تاریخ انتشار: 01 اردیبهشت 1403 |
زمان مطالعه: 27 دقیقه

شرکت تایوانی ایسوس یکی از بهترین تولیدکنندگان لپ تاپ و قطعات کامپیوتری در جهان است. این شرکت با ساخت لپ تاپ هایی در دسته‌بندی‌های مختلف و قیمت‌های متنوع، نیازهای هر کاربری را پاسخ می‌دهد و هر فردی می‌تواند محصول موردعلاقه و موردنیاز خود را در کاتالوگ این شرکت پیدا کند. در این مقاله قصد داریم بهترین لپ تاپ های ایسوس تا 20 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم و راهنمای خرید جامعی را برایتان فراهم کنیم. پس با ادامه‌ی این مقاله همراه ما باشید.

بهترین لپ تاپ ایسوس تا 20 میلیون

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook مدل R565EA-C

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook مدل R565EA-C

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Core i3 1115G4
پردازنده گرافیکیIntel HD Graphics
حافظه رم4 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی512 گیگابایت SSD
باتری37 وات ساعت

نقاط قوت 

  • پردازنده اینتل نسل 11
  • دارای 512 گیگابایت حافظه خشک SSD
  • برخورداز از ال سی دی ضد انعکاس

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook مدل R565EA-C یکی از بهترین لپ تاپ ایسوس تا 20 میلیون که ارزش خرید بالایی دارد. این لپ تاپ شباهت بسیاری زیادی به مدل‌های گران‌قیمت سری Vivobook دارد؛ اما از لحاظ قیمت از آن‌ها پایین‌تر و در دسترس‌تر است.

این مدل از پردازنده Intel Core i3 استفاده می‌کند که اگرچه نسبت به پردازنده‌های i5 ضعیف‌تر است اما برای انجام کارهای معمولی مثل وب‌گردی، استفاده از نرم‌افزارهای Office، تماشای فیلم و ویدیو کفایت می‌کند. این پردازنده از 2 هسته حقیقی و 4 رشته مجازی تشکیل شده است که فرکانسی در بازه 3 تا 4.1 گیگاهرتز دارند.

با این وجود اجرای بازی‌های سنگین یا نرم‌افزارهای حرفه‌ای طراحی و ویرایش بر روی این لپ تاپ توصیه نمی‌شود؛ چراکه موجب اختلال در عملکرد و حتی آسیب رسیدن به آن می‌شود. ایسوس این محصول خود را به 4 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 مجهز کرده است تا از طریق آن بتوانید به راحتی چندین برنامه سبک را به صورت همزمان اجرا و در هر لحظه میان آن‌ها سوییچ کنید.

صفحه نمایش لپ تاپ 15 اینچی آن با لبه‌های باریک باعث شده رزولوشن 1080×1920 پیکسل (FHD) به خوبی نمایان شود. ال‌سی‌دی این لپ تاپ ضد انعکاس بوده و زاویه دید عالی دارد و درنتیجه کار کردن طولانی‌مدت با آن موجب اذیت شدن چشمان شما نخواهد شد. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook مدل R565EA-C به 512 گیگابایت حافظه SSD مجهز شده است.

باتری یکی از نقاط قوت اصلی و در کنار طراحی و سبکی از برگ‌ برنده‌های مهم این محصول حساب می‌شود. این لپ تاپ مجهز به باتری لیتیوم-یونی 2 سلولی با ظرفیت 37 وات ساعت است. این ظرفیت باتری برای یک لپ تاپ 15.6 اینچی استاندارد محسوب می‌شود. بر اساس آزمون‌های انجام شده، با یک بار شارژ کامل، این لپ تاپ می‌تواند حدود 1 تا 3 ساعت بسته به نوع استفاده دوام بیاورد.

در مجموع لپ تاپ ایسوس VivoBook مدل R565EA-C یک گزینه عالی برای دانش‌آموزان، دانشجویان و افراد با بودجه محدود است که به دنبال یک لپ تاپ مقرون به صرفه اما زیبا و کارآمد هستند. اگرچه به حرفه‌ای و آن‌هایی که به دنبال انجام کارهای گرافیکی نسبتاً سنگین با لپ تاپ خود هستند پیشنهاد می‌شود که به دنبال لپ تاپ های مدل بالاتر و گران‌تر این سری بروند.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook مدل R565EA-G

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook مدل R565EA-G

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهاینتل Core i3
پردازنده گرافیکیIntel HD Graphics
حافظه رم8 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی512 گیگابایت SSD
باتری37 وات ساعت

نقاط قوت 

  • دارای رم با حافظه 8 گیگابایت
  • برخوردار از حافظه خشک 512 SSD
  • دارای بدنه ظریف و وزن بسیار سبک

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook مدل R565EA-G یکی از جدیدترین محصولات شرکت ایسوس در خانواده لپ تاپ های Vivobook است که با هدف ارائه یک سیستم قدرتمند و همه‌فن‌حریف برای انجام کارهای روزمره مثل وب‌گردی، کار با نرم‌افزارهای اداری، تحصیل و تفریح طراحی و ساخته شده است. این محصول هم به راحتی جزو لیست بهترین لپ تاپ ایسوس تا 20 میلیون قرار می‌گیرد.

این لپ تاپ از پردازنده نسل 11 اینتل Core i3-1115G4 استفاده می‌کند که برای انجام بیشتر کارهای روزانه به راحتی جوابگو است. این لپ تاپ از دو هسته حقیقی و 4 رشته مجازی استفاده می‌کند که فرکانسی در بازه 3 تا 4.1 گیگاهرتز دارند. ایسوس این محصول خود را به 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 512 گیگابایت مجهز کرده است و کاربران در صورت نیاز می‌توانند آن را ارتقا دهند.

صفحه نمایش این محصول ابعادی 15.6 اینچی دارد و رزولوشن آن 1920 در 1080 پیکسل است. این نمایشگر کیفیت خوبی دارد و همچنین از فناوری محدود کننده نور آبی استفاده می‌کند تا چشمان کمتر خسته شوند. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook مدل R565EA-G ظاهر مدرن و طراحی مینیمالی دارد که می‌تواند انواع سلیقه‌ها را به خود جذب کند.

ضخامت این لپ تاپ کمتر از 2 سانتی‌متر است و وزن سبکی دارد که درنتیجه حمل آن را بسیار آسان می‌کند. بدنه ظریف و زیبای آن همراه با رنگ مشکی مات با طرح موجی خاصش، ظاهری جذاب و شیک به لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook مدل R565EA-G بخشیده است. صفحه کلید این لپ تاپ از نور پس‌زمینه پشتیبانی می‌کند تا در مکان‌های تاریک هم بتوان به راحتی از آن استفاده کرد. تاچ‌پد آن هم عملکرد خوبی دارد و با حساسیت بالا کارهایی مثل اسکرول کردن صفحات وب، بزرگ‌نمایی تصاویر و… را ممکن می‌سازد.

از لحاظ باتری هم این لپ تاپ یک باتری 37 وات ساعتی دارد که طول عمر بالایی داشته و می‌توان از آن برای چندین ساعت متوالی استفاده کرد. پورت‌های ارتباطی استانداردی هم مانند USB 3.2، HDMI، جک هدفون و اتصال بی‌سیم WiFi و Bluetooth برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است تا به راحتی بتوان آن را به انواع دستگاه‌ها و لوازم جانبی متصل کرد. دوربین وب هم برای برقراری تماس‌های تصویری یا ضبط ویدیو تعبیه شده است.

در کل لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook مدل R565EA-G می‌تواند گزینه خوبی برای دانشجویان، دانش‌آموزان و افرادی باشد که به دنبال لپ تاپی قدرتمند و همه‌فن‌حریف برای انجام کارهای روزمره و اموری همچون تحصیل، کار اداری، تماشای فیلم و سریال، طراحی‌های ساده و… هستند. قیمت مناسب هم یکی دیگر از مزایای کلیدی این محصول است.

کلام پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین لپ تاپ های ایسوس تا 20 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم و راهنمای خرید لپ تاپ جامعی را برای شما فراهم کنیم. بدیهی است که انتخاب نهایی برعهده‌ی شما کاربران است که با توجه به بودجه، سلیقه و نیاز خود بهترین تصمیم ممکن را بگیرید و بهترین محصولی را که می‌توانید تهیه کنید.

سوالات متداول

بهترین لپ تاپ ایسوس تا 20 میلیون تومان برای تایپ کدام است؟

ایسوس لپ تاپ‌های ارزشمندی در بازه قیمتی 20 میلیون تومان برای علاقه‌مندان به تولید محتوا و تایپ دارد که می‌توان به لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook مدل R565EA-G اشاره کرد.

در زمان خرید لپ تاپ ایسوس تا 20 میلیون تومان به چه نکاتی توجه کنیم؟

مانند هر محصول و هر دستگاه دیگری در زمان خرید باید توجه کنید که کالای اصل و دارای گارانتی معتبر را انتخاب کرده باشید. در کنار آن، مشخص کنید که نوع کاربری شما چیست و چه خواسته‌هایی از دستگاه دارید تا بتوانید لپ تاپی متناسب با نیازتان انتخاب کنید.

یاشار فتحعلی زاده

از سال ۸۹ این افتخار نصیب من شده تا در رسانه‌های مختلف حوزه فناوری و سرگرمی برای پارسی‌زبانان قلم بزنم و دانش روز دنیا رو به زبان ساده، اما با جزئیات کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار بدم. حال، در پلازا دیجیتال کنار شما عزیزان هستم تا کمک کنم تجربه‌ای ایده‌آل از خرید اقلام دیجیتال داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *