تاریخ انتشار: 27 فروردین 1403 |
زمان مطالعه: 16 دقیقه

شیائومی در رده های قیمتی متفاوت گوشی های مختلفی را راهی بازار کرده است. از گوشی پرچم دار گرفته تا گوشی میان رده و ارزان قیمت. در این مطلب میخواهیم به شما بهترین گوشی های میان رده شیائومی را معرفی کنیم. گوشی هایی که از نظر عملکرد و کیفیت در سطح بسیار خوبی قرار دارند و برای فعالیت های روزانه و نیمه سنگین مناسب خواهند بود.

بهترین گوشی های میان رده شیائومی کدام است؟

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 5G ظرفیت 256 گیگابایت با رم 8 گیگابایت

note 12 pro 256gb 8gb xiaomi mobile black

یکی از بهترین گوشی های میان رده شیائومی از خانواده گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 5G ظرفیت 256 گیگابایت با رم 8 گیگابایت است که در محدوده قیمت 13-14 میلیون تومان در بازار می‌توان آن را خریداری کرد. این گوشی با توجه به بازه قیمتی از ویژگی‌ها و امکانات خوبی برخوردار بوده که در چند کانفیگ مختلف عرضه شده و برای خرید در دسترس قرار دارد. شاید تنها نکته منفی که در مورد این گوشی می‌توان ذکر کرد، استفاده از مود 4G برای اتصال به شبکه دیتای سیم کارت است.

مشخصات فنی
صفحه نمایشنمایشگر 6.67  اینچی از نوع OLED دارای حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
پردازندهMediaTek Dimensity 1080
حافظه رم 8 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایت
دوربین اصلیدوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی
دوربین سلفی16 مگاپیکسلی
ظرفیت باتری5000 میلی آمپر ساعت

گوشی موبایل شیائومی مدل 13T Pro ظرفیت 512 گیگابایت با رم 12 گیگابایت

13t pro xiaomi mobile blue main view

گوشی بعدی که در فهرست بهترین گوشی موبایل میان رده شیائومی قرار می‌گیرد، از خانواده 13T Pro است که در همه بخش‌ها از امکانات و قابلیت‌های خوبی برخوردار بوده و علاقمندان می‌توانند کانفیگ‌های مختلف آن در محدوده قیمتی 30 تا 35 میلیون تومان خریداری کنند. یکی از ویژگی‌های بارز این گوشی استفاده از فناوری 5G در آن است که امکان اتصال به اینترنت سیم کارت با سرعت بالا را فراهم می‌کند.

مشخصات فنی
صفحه نمایشنمایشگر 6.7 اینچی از نوع AMOLED با وضوح FHD و نرخ نوسازی 144 هرتز
پردازندهMediatek Dimensity 9200+
حافظه رم12 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی512 گیگابایت
دوربین اصلیدوربین‌های 50 مگاپیکسلی اصلی، 12 مگاپیکسلی اولتراواید
دوربین سلفیدوربین سلفی 20 مگاپیکسلی
ظرفیت باتری5000 میلی آمپر ساعت

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو X6 پرو ظرفیت 512 گیگابایت با رم 12 گیگابایت

poco x6 pro 12gb 512gb xiaomi mobile yellow

در صورتی که می‌توانید برای خرید یک گوشی هزینه بیشتری انجام دهید در بازه قیمتی 18 تا 19 میلیون تومان در بازار می‌توانید یکی از بهترین گوشی های میان رده شیائومی را به نام گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو X6 پرو ظرفیت 512 گیگابایت با رم 12 گیگابایت خریداری کنید. این گوشی موبایل شیائومی در همه قسمت‌ها از امکانات و ویژگی‌های خوبی برخوردار بوده و گوشی است که می‌تواند به راحتی برای انجام امور روزمره و حتی اجرای برخی از بازی‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

مشخصات فنی
صفحه نمایشنمایشگر 6.67  اینچی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
پردازندهMediatek Dimensity 8300 Ultra
حافظه رم12 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی512 گیگابایت
دوربین اصلیدوربین‌های 64 مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو
دوربین سلفیدوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
ظرفیت باتری5000 میلی آمپر ساعت

بهترین گوشی میان رده شیائومی برای بازی

بسیاری از کاربران هستند که از گوشی هوشمند خود به عنوان وسیله‌ای برای تجربه بازی‌های مختلف استفاده می‌کنند. معمولا گوشی‌های پرچمدار به دلیل امکانات و قابلیت‌های سطح بالایی که دارند بهترین گزینه برای تجربه گیمینگ هستند اما با توجه به قیمت زیادی که دارند، امکان خریداری آن‌ها برای همه کاربران وجود ندارد. در میان بهترین گوشی های میان رده شیائومی می‌توان محصولاتی را پیدا کرد که به لطف استفاده از پردازنده قدرتمند، می‌توانند برای تجربه گیمینگ بهترین گزینه باشند. در ادامه بهترین گوشی میان رده شیائومی در این حوزه را معرفی کرده و خصوصیات آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

برای اطلاعات بیشتر راجع به بهترین گوشی شیائومی برای بازی مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

بهترین گوشی میان‌ رده شیائومی از نظر دوربین

08 بهترین گوشی میان رده شیائومی از نظر دوربین

یکی از بخش‌های مهم در گوشی‌های هوشمند که باعث استفاده گسترده‌ آن‌ها توسط کاربران شده است، مربوط به دوربین می‌شود. دوربین یکی از مهم‌ترین اجزایی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند لحظات مختلف خود را به صورت تصویری ثبت کنند یا در شبکه‌های اجتماعی مختلف با دیگران به اشتراک بگذارند. به همین دلیل برای بسیاری از کاربران، دوربین گوشی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و به دنبال مدل‌هایی برای خرید هستند که از عملکرد دوربین خوبی برخوردار باشد.

برخی از مدل گوشی های شیائومی، کیفیت دوربین بسیار خوبی دارند که در مقاله مدل‌هایی از بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین را نام برده‌ایم.

در بین گوشی‌های هوشمند معمولا گوشی‌های پرچمدار به دوربین‌های پیشرفته با امکانات مختلف و کیفیت ثبت تصاویر بالا مجهز شده‌اند اما گوشی‌های میان‌رده‌ای نیز در بازار وجود دارند که عملکرد خوبی در بخش دوربین داشته و می‌توان آن‌ها را با قیمت مناسب‌تر خریداری کرد. از بهترین گوشی‌های میان رده شیائومی که از عملکرد دوربین خوبی برخوردار هستند، می‌توان مدل‌های زیر را نام برد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 گیگابایت با رم 12 گیگابایت

redmi note 13 pro 512gb 12gb xiaomi mobile black display view 1

یکی از بهترین گوشی های میان رده شیائومی که در عین حال خوش‌قیمت‌ترین گوشی است که می‌توان برای تجربه گیمینگ خریداری کرد، گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 گیگابایت با رم 12 گیگابایت است. این گوشی در چند کانفیگ با حافظه رم و حافظه داخلی متفاوت عرضه شده است که می‌توان در بازه قیمتی 15 تا 20 میلیون تومان آن را خریداری کرده و از تجربه گیمینگ نهایت لذت را برد.

مشخصات فنی
صفحه نمایشنمایشگر 6.67  OLED با وضوح 1220×2712 پیکسل و نرخ‌ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز
پردازندهQualcomm SM7435-AB Snapdragon 7s Gen 2
حافظه رم12 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی512 گیگابایت
دوربین اصلیدوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید با سنسور ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو با سنسور ۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی16 مگاپیکسلی
ظرفیت باتری5100 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع 67 واتی
سایر مشخصاتاستریو (دوگانه)

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro Plus 5G ظرفیت 256 گیگابایت با رم 8 گیگابایت

 

note 12pro plus 5g 256gb ram8 xiaomi 5g mobile black color main view

یکی دیگر از بهترین گوشی های میان رده شیائومی از نظر عملکرد دروبین، مدل اقتصادی یک نسل بالاتری یعنی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro Plus 5G ظرفیت 256 گیگابایت با رم 8 گیگابایت است که در سال 2023 به بازار عرضه شده است. این گوشی که از بدنه پلاستیکی در قسمت پشت آن و از پنل شیشه‌ای در قسمت جلوی آن استفاده شده است، یک محصول مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است که موفق شده گواهی IP53 را دریافت کند. اگر می‌توانید برای یک گوشی میان‌رده بین 15 تا 20 میلیون تومان هزینه کنید می‌توانید یکی از گوشی‌های میان‌رده بازار با عمکلرد عالی دوربین را خریداری کنید.

مشخصات فنی
صفحه نمایشنمایشگر 6.67 اینچ از نوع AMOLED با رزولوشن 2400×1080  پیکسل
پردازندهMediaTek MT6877V Dimensity 1080
حافظه رم8 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی256 گیگابایت
دوربین اصلیدوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با امکان فیلمبرداری 4K با نرخ 30 فریم در ثانیه
دوربین سلفی16 مگاپیکسلی
ظرفیت باتری5000 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع 67 واتی

جمع‌بندی

این روزها با توجه به افزایش و بی‌ثباتی نرخ ارز در بازار ایران، گوشی‌های میان رده با توجه به قیمت مناسب، توانسته‌اند با استقبال بالایی از طرف کاربران روبرو شوند. اگر قصد خرید گوشی موبایل شیائومی را دارید، مقاله راهنمای جامع خرید گوشی شیائومی را مطالعه کنید.

امکانات و قابلیت‌های خوب و تقریبا سطح بالای این گوشی‌ها در کنار قیمت مناسب‌تر در مقایسه با گوشی‌های پرچمدار باعث اقبال بیشتر کاربران به آن‌ها شده است. شیائومی یکی از برندهایی است که این نیاز در بازار را به خوبی درک کرده و مدل‌های متنوعی از گوشی‌های میان رده را در بازه‌های قیمتی مختلف طراحی و به بازار عرضه کرده است. در صورتی که قصد خرید یک گوشی با قیمت مناسب و امکانات خوب و سطح بالا دارید، فهرست بهترین گوشی های میان رده شیائومی را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

سوالات متداول

بهترین گوشی میان رده شیائومی در زمینه گیمینگ کدام است؟

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو X6 پرو ظرفیت 512 گیگابایت با رم 12 گیگابایت با توجه به نوع و قدرت پردازنده،‌ حافظه رم و حافظه داخلی بهترین گوشی میان رده برای تجربه گیمینگ به حساب می‌آید.

بهترین گوشی میان رده شیائومی از نظر عملکرد دوربین کدام است؟

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus با توجه به بهره‌مندی از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ می‌توان بهترین گوشی شیائومی از نظر عملکرد دروبین دانست

عاطفه طالبی

از سال 97 در حوزه تکنولوژی روز و سرگرمی و ... در سایت‌های مختلف مشغول به تولید محتوا و نوشتن مطالب روز هستم و توانسته ام در این زمینه فعالیت زیادی داشته باشم، اکنون در پلازا دیجیتال هستم تا بتوانم در کنار شما عزیزان به پیشرفت‌های بالاتری در این زمینه برسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *