعت بالای دستگاه در اجرای دستورها و جابه‌جایی اطلاعات است. توجه داشته باشید که تاثیر پردازنده روی باتری و دوربین بسیار زیاد بوده و اینطور که پیداست، قدرت پردازنده اصلی شیائومی 13 پرو به اندازه‌ای است که می‌تواند شرایط ایده‌آل را برای کاربران رقم بزند.

انرژی گوشی موبایل شیائومی 13 پرو توسط باتری قدرتمند 4820 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و باید بدانید توانایی بسیار زیادی در تامین انرژی دستگاه خواهد داشت. از طرف دیگر این گوشی هوشمند از فناوری شارژ سریع 120 وات سیمی پشتیبانی می‌کند و جالب است بدانید این گوشی از فناوری شارژ وایرلس 50 وات در کنار شارژ معکوس 10 وات پشتیبانی می‌کند. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند تولید شده از سوی کمپانی شیائومی را خریداری کنید، توصیه می‌کنیم شیائومی 13 پرو را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خرید، مدنظر قرار دهید. شما می‌توانید شیائومی 13 پرو را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌ موبایل شیائومی از نظر دوربین به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

گوشی Xiaomi 13T Pro

xiaomi 13t pro 1

آیا به دنبال خرید یکی دیگر از بهترین گوشی‌های هوشمند تولید شده از سوی کمپانی شیائومی برای خرید به عنوان یک ابزار مخصوص تصویربرداری و فیلمبرداری هستید؟ بدون تردید گوشی هوشمند شیائومی 13 تی پرو را باید به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند تولید شده از سوی کمپانی به حساب آورد که می‌تواند شرایط ایده‌آل را برای کاربران رقم بزند. این دستگاه دارای قابلیت‌های ویژه و منحصر به فرد بوده که باعث می‌شود کاربران بتوانند بدون معطلی انتخاب خود را نهایی کرد و خرید خود را انجام دهند.

 

صفحه نمایش

6.67 اینچ AMOLED، 68 میلیارد رنگ، نرخ تازه سازی 144 هرتز، Dolby Vision، HDR10+
پردازندهمدیاتک Dimensity 9200+
پردازنده گرافیکیImmortalis-G715 MC11
دوربین50 مگاپیکسل اصلی، 50 مگاپیکسل تله فوتو، 12 مگاپیکسل اولترا واید
سلفی20 مگاپیکسل
باتری5000 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع120 وات سیمی

 

گوشی هوشمند شیائومی 13 تی پرو با تاییدیه IP68 همراه بوده که نشان می‌دهد دستگاه در برابر آب و گرد و غبار از خود مقاومت زیادی نشان خواهد داد. وزن این دستگاه برابر با 200 گرم بوده که باعث می‌شود کاربران بتوانند شرایط ایده‌آل و خوبی را تجربه کنند. به عنوان مثال، گوشی هوشمند 13 تی پرو به دلیل مقاومت در برابر آب و گرد و غبار می‌تواند ر شرایط آب و هوایی گوناگون عملکردی ایده‌آل در زمینه تصویربرداری و فیلمبرداری از خود نشان دهد.

سخت افزار گوشی Xiaomi 13T Pro

شیائومی 13 تی پرو مجهز به دوربین سه گانه در بخش عقب است؛ این دستگاه به لطف سنسور نخست خود که یک سنسور 50 مگاپیکسل است، می‌تواند تصویربرداری را به خوبی انجام دهد. از طرف دیگر این سنسور با گشودگی دیافراگم f/1.9 همراه بوده که باعث می‌شود کاربران بتوانند از آن به خوبی برای تصویربرداری استفاده کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم دستگاه را باید سنسور 50 مگاپیکسل تله فوتو آن دانست که با گشودگی دیافراگم f/1.9 همراه بوده و با زوم اپتیکال خود می‌تواند تصاویر جذابی را ثبت و ضبط کند.

از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به سنسور سوم یا همان سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید اشاره کرد که به عنوان سنسور فوق عریض شناخته می‌شود. این سنسور سوم می‌تواند باعث شود کاربران بتوانند تصویربرداری و فیلمبرداری را باکیفیت بسیار خوبی انجام دهند. آیا علاقه‌مند به ثبت و ضبط تصاویر یا فایل‌های ویدیویی سلفی هستید؟ شما باید بدانید این دستگاه دارای سنسور سلفی 20 مگاپیکسل بوده که باعث می‌شود کاربران بتوانند تصاویر جذاب و بسیار خوبی را ثبت و ضبط کنند. این گوشی موبایل با در اختیار داشتن چنین سنسور قدرتمندی می‌تواند وضعیت را به حالت پایدار تبدیل کند. بد نیست بدانید گشودگی دیافراگم سنسور سلفی برابر با f/2.2 است و می‌تواند عملکردی بی‌نظیر از خود نشان دهد که باعث خواهد شد شرایط خوبی را تجربه کنید.

در بخش جلوی گوشی هوشمند شیائومی 13 تی پرو شاهد قرارگیری صفحه نمایش باکیفیت و قدرتمند 6.67 اینچ آمولد خواهید بود که وضوح آن برابر با 1220×2712 پیکسل بوده و از نرخ تازه سازی 144 هرتز در کنار 68 میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. این دستگاه می‌تواند بیشترین میزان نور را برابر با 2600 نیت ارائه کند؛ این میزان نور سبب می‌شود شما بتوانید در برابر نور مستقیم خورشید هم صفحه نمایش اسمارتفون را باکیفیت بالا مشاهده کنید.

ویژگی‌های گوشی Xiaomi 13T Pro

یکی دیگر از مزیت‌های نمایشگر این دستگاه را باید پشتیبانی از HDR10+ در کنار Dolby Vision دانست که باعث می‌شود شما بتوانید محتواهای جذاب را به خوبی پخش کرده و مشاهده کنید. نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه برابر با 87.5 درصد بوده که نشان می‌دهد بیشتر فضای جلوی گوشی از نمایشگر پوشیده شده است. از طرف دیگر این دستگاه دارای محافظ نمایشگر کورنینگ گوریلا گلس 5 بوده که باعث می‌شود صفحه نمایش در برابر خط و خش و آسیب‌های ناگهانی یا احتمالی مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

گوشی شیائومی 13 تی پرو قدرت خود را از پردازنده اصلی مدیاتک Dimensity 9200+ دریافت می‌کند که به عنوان یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های موجود در بازار شناخته می‌شود. از طرف دیگر این دستگاه دارای پردازنده گرافیکی قدرتمند و کارآمد Immortalis-G715 MC11 بوده که در کنار پردازنده اصلی باعث می‌شود قدرت پردازش بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

در حقیقت شما می‌توانید از این دستگاه برای ثبت تصاویر باکیفیت استفاده کنید و جالب است بدانید تاثیر پردازنده اصلی و پردازنده گرافیکی روی کیفیت بالای دستگاه‌ها، غیرقابل انکار است. گوشی موبایل شیائومی 13 تی پرو از کارت حافظه ذخیره‌سازی جانبی میکرو اس دی پشتیبانی نمی‌کند و باید به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشید. یکی از موارد مهم که باید مدنظر قرار دهید، تولید این دستگاه در مدل‌های مختلف بر اساس حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی گوناگون بوده که باعث می‌شود شما بتوانید انتخاب‌های مختلف را در دسترس داشته باشید. به عنوان مثال، این دستگاه دارای حداقل حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایت بوده و در کنار آن هم شاهد مدل‌هایی با حافظه ذخیره‌سازی داخلی 1 ترابایت خواهید بود.

انرژی گوشی هوشمند شیائومی 13 تی پرو توسط باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود. این باتری به اندازه‌ای قدرتمند بوده که می‌تواند انرژی لازم را برای انجام کارهای مختلف در اختیار کاربران قرار دهد. از طرف دیگر این دستگاه از فناوری شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود کاربران بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شارز مجدد دستگاه را انجام دهند و این خبر خوبی است. شما می‌توانید انتظار شارژ مجدد دستگاه را در مدت زمان 19 دقیقه داشته باشید. توجه داشته باشید امکان خرید گوشی شیائومی 13 تی پرو به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال فراهم بوده و شما می‌توانید این کار را به سادگی انجام دهید.

گوشی Xiaomi 12T Pro

xiaomi 12t pro 3

شیائومی 12 تی پرو را باید به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند کمپانی شیائومی به حساب آورد که قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی دارد. این دستگاه وزنی برابر با 205 گرم دارد که به لطف تاییدیه IP53 می‌تواند در برابر پاشش و گرد و غبار از خود مقاومت زیادی نشان دهد.

صفحه نمایش6.67 اینچ AMOLED، 68 میلیارد رنگ، نرخ تازه سازی 120 هرتز، Dolby Vision، HDR10+
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1
پردازنده گرافیکیAdreno 730
دوربین200 مگاپیکسل اصلی، 8 مگاپیکسل اولترا واید، 2 مگاپیکسل ماکرو
سلفی20 مگاپیکسل
باتری5000 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع120 وات سیمی

 

بدون تردید وجود چنین گوشی هوشمندی با چنین قابلیت‌هایی که در ادامه بیان خواهیم کرد، می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل و کارآمد برای کاربرانی باشد که به دنبال خرید دستگاه شیائومی برای فیلمبرداری و تصویربرداری هستند.

سخت افزار گوشی Xiaomi 12T Pro

گوشی هوشمند شیائومی 12 تی پرو دارای دوربین‌های باکیفیت و منحصر به فرد است. در حقیقت این دستگاه در ماژول دوربین بخش عقب خود دارای دوربین سه گانه بوده که شامل سنسور اصلی 200 مگاپیکسل می‌شود. این سنسور که برای نخستین بار در شیائومی 12 تی پرو قرار گرفت با گشودگی دیافراگم f/1.7 همراه بوده و توانسته تصاویر و فایل‌های ویدیویی باکیفیت خوبی را ثبت و ضبط کند.

این دستگاه در کنار سنسور اصلی دارای سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید بوده که با گشودگی دیافراگم f/2.2 همراه بود و به عنوان سنسور سوم شاهد سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو هستیم که گشودگی دیافراگم آن برابر با f/2.4 است. شاید باورکردنی نباشد، اما این دستگاه در زمینه تصویربرداری و فیلمبرداری به لطف وجود سنسورهای قدرتمند به گونه‌ای عمل کرده که کاربران می‌توانند با خرید آن، خیال خود را پیرامون خرید یک گوشی مخصوص تصویربرداری و فیلمبرداری از برند شیائومی با قیمت مقرون به صرفه راحت کنند.

از طرف دیگر گوشی موبایل شیائومی 12 تی پرو دارای سنسور سلفی 20 مگاپیکسل بوده که با گشودگی دیافراگم f/2.2 همراه بوده و می‌تواند تصویربرداری و فیلمبرداری را باکیفیت بسیار خوبی انجام دهد. وجود چنین سنسور سلفی قدرتمندی در شیائومی 12 تی پرو باعث می‌شود کاربران بتوانند فایل‌های تصویری و ویدیویی خود را باکیفیت بسیار بالایی ثبت و ضبط کنند. با این که دستگاه به عنوان یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه یا میان‌رده شناخته شده است، اما عملکرد بی‌نظیر آن باعث جلب نظر کاربران خواهد شد.

ویژگی‌های گوشی Xiaomi 12T Pro

قدرت گوشی هوشمند شیائومی 12 تی پرو توسط پردازنده اصلی سری کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 تامین می‌شود که پردازنده‌ای با پایه تراشه 4 نانومتر است. این دستگاه می‌تواند قدرت بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد و در عین حال می‌تواند عملکرد دوربین را به خوبی توسعه دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های دستگاه را باید وجود پردازنده گرافیکی Adreno 730 دانست که پردازنده گرافیکی قدرتمندی به حساب می‌آید. این تراشه توانایی بالایی از خود در پردازش جزئیات گرافیکی نشان داده و باید گفت رضایت کاربران را به دست خواهد آورد. از طرف دیگر شما باید بدانید گوشی موبایل شیائومی 12 تی پرو از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند، اما شما می‌توانید مدل‌های مختلف را بر اساس نیاز خود به فضای ذخیره‌سازی خریداری کنید. توجه داشته باشید نوع حافظه دستگاه UFS 3.1 بوده که باعث می‌شود سرعت جابه‌جایی و اجرای دستورها در سطح بالایی ارائه شود.

انرژی گوشی هوشمند شیائومی 12 تی پرو توسط باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و جالب است بدانید این دستگاه از فناوری شارز سریع 120 وات سیمی پشتیبانی می‌کند. آداپتور درون دستگاه موجود بوده و شما می‌توانید به سادگی از آن برای شارز مجدد گوشی استفاده کنید. از دیگر مزایای گوشی شیائومی 12 تی پرو می‌توان به سرعت بالای شارژ آن اشاره کنیم. فرض کنید در حال تصویربرداری با پایان شارژ مواجه شده‌اید. در این زمان آرزو خواهید کرد بتوانید گوشی را در سریع‌ترین زمان ممکن آماده به کار کنید و 19 دقیقه برای شارز مجدد کامل گوشی همانند یک رویا بوده که تحقق پیدا کرده است. شما می‌توانید گوشی هوشمند شیائومی 12 تی پرو را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی از نظر دوربین به صورت نقد و اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کنید.

گوشی Xiaomi 13T

xiaomi 13

یکی دیگر از بهترین اسمارتفون‌های تولید شده از سوی کمپانی شیائومی که می‌توانیم آن را به عنوان یکی از دستگاه‌های مجهز به سنسورهای دوربین قدرتمند معرفی کنیم، بدون تردید شیائومی 13 تی نام دارد. این دستگاه در کنار ظاهر جذاب خود، توانسته سنسورهای قدرتمندی را درون ماژول خود جای دهد که در نهایت عملکردی بی‌نظیر از خود ارائه خواهد کرد.

صفحه نمایش6.67 اینچ AMOLED، 68 میلیارد رنگ، نرخ تازه سازی 144 هرتز، Dolby Vision، HDR10+
پردازندهMediatek Dimensity 8200 Ultra
پردازنده گرافیکیMali-G610 MC6
دوربین50 مگاپیکسل اصلی، 50 مگاپیکسل تله فوتو، 12 مگاپیکسل اولترا واید
سلفی20 مگاپیکسل
باتری5000 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع67 وات سیمی

 

این دستگاه وزنی برابر با 193 گرم داشته و جالب است به لطف تاییدیه IP68 می‌تواند در برابر آب و گرد و غبار از خود مقاومت نشان دهد. از مهم‌ترین مزیت‌های مربوط به تاییدیه ذکرشده می‌توان به استفاده از دستگاه برای تصویربرداری و فیلمبرداری در شرایط آب و هوایی مختلف اشاره کرد. بدون تردید شیائومی 13 تی می‌تواند قدرت بسیار خوبی از خود در زمینه‌های مختلف نشان دهد و شرایط ایده‌آل را برای کاربران رقم بزند.

سخت افزار گوشی Xiaomi 13T

گوشی هوشمند شیائومی 13 تی در بخش عقب خود دارای سنسورهای قدرتمند سه گانه بوده که هر کدام وظایف خاص خود را دارند. به عنوان مثال شما در این دستگاه وابسته به سنسور اصلی 50 مگاپیکسل خواهید بود که گشودگی دیافراگم آن برابر با f/1.9 است. از طرف دیگر این دستگاه می‌توانید تصاویر تله فوتو را با استفاده از سنسور 50 مگاپیکسل ثبت و ضبط کند که روم اپتیکال 2x از مهم‌ترین مزایای آن به حساب می‌آید. از طرف دیگر این گوشی هوشمند شیائومی دارای سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید بوده که گشودگی دیافراگم آن برابر با f/2.2 است.

توجه داشته باشید عملکرد این دستگاه بسیار ایده‌آل بوده و می‌تواند شرایط خوبی را برای کاربران رقم بزند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی باید به سنسورهای قدرتمند آن اشاره کنیم و پیوند میان آن‌ها که باعث می‌شود بتوانید تصویربرداری را باکیفیت بالا انجام دهید. در بخش جلوی گوشی هوشمند شیائومی 13 تی شاهد یک سنسور قدرتمند 20 مگاپیکسل خواهید بود که در زمینه تصویربرداری و فیلمبرداری عملکردی بی‌نظیر از خود نشان می‌دهد. شما می‌توانید حساب ویژه‌ای روی عملکرد سنسور سلفی گوشی شیائومی 13 تی به عنوان یک گوشی میان‌رده و مناسب برای فیلمبرداری و تصویربرداری باز کنید.

یکی از بخش‌های مهم و تاثیرگذار روی عملکرد دوربین شیائومی 13 تی را باید پردازنده اصلی و پردازنده گرافیکی دستگاه عنوان کرد. گوشی هوشمند شیائومی 13 تی دارای پردازنده اصلی مدیاتک Dimensity 8200 Ultra بوده که به عنوان پردازنده‌ای با پایه تراشه 4 نانومتر شناخته شده است. از طرف دیگر این دستگاه به لطف پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6 می‌تواند شرایط پایدار و ایده‌آل را برای کاربران رقم بزند. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند شیائومی را که می‌توان آن را دستگاهی قدرتمند در زمینه تصویربرداری به حساب آورد، خریداری کنید، بدون تردید شیائومی 13 تی یکی از گزینه‌ها خواهد بود. البته این دستگاه از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی پشتیبانی نمی‌کند، اما خوشبختانه تولید و عرضه دستگاه در مدل‌های مختلف باعث شده است کاربران نگران خرید یک مدل خاص نباشند. در حقیقت کاربران می‌توانند گوشی هوشمند شیائومی 13 تی را در مدل‌هایی با حداقل حافظه ذخیره‌سازی داخلی 256 گیگابایت خریداری کنند.

ویژگی‌های گوشی Xiaomi 13T

شیائومی 13 تی مجهز به صفحه نمایش باکیفیت 6.67 اینچ آمولد بوده که باید کیفیت آن را ستود. در حقیقت این دستگاه می‌تواند از نرخ تازه سازی 144 هرتز در کنار 68 میلیاردرنگ پشتیبانی کند. از طرف دیگر به خاطر داشته باشید این دستگاه می‌تواند محتواهای HDR10+ و Dolby Vision را به خوبی پشتیبانی کرده و نمایش دهد. از طرف دیگر گوشی هوشمند شیائومی 13 تی می‌تواند با ارائه بیشترین میزان نور 2600 نیت باعث شود کاربران بتوانند در برابر نور مستقیم خورشید هم نمایشگر را به خوبی مشاهده کرده و مورد استفاده قرار دهند. در صورتی که نسبت به خط و خش یا مقاومت دستگاه در برابر ضربه‌های احتمالی نگرانی دارید، باید بدانید شیائومی 13 تی می‌تواند از خود مقاومت خوبی در این رابطه نشان دهد. در حقیقت این دستگاه دارای محافظ نمایشگر کورنینگ گوریلا گلس 5 بوده که نشان می‌دهد این دستگاه می‌تواند از خود مقاومت خوبی نشان دهد. نسبت نمایشگر به بدنه شیائمی 13 تی برابر با 87.5 درصد بوده و می‌توان متوجه شد دستگاه دارای حاشیه‌های بسیار کمی است.

انرژی این گوشی هوشمند شیائومی که به عنوان یکی از بهترین اسمارتفون‌های موجود از سوی این کمپانی چینی با دوربین‌های قدرتمند معرفی شده است، توسط باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعت تامین خواهد شد. همچنین شما درون جعبه دستگاه یک آداپتور 67 وات مشاهده خواهید کرد که می‌تواند دستگاه را به خوبی و مجددا شارژ کند. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی را با دوربین‌های جذاب و قدرتمند خریداری کنید، بدون تردید شیائومی 13 تی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های در دسترس به حساب آید. شما می‌توانید شیائومی 13 تی را به صورت نقد و اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید. بدون تردید قدرت بالای این دستگاه به گونه‌ای بوده که می‌تواند رضایت شما را به خود جلب کند و این مسئله باعث می‌شود بتوانید شرایط ایده‌آل را تجربه کنید.

گوشی Xiaomi Redmi Note 12 Pro Plus

xiaomi redmi note 12 pro plus 3

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های هوشمندی که می‌توانید با خرید آن، مدعی شوید گوشی هوشمند قدرتمندی از برند شیائومی خریداری کرده‌اید که می‌تواند از خود در زمینه ثبت تصاویر و فایل‌های ویدیویی قدرت زیادی نشان دهد، بدون تردید شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس نام دارد. این دستگاه دارای قابلیت‌های زیادی بوده و باعث شده است امکان اعتماد کردن به قابلیت‌های آن ساده‌تر از گذشته شود.

صفحه نمایش6.67 اینچ OLED، 1 میلیارد رنگ، نرخ تازه سازی 120 هرتز، Dolby Vision، HDR10+
پردازندهمدیاتک Dimensity 1080
پردازنده گرافیکیMali-G68 MC4
دوربین200 مگاپیکسل اصلی، 8 مگاپیکسل اولترا واید، 2 مگاپیکسل ماکرو
سلفی16 مگاپیکسل
باتری5000 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع120 وات سیمی

 

از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه باید به وزن ایده‌آل و تاییدیه IP53 اشاره کرد که به خوبی نشان می‌دهد با یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی مواجه هستیم. این دستگاه می‌تواند از خود در برابر پاشش و گرد و غبار مقاومت بسیار خوبی نشان دهد.

سخت افزار گوشی Xiaomi Redmi Note 12 Pro Plus

گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس در بخش عقب دارای دوربین سه گانه بوده که هر کدام از ان‌ها توانسته‌اند با تاثیرگذاری مستقیم روی کیفیت تصویربرداری باعث شوند نام ردمی نوت 12 پرو پلاس در این مقاله جای بگیرد. در حقیقت این دستگاه مجهز به سنسور اصلی و قدرتمند 200 مگاپیکسل بوده که گشودگی دیافراگم آن برابر با f/1.7 بوده و می‌تواند تصویربرداری و فیلمبرداری را باکیفیت بسیار خوبی انجام دهد. از دیگر مزیت‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت‌های مهم آن اشاره کرد. به عنوان مثال، سنسور اصلی توانایی بالایی در ثبت تصاویر دارد، اما نباید تاثیر مستقیم قدرت بالای پردازنده روی عملکرد گوشی را نادیده بگیریم.

در کنار سنسور اصلی 200 مگاپیکسل شاهد قرارگیری سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسل خواهید بود که گشودگی دیافراگم ان برابر با f/2.2 است. شما می‌توانید از این سنسور موجود در ردمی نوت 12 پرو پلاس برای ثبت تصاویر فوق عریض استفاده کنید. از طرف دیگر گوشی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس مجهز به سنسور سوم 2 مگاپیکسل ماکرو بوده که می‌تواند روی ثبت تصاویر از فاصله بسیار نزدیک موثر باشد. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین تجربه‌ها را در زمینه تصویربرداری با یک گوشی میان‌رده از کمپانی شیائومی داشته باشید، لازم است بدانید ردمی نوت 12 پرو پلاس می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های در دسترس شما به حساب آید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس را باید مجهز بودن به سنسور سلفی 16 مگاپیکسل عنوان کرد. این دستگاه به لطف قابلیت‌های ویژه ذکرشده می‌تواند با استفاده از سنسور سلفی قدرتمند موجود، تصاویر و فایل‌های ویدیویی سلفی بسیار خوبی را ثبت و ضبط کند. در حقیقت این سنسور شفافیت بسیار خوبی دارد و شما می‌توانید محتواهای مختلف را باکیفیت بسیار خوبی مشاهده کنید. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند تولید شده از سوی کمپانی شیائومی را با قیمت ایده‌آل خریداری کنید که دارای دوربین‌های باکیفیت و قدرتمند باشد، توصیه می‌کنیم شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خود، مدنظر قرار دهید.

گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس در بخش جلو مجهز به صفحه نمایش جذاب و باکیفیت 6.67 اینچ اولد با وضوح 1080×2400 پیکسل بوده و باید بدانید این دستگاه می‌تواند از 1 میلیارد رنگ در کنار نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی کند. یکی دیگر از موارد مهم که باید در این دستگاه به وجود آن توجه کنید، شدت روشنایی ارائه شده از سوی نمایشگر است. در حقیقت این دستگاه می‌تواند میزان نوری برابر با 900 نیت را ارائه کند که در نوع خود، بی‌نظیر است. نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه برابر با 86.8 درصد بوده که نشان می‌دهد بیشتر بخش جلوی گوشی از صفحه نمایش پوشیده شده است. توجه داشته باشید در بخش جلوی گوشی ردمی نوت 12 پرو پلاس محافظ نمایشگر کورنینگ گوریلا گلس 5 قرار گرفته که باعث می‌شود دستگاه در زمینه امنیت یا مقاومت در برابر خط و خش‌های احتمالی، شرایط بسیار خوبی را رقم بزند.

ویژگی‌های گوشی Xiaomi Redmi Note 12 Pro Plus

قدرت گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس توسط پردازنده اصلی مدیاتک Dimensity 1080 تامین می‌شود که به عنوان پردازنده‌ای با پایه تراشه 6 نانومتر شناخته می‌شود. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه را باید وجود پردازنده گرافیکی قدرتمند Mali-G68 MC4 دانست که وجود ان در دستگاه‌های مختلف به خوبی نشان داده تا چه اندازه می‌تواند عملکردی بی‌نظیر از خود نشان دهد.

یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند تولید شده از سوی شیائومی را شاهد هستیم که می‌تواند عملکردی بی‌نظیر از خود در زمینه تصویربرداری و فیلمبرداری نشان دهد، چرا که دارای چنین پردازنده‌های قدرتمندی بوده که می‌تواند روی عملکرد کلی آن تاثیر مثبت داشته باشد.

البته فراموش نکنید شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی پشتیبانی نخواهد کرد که شاید گروهی این مسئله را یک ضعف به حساب آورند، اما باید بدانید این گوشی در یک مدل و با 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تولید شده و در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از این دستگاه برای انجام کارهای خود استفاده کرده و شرایط خوبی را تجربه کنید. از طرف دیگر نوع حافظه دستگاه UFS 2.2 بوده که به خوبی نشان می‌دهد سرعت عملکرد دستگاه در زمینه اجرای دستورها یا نقل و انتقال اطلاعات می‌تواند وضعیت قابل قبولی داشته باشد.

از ویژگی‌های مهم گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس باید به باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعت اشاره کرد. این گوشی هوشمند با در اختیار داشتن چنین باتری قدرتمندی می‌تواند برای مدت زمان نسبتا طولانی، شرایط را برای استفاده کاربران فراهم کند. فراموش نکنید این دستگاه از فناوری شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کند. زمانی که دستگاه را خریداری کنید، خوایهید دید درون جعبه یک آداپتور 120 وات قرار دارد که می‌تواند سرعت شارژ بسیار خوبی را ارائه کند. از طرف دیگر این گوشی به لطف قابلیت فست شارز 120 وات می‌تواند وضعیت پایدار را برای کاربران در زمینه شارز مجدد گوشی فراهم کند. شما می‌توانید شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس را با قیمت ایده‌آل و معتبرترین گارانتی از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید. بدون تردید این اسمارتفون را باید به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند تولید شده از سوی کمپاین به حساب آورد که شرایط بسیار خوبی دارد.

گوشی Xiaomi Redmi Note 12 Pro 4G

 

xiaomi redmi note 12 pro 4g 2

یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند تولید شده از سوی کمپانی شیائومی را باید ردمی نوت 12 پرو 4G معرفی کرد که قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی دارد و می‌تواند توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.

صفحه نمایش6.67 اینچ AMOLED، نرخ تازه سازی 120 هرتز، Dolby Vision
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 732 جی
پردازنده گرافیکیAdreno 618
دوربین108 مگاپیکسل اصلی، 8 مگاپیکسل اولترا واید، 2 مگاپیکسل ماکرو، 2 مگاپیکسل سنجش عمق
سلفی16 مگاپیکسل
باتری5000 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع67 وات سیمی

 

از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه باید به دوربین قدرتمند آن اشاره کرد که باعث شده نام آن را در این مقاله به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند شیائومی که دارای دوربین‌های قدرتمند است، معرفی کنیم. این دستگاه وزنی برابر با 201 گرم دارد و از طرف دیگر ظاهر جذاب آن باعث می‌شود کاربران زیادی در نگاه اول شیفته آن شوند.

سخت افزار گوشی Xiaomi Redmi Note 12 Pro 4G

گوشی هوشمند شیائومی ردمی نت 12 پرو مدل 4G در بخش عقب مجهز به دوربین چهارگانه بوده که شامل سنسورهای قدرتمند می‌شود. به عنوان مثال، این دستگاه در بخش عقب دارای سنسور قدرتمند اصلی 108 مگاپیکسل بوده که گشودگی دیافراگم آن برابر با f/1.9 است. این سنسور می‌تواند قدرت تصویربرداری بسیار خوبی را ارائه کرده و باعث شود کاربران بتوانند تصویربرداری را با قدرت و کیفیت بسیار بالایی انجام دهند. از طرف دیگر این دستگاه در کنار سنسور اصلی دارای سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید بوده که باعث می‌شود کاربران بتوانند تصویربرداری فوق عریض را با کیفیت و جزئیات بسیار زیاد انجام دهند. توجه داشته باشید گشودگی دیافراگم سنسور اولترا واید به گونه‌ای است که می‌تواند شرایط تصویربرداری را در بهترین حالت قرار دهد. از طرف دیگر این سنسور می‌تواند زاویه 120 درجه را پوشش داده که این مسئله موجب می‌شود محیطی گسترده‌تر را بتوانید در یک تصویر قرار دهید. در کنار دو سنسور ذکرشده شاهد دو سنسور ماکرو و سنجش عمق خواهید بود که هر دو سنسورهای 2 مگاپیکسل هستند و در زمینه تصویربرداری می‌توانند تاثیرگذار باشند.

همانطور که می‌دانید وجود سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو باعث می‌شود بتوانید از سوژه‌های ریز، تصاویر باکیفیت را ثبت و ضبط کنید که این مسئله بسیار ارزشمند است. همچنین وجود سنسور 2 مگاپیکسل سنجش عمق می‌تواند به شما در ثبت و ضبط تصاویر با جزئیات بالاتری کمک کند. بدون تردید وجود سنسورهای چهارگانه در گوشی میان‌رده و ارزان قیمت شیائومی ردمی نوت 12 پرو مدل 4G سبب شده شاهد یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند تولید شده از سوی کمپانی شیائومی باشیم که این مسئله تاثیر زیادی در عملکرد دستگاه داشته است. در بخش جلوی دستگاه یک سنسور قدرتمند 16 مگاپیکسل قرار گرفته که باعث می‌شود کاربران بتوانند تصویربرداری را با جزئیات بالایی انجام دهند. اگر ثبت تصاویر سلفی برای شما ارزشمند است، توصیه می‌کنیم این دستگاه را با وجود چنین سنسورهای قدرتمند و قیمت مقرون به صرفه به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی، مدنظر قرار دهید.

در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند شیائومی را خریداری کنید که قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی داشته باشد و دوربین‌های آن باعث شوند شما بتوانید تصویربرداری را در بهترین حالت ممکن انجام دهید، بدون تردید گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو مدل 4G می‌تواند بهترین گزینه در دسترس شما به حساب آید.

گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 پرو مدل 4G به لطف داشتن نمایشگر باکیفیت می‌تواند جزئیات تصاویر را با وضوح و کیفیت بسیار خوبی نمایش دهد. به عنوان مثال، این دستگاه دارای نمایشگر 6.67 اینچ آمولد بوده و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن باید به نرخ تزاه سازی 120 هرتز اشاره کرد. از طرف دیگر این گوشی موبایل از محتواهای Dolby Vision پشتیبانی کرده و می‌تواند بیشترین میزان نور را برابر با 1100 نیت ارائه کند. شما می‌توانید تصاویر ثبت شده یا فایل‌های ویدیویی ضبط شده را با وضوح و کیفیت بسیار عالی تماشا کنید. نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه برابر با 86 درصد بوده که نشان می‌دهد بیشتر فضای جلوی دستگاه از نمایشگر پوشیده شده است. بدون تردید وجود چنین نمایشگر قدرتمند و باکیفیت در ردمی نوت 12 پرو مدل 4G توانسته شرایط ایده‌آل و خوبی را برای کاربران رقم بزند.

ویژگی‌های گوشی Xiaomi Redmi Note 12 Pro 4G

قدرت گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 پرو مدل 4G توسط پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 732 جی تامین می‌شود که به عنوان یک تراشه 8 نانومتر شناخته شده است. این پردازنده قدرتمند می‌تواند توان لازم برای تصویربرداری را برای دوربین فراهم کرده و بدین ترتیب شرایط ایده‌آل را برای کاربران رقم بزند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این پردازنده 8 نانومتری باید ترکیب آن با پردازنده گرافیکی Adreno 618 دانست؛ این پردازنده گرافیکی قدرتمند می‌تواند شرایط بسیار خوبی را برای کاربران در زمینه پردازش‌های گرافیکی انجام دهد و چه بسا تاثیر مستقیم آن در ویرایش تصاویر ثبت شده بتواند کاربردهای زیادی برای کاربران داشته باشد.

این گوشی از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند خبر خوبی برای کاربران به حساب آید. شما می‌توانید در صورت نیاز از کارت حافظه جانبی برای افزایش فضای ذخیره‌سازی داخلی دستگاه استفاده کرده و اطلاعات خود را ذخیره‌سازی کنید. همچنین این گوشی شیائومی در دو مدل با حافظه‌های ذخیره‌سازی داخلی 128 و 256 گیگابایت در دسترس قرار گرفته است. کاربران می‌توانند با استفاده از این فضاهای ذخیره‌سازی داخلی نیازهای خود را پاسخ دهند.

انرژی گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 پرو 4G توسط باتری 5000 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و باید بدانید که یکی از بهترین باتری‌های موجود در اسمارتفون‌ها به حساب می‌آید. فرض کنید برای تصویربرداری و فیلمبرداری نیازمند روشن ماندن دستگاه برای مدت زمان طولانی هستید. بنابراین وجود یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در گوشی موبایل می‌تواند به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه به حساب آید. همچنین سرعت بالای شارز مجدد اسمارتفون باعث می‌شود شما بتوانید شرایط ایده‌آل و پایدار را تجربه کنید. به عنوان مثال، این دستگاه از فناوری شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند که می‌توان از آن به عنوان یکی از ویژگی‌ها و مزایای مهم دستگاه یاد کرد. گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 پرو مدل 4G می‌تواند شرایط ایده‌آل را برای کاربران فراهم کرده و وضعیت را در حالت پایدار قرار دهد. در صورتی که باتری گوشی و کیفیت آن برای شما اهمیت دارد، توصیه می‌کنیم ردمی نوت 12 پرو مدل 4G را مدنظر قرار دهید. بد نیست بدانید این دستگاه را می‌توانید به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال با بهترین قیمت و معتبرترین گارانتی خریداری کنید.

گوشی Xiaomi POCO X5 Pro 5G

xiaomi poco x5 pro 2

یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند تولید شده از سوی کمپانی شیائومی را باید مدل ایکس 5 پرو معرفی کرد که قابلیت‌های بی‌نظیری دارد. در حقیقت این دستگاه به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های کمپانی در زمینه گیمینگ و فیلمبرداری یا تصویربرداری شناخته می‌شود. بدون تردید استفاده از این دستگاه می‌تواند باعث جلب توجه کاربران شود و شما می‌توانید از آن برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید.

صفحه نمایش6.67 اینچ AMOLED، 1 میلیارد رنگ، نرخ تازه سازی 120 هرتز، Dolby Vision، HDR10+
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 778 جی
پردازنده گرافیکیAdreno 642L
دوربین108 مگاپیکسل اصلی، 8 مگاپیکسل اولترا واید، 2 مگاپیکسل ماکرو
سلفی16 مگاپیکسل
باتری5000 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع67 وات سیمی، 5 وات معکوس

 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند را باید وزن ایده‌آل 181 گرمی آن دانست که باعث می‌شود حمل آن برای کاربران ساده‌تر شود. از طرف دیگر این دستگاه دارای تاییدیه IP53 بوده که نشان می‌دهد دستگاه در برابر پاشش و گرد و غبار مقاومت دارد. شما می‌توانید روی عملکرد گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 پرو مدل 5G حساب ویژه‌ای باز کنید و این مسئله بسیار ارزشمند خواهد بود.

سخت افزار گوشی Xiaomi POCO X5 Pro 5G

از آن جایی می‌توان گفت این دستگاه به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی از نظر دوربین شناخته می‌شود که می‌تواند قابلیت‌های فنی زیادی را به کاربران هدیه کند. به عنوان مثال، این گوشی موبایل شیائومی پوکو ایکس 5 پرو در بخش عقب دارای دوربین سه گانه بوده که شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسل می‌شود و گشودگی دیافراگم آن برابر با f/1.9 است. بدون تردید این سنسور قدرتمند می‌تواند قدرت و سرعت بالایی را در ثبت تصاویر از خود نشان دهد و از همه مهم‌تر، کیفیت دوربین بالای آن بوده که می‌تواند شرایط بسیار خوبی را ارائه کند. توجه داشته باشید گوشی هوشمند شیائومی پوکو ایکس 5 پرو در کنار سنسور اصلی 108 مگاپیکسل دارای سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید یا همان فوق عریض بوده که باعث می‌شود کاربران بتوانند تصویربرداری و فیلمبرداری را باکیفیت بالایی انجام دهند.

از طرف دیگر باید به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشید که گشودگی دیافراگم سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید برابر با f/2.2 بوده و می‌تواند زاویه 120 درجه را پوشش دهد. بدون تردید این دستگاه شرایط خوبی را برای کاربران فراهم خواهد کرد و شما می‌توانید تصاویر خاص و موردنظرتان را به سادگی ثبت و ضبط کنید. این پایان ماجرا نبوده و شیائومی پوکو ایکس 5 پرو به عنوان سنسور سوم دارای سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو بوده و گشودگی دیافراگم آن هم برابر با f/2.4 است. به لطف وجود سنسور ماکرو، امکان ثبت تصاویر باکیفیت از سوژه‌هایی با سایز کوچک فراهم بوده و شما می‌توانید از عهده انجام کار به سادگی برآیید. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم گوشی هوشمند شیائومی پوکو ایکس 5 پرو را می‌توان مجهز بودن به سنسور قدرتمند 16 مگاپیکسل دانست که با گشودگی دیافراگم f/2.4 همراه بوده و می‌تواند در زمینه تصویربرداری سلفی شرایط پایدار و بسیار خوبی از خود نشان دهد. بدون تردید این دستگاه را باید به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند دانست که قدرت تصویربرداری بسیار زیادی دارد.

گوشی هوشمند شیائومی پوکو ایکس 5 پرو مجهز به صفحه نمایش 6.67 اینچ آمولد بوده و وضوح آن برابر با 1080×2400 پیکسل است. از طرف دیگر این گوشی هوشمند از نرخ تازه سازی 120 هرتز در کنار 1 میلیارد رنگ پشتیبانی خواهد کرد. بیشترین میزان نور ارائه شده از سوی نمایشگر پوکو ایکس 5 پرو را باید برابر با 900 نیت عنوان کرد که می‌تواند روشنایی بسیار خوبی از خود نشان دهد و شرایط را برای کاربران دلپذیرتر کند. از طرف دیگر این دستگاه می‌تواند به لطف وجود محافظ نمایشگر کورنینگ گوریلا گلس 5 شرایط خوبی را برای کاربران در زمینه محافظت از نمایشگر فراهم کند. دیگر نیاز نیست پیرامون بروز خط و خش یا موارد مشابه نگرانی داشته باشید، چرا که می‌توانید به لطف محافظ ذکرشده، شرایط خوبی را مدنظر قرار دهید. نسبت نمایشگر به بدنه برابر با 86.8 درصد بوده و نشان می‌دهد بیشتر بخش جلوی دستگاه از نمایشگر پوشیده شده و این خبر خوبی برای کاربران به حساب می‌آید. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند تولید شده از سوی کمپانی شیائومی را خریداری کنید که دارای دوربین باکیفیت باشد، بدون تردید ایکس 5 پرو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های در دسترس به حساب آید.

ویژگی‌های گوشی Xiaomi POCO X5 Pro 5G

قدرت این دستگاه توسط پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 778 جی تامین خواهد شد که به عنوان یکی از بهترین پردازنده‌های در دسترس شناخته می‌شود. این پردازنده که دارای پایه تراشه 6 نانومتری است، می‌تواند سرعت بسیار خوبی را در عملکرد ارائه کند و این خبر خوبی برای کاربران به حساب می‌آید.

از طرف دیگر گوشی شیائومی پوکو ایکس 5 پرو دارای پردازنده گرافیکی قدرتمند Adreno 642L بوده که می‌تواند در زمینه پردازش جزئیات گرافیکی شرایط ایده‌آل و خوبی را رقم بزند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به ترکیب صحیح دو پردازنده اصلی و گرافیکی در کنار یکدیگر اشاره کنیم که باعث می‌شود کاربران بتوانند بهترین عملکرد را شاهد باشند. چرا که وجود پردازنده اصلی قدرتمند می‌تواند سرعت بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد و این خبر خوبی است.

به خاطر داشته باشید این دستگاه از کارت حافظه جانبی ذخیره‌سازی میکرو اس دی پشتیبانی نمی‌کند، اما شما می‌توانید میان مدل 128 و 256 گیگابایت، یک مدل را که نزدیک‌تر به میزان حافظه ذخیره‌سازی داخلی موردنیازتان است، انتخاب کرده و خریداری کنید. نوع حافظه ذخیره‌سازی دستگاه UFS 2.2 بوده که می‌تواند سرعت بسیار خوبی را در عملکرد دستگاه ارائه کند. در حقیقت اجرای دستورهای مختلف یا نقل و انتقال اطلاعات توسط این گوشی در بهترین حالت خود انجام می‌شود.

انرژی گوشی هوشمند شیائومی پوکو ایکس 5 پرو توسط باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود. از طرف دیگر این گوشی از فناوری شارژ سریع 67 وات در کنار شارژ معکوس 5 وات پشتیبانی خواهد کرد که این مسئله باعث می‌شود شما شاهد بهترین عملکرد از سوی دستگاه باشید. بدون تردید گوشی هوشمند شیائومی ایکس 5 پرو به لطف مشخصات فنی ایده‌آل خود می‌تواند یکی از بهترین اسمارتفون‌های در دسترس باشد که دارای دوربین قدرتمند است. شما می‌توانید پوکو ایکس 5 پرو را به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کنید.

سخن آخر

دوربین را باید به عنوان یکی از نیازمندی‌های مهم کاربران گوشی‌های هوشمند معرفی کرد. امروزه شرکت‌های زیادی در رابطه با تولید گوشی‌های موبایل مجهز به سنسورهای قدرتمند توانسته‌اند شرایط ایده‌آل را تجربه کنند. باید بدانید کمپانی شیائومی را می‌توان به عنوان یکی از قدرتمندترین کمپانی‌های فعال در صنعت معرفی کرد که توانسته دستگاه‌های زیادی را تولید و روانه بازار کند. هر کدام از گوشی‌های هوشمند شیائومی دارای دوربین‌های باکیفیت هستند که می‌توانند رضایت کاربران را جلب کنند. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند کمپانی شیائومی را خریداری کنید که دارای دوربین‌های باکیفیت است، باید بدانید ما در این مقاله تعدادی از بهترین مدل‌ها را انتخاب کرده و به شما معرفی کرده‌ایم. در صورتی که تمایل به خرید یک مدل در میان انواع مدل‌ها را دارید، می‌توانید این کار را به سادگی از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط انجام دهید. بعد از مطالعه این مقاله ما به شما پست بهترین گوشی های موبایل مناسب عکاسی در ایران را برای اطلاعات بیشتر عکسان عزیز معرفی می‌کنیم تا مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشند.

پرسش‌های متداول کاربران

آیا گوشی شیائومی 14 پرو از شیائومی 13 اولترا برای تصویربرداری بهتر است؟

این دو دستگاه دارای بهترین قابلیت‌های سخت افزاری در زمینه ثبت و ضبط تصاویر و فایل‌های ویدیویی هستند. انتخاب هر کدام از این دو مدل می‌تواند شرایط خوبی را به شما هدیه کند، اما به نظر می‌رسد وضعیت 13 اولترا می‌تواند جذابیت بیشتری برای تصویربرداران داشته باشد.

بهترین گوشی ارزان قیمت از نظر دوربین در میان مدل‌های ذکرشده کدام است؟

گوشی‌های هوشمند شیائومی در بازه‌های قیمت مختلف می‌توانند بهترین عملکرد را از خود نشان دهند، اما به نظر می‌رسد شیائومی 12 تی پرو، شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس می‌توانند به عنوان بهترین و جذاب‌ترین گوشی‌ها از نظر تصویربرداری به حساب آیند که در دسترس قرار دارند. شما می‌توانید کلیه دستگاه‌ها را به سادگی از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

یاشار فتحعلی زاده

از سال ۸۹ این افتخار نصیب من شده تا در رسانه‌های مختلف حوزه فناوری و سرگرمی برای پارسی‌زبانان قلم بزنم و دانش روز دنیا رو به زبان ساده، اما با جزئیات کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار بدم. حال، در پلازا دیجیتال کنار شما عزیزان هستم تا کمک کنم تجربه‌ای ایده‌آل از خرید اقلام دیجیتال داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *