تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت اچ پی از لپ تاپ جدیدی رونمایی کرد. لپ تاپ Zbook Power 16 G11 اچ پی برای فعالیت‌های تجاری ساخته شده است. برای خرید لپ تاپ اچ پی می‌توانید به پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

مشخصات لپ تاپ Zbook Power 16 G11 اچ پی

این لپ تاپ از صفحه نمایش ۱۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بهره می برد. البته که کاربران می‌توانند این صفحه نمایش را در مدل هایی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل یا ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل خریداری کنند.

میزان روشنایی صفحه نمایش هم بین ۳۰۰ تا ۱۰۰ نیت خواهد بود. این صفحه نمایش از ۱۰۰ درصد پوشش رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند و لمسی خواهد بود.

لپ تاپ Zbook Power 16 G11 اچ پی را می‌توانید با پردازنده‌های Core i5 و Core i7 و Core i9 خریداری کنید. حتی این امکان را خواهید داشت که این لپ تا پ اچ پی را با پردازنده AMD هم سفارش دهید.

این لپ تاپ با پردازنده گرافیکی RTX Ada مدل RTX 500 یا RTX 3000 راهی بازار می‌شود. همچنین از دو درگاه رم DDR SO-DIMM برای این محصول استفاده شده است. دو دورگاه M2 هم روی برای این لپ تاپ دیده میشود.

برخورداری از وب کم ۵ مگاپیکسلی و پورت تاندربولت و شبکه هم از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می‌رود.

لپ تاپ Zbook Power 16 G11 اچ پی از باتری ۸۳ وات ساعتی بهره می‌برد. وزن این محصول ۲٫۱۲۲ کیلوگرم خواهد بود. میزان روم و حافظه داخلی این محصول هنوز مشخص نشده است.

 

زهرا حسینی

زهرا حسینی

خلق ایده‌های نو و محتواهای به‌روز در حوزه تکنولوژی، از علاقه‌های من هست. من از سال ۹۸ تصمیم گرفتم که با ارائه محتوای با کیفیت و متنوع کمی آگاهی مخاطبان را افزایش دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *