تاریخ انتشار: 01 مرداد 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوشی ردمی K70 اولترا از جمله گوشی های پرچمداری است که به تازگی راهی بازار شده است. این گوشی ویژگی های بسیار جذابی دارد که در نوع خودش هیجان انگیز است.

آپدیت ۱ مرداد ماه ۱۴۰۳

گفته شده ردمی کی ۷۰ اولترا با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۰۰ دلار، مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۴۰ دلار و مدل ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۹۵ دلار راهی بازار می‌شود.

آپدیت ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۳

شایعات جدید می‌گویند که گوشی ردمی K70 Ultra تراشه خاص و ساخته خود ردمی را دارد. گفته شده این گوشی در کنار استفاده از تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس از تراشه Surge P2 برای شارژ سریع، از تراشه G1 برای مدیریت مصرف انرژی و تراشه T1 برای مدیریت آنتن دهی گوشی استفاده می‌کند. همچنین تراشه D1 هم برای مدیریت صفحه نمایش روی این گوشی قرار گرفته است.

آپدیت ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۳

امروز اولین تصویر تبلیغاتی از گوشی ردمی K70 Ultra منتشر شد که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید.

K70 Ultra jpg

مشخصات ردمی K70 اولترا

آپدیت ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۳

یکی از ویژگی های جذاب گوشی ردمی K70 اولترا استفاده از صفحه نمایش C8+ Iuminous است. صفحه نمایشی که توسط شیائومی و TCL ساخته شده است. این صفحه نمایش کیفیت ساخت بالایی دارد و گفته شده طول عمر پیکسل‌های صفحه نمایش ۱۰۰ درصد افزایش یافته شده و مصرف انرژی آن بسیار پایین است.

صفحه نمایشی با وضوح تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز روی این گوشی قرار گرفته و حسگر تشخیص اثر انگشت هم زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. برای اینکه این گوشی تجربه گیمینگ بهتری به کاربران منتقل کند، از پردازنده PixelWorks X7 روی این گوشی استفاده شده است.

از دیگر مشخصات ردمی K70 اولترا می‌توانیم به پردازنده Dimensity 9300 Plus مجهز شده و از رم‌های LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4 بهره می‌برد.

این گوشی در مدل‌هایی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۱۲۰ وات بهره می‌برد.

دوربین اصلی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با IOS دارد. دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و حسگر ماکرو ۲ مگاپیکسلی دارد.

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *