تاریخ انتشار: 29 دی 1402 |
زمان مطالعه: 3 دقیقه

واتساپ یک پیام‌رسان فوری و برنامه برای گوشی موبایل و سیستم عامل ویندوز است که به کمک اینترنت ارتباط بین کاربران را فراهم می‌کند. این برنامه توسط WhatsApp Inc توسعه یافته و ارائه شده است. کاربران واتساپ می‌توانند به صورت مستقیم پیام متنی، تصاویر، ویدئوها، اسناد، مکالمات صوتی و تماس‌های تصویری را با دوستان، خانواده یا افراد دیگری که نیز این برنامه را دارند، به اشتراک بگذارند.

ویژگی‌های پیام‌رسان واتس اپ

از ویژگی‌های واتس اپ می‌توان به رمزنگاری پیام‌ها برای حفظ حریم خصوصی، گروه‌های چت، استاتوس (وضعیت یا همان استوری) برای اطلاع‌رسانی به دوستان در مورد وضعیت فعلی و امکانات دیگر اشاره کرد. این برنامه در اندروید، iOS و دیگر سیستم‌عامل‌ها قابل استفاده است؛ بنابراین، فرقی نمی‌کند که کاربر  گوشی موبایل شیائومی، سامسونگ یا اپل هستید. این برنامه پیام‌رسان به‌راحتی در سراسر جهان توسط میلیاردها نفر دانلود و استفاده می‌شود.

واتس اپ و تغییرات فرمت نوشتاری آن

قابلیت جدید پیام‌رسان واتس اپ

اطلاعاتی که اخیرا درخصوص پیام‌رسان واتس اپ ارائه شده است، به‌نظر می‌رسد که تغییراتی در فرمت نوشتاری این مسنجر ایجاد شده است. این تغییرات تجربه کاربری را بهبود بخشیده و امکانات جدیدی را برای کاربران فراهم نموده است؛ به همین منظور، کاربران می‌توانند پیام های خود را به صورت تفکیک شده ارسال کنند.

اطلاعات دقیق‌تر در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید فرمت نوشتاری واتس اپ ممکن است در آینده بر روی این وبلاگ خبری منتشر شود. برای به‌روزرسانی‌های دقیق‌تر و جزئیات بیشتر، همراه پلازا دیجیتال باشید.

فرمت نوشتاری جدید پیام‌رسان (مسنجر) واتس اپ

امکانات جدید این مسنجر در قالب‌بندی متن واتس اپ، در نسخه آزمایشی برای کاربران گوشی موبایل سامسونگ،آیفون و دیگر برندهای گوشی ارائه شده است. این امکانات می‌توانند به کاربران کمک کنند تا متن پیام‌های خود را به شکلی جذاب‌تر و سازمان‌یافته‌تر نمایش دهند. افزودن علامت “>” برای بزرگ‌تر نمایش دادن فونت تیکه های دلخواه از پیام و استفاده از “-” یا “*” برای به وجود آوردن فهرست مطالب یا لیست‌بندی آن‌ها (بولت)، از جمله امکاناتی هستند که می‌توانند تجربه کاربری را در واتس‌اپ بهبود بخشند.

واتس اپ و تغییرات فرمت نوشتاری آن

تجربه کاربران در استفاده از این امکانات، ممکن است متفاوت باشد. بعضی از کاربران ممکن است از این ابزارها برای تاکید بر بخشی از متن یا ساخت لیست‌های منظم استفاده کنند. این نوع قابلیت‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند تا پیام‌های خود را با جزئیات و خوانایی بیشتری ارائه دهند.

جمع بندی

این امکانات درحال حاضر برروی اندروید با نسخه 2.24.2.9 و نسخه 23.21.1.75 برای سیستم عامل iOS در  گوشی موبایل اپل، قابل مشاهده است. منتظر نظرات و بازخوردهای بیشتر شما کاربران عزیز درباره ویژگی‌های جدید Whatsaap هستیم. برای اطلاعات دقیق‌تر، می‌توانید به دیگر مطالب موجود در وبلاگ پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

مهسا فتحی منش

مهسا فتحی منش

از سال 97 در حوزه تولید محتوا در سایت‌های مختلف، فعالیت‌های فراوانی در تولید محتوای کاربرپسند و نگارش مطالب روز انجام داده‌ام. در این مدت توانسته‌ام با تفکر نوین و ایده‌های خلاقانه، توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کنم. در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای پلازا دیجیتال، امیدوارم با همکاری و تعامل با شما عزیزان، به پیشرفت‌های جدیدی در حوزه تکنولوژی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *