تاریخ انتشار: 19 آبان 1399 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

این مهمان ناخوانده

با شروع سال جدید تحصیلی و وجود بیماری مرموز کرونا مشکلات زیادی بر سر راه مسئولین و مدیران آموزش کشور و در کنار آنها خانواده های محصلین عزیز قرار داده که سال تحصیلی جدید را همانند همانند سال تحصیلی گذشته باید به صورت مجازی و غیر حضوری شروع کنند.

اما مشکل به همین غیر حضوری بودن ختم نمیشود و آنلاین و مجازی بودن کلاس ها ،خانواده ها و محصلین را علاوه بر خرید ملزومات و نوشت افزار،درگیر تهیه ی یک وسیله ی دیجیتال کاربردی مانند تبلت،لپتاپ و یا کامپیوتر های خانگی مناسب برای گذراندن این دوران و حتی بعد از آن کرده.

در این مقاله سعی میکنیم تا کمکی به انتخاب یک محصول کاربردی و مناسب کاربری شما عزیزان کرده باشیم.با آرزوی موفقیت روز افزون در تمامی مراحل زندگی.

محصلینی که درگیر این موضوع شده اند در این مقاله به چند دسته ی کلی و مقطع تحصیلی تقسیم می شوند که هر یک به محصول دیجیتال مختص خود نیاز دارند.

دانش اموزان ابتدایی:

دانش اموزان مقطع ابتدایی با توجه به برنامه های ارایه شده از طرف اموزش و پرورش عمدتا نیاز به گوشی های هوشمند و یا برای سهولت بیشتر نیاز به تبلت دارند که با توجه به سنگین نبودن اپلیکیشن های ارایه شده تبلت های ارزان قیمت نیز جوابگوی کار شما هست و نیازی به تهیه ی نوت بوک نیست.

دانش اموزان دوره های راهنمایی و متوسطه:

اما نوع اموزش دانش اموزان متوسطه متفاوت از مقطع ابتدایی است و در این دوره با توجه به اجرای کلاسهای انلاین و تصویری توسط اساتید شاید داشتن تبلت به تنهایی جوابگوی نیازشان نباشد و بهتر است از نوت بوک های میان رده به اصطلاح آفیس استفاده کنند که علاوه بر اجرای برنامه های شرکت در کلاسهای مجازی جوابگوی نیازها و امور روزمره هم باشد

دانشجویان:

و اما دانشجویان عزیز با توجه به رشته های تحصیلی متفاوت نیازهای متفاوتی هم دارند.

برای مثال قطعا نوت بوکی که مناسب دانشجوی رشته پزشکی است جوابگوی نیازهای دانشجوی عمران و مهندسی نیست.

به همین دلیل بهتر است در هر رشته و بسته به نیاز با مشاوره از کارشناسان فروش پلازادیجیتال لپ تاپ مناسب رشته و کاربری خود را انتخاب نمایید.

پلازا دیجیتال

پلازا دیجیتال

پلازا دیحیتال بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین لپ تاپ ایسوس و سایر برندهای مطرح به حساب می‌اید. می توانید لپ تاپ مورد نظر خودتان را با بهترین قیمت از پلازا دیجیتال خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *