تاریخ انتشار: 05 اسفند 1402 |
زمان مطالعه: 20 دقیقه

یکی از کمپانی‌های فعال در زمینه طراحی و تولید انواع لپ تاپ را باید شرکت لنوو معرفی کرد که قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. این شرکت موفق شده محصولات خود را در سری‌های مختلف تولید و روانه بازار کند که هر کدام از آن‌ها دارای قابلیت‌های خاص و منحصر به فرد خود هستند.  یکی از انواع لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی لنوو را لپ تاپ لنوو Thinkbook معرفی کرد که می‌توانند عملکردی بی‌نظیر از خود نشان دهند. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین و قدرتمندترین سری‌های لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی لنوو را بشناسید، توصیه می‌کنیم با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. در حقیقت ما در کنار بررسی قابلیت‌های سری Think Book قصد داریم تعدادی از آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم و جالب است بدانید امکان خرید آن‌ها از سوی کاربران در فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط وجود دارد؛ با ما همراه باشید.

لپ تاپ ThinkBook چیست؟

زمانی که رویداد CES در سال 2021 برگزار شد، کمپانی‌های مختلف اقدام به عرضه محصولات گوناگون کردند که هر کدام از آن‌ها قابلیت‌های خاص و منحصر به فرد خود را داشتند. یکی از شرکت‌هایی که موفق شد محصولی جدید را رونمایی کند، کمپانی چند ملیتی لنوو بود که موفق شد لپ تاپ‌های ThinkBook را معرفی و عرضه کند.

لپ تاپ‌های سری ThinkBook دارای مشخصات ظاهری و فنی خاص خود هستند که این مسئله سبب شده است بتوانیم دستگاه‌های سری ذکرشده را برای انجام کارهای تجاری و اداری مناسب‌تر بدانیم، البته سایر کاربران با هدف‌های مختلف می‌توانند از سری ThinkBook برای انجام کارهای مختلف استفاده کنند. به عنوان مثال، بدنه این سری از لپ تاپ‌های لنوو تولید شده از آلومینیوم بوده که نشان می‌دهد طول عمر و مقاومت بسیار زیادی خواهد داشت. از طرف دیگر باید به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشید که دستگاه‌های سری ThinkBook مجهز به جدیدترین پردازنده‌های نسل اینتل و AMD خواهند بود.

جالب است بدانید نمایشگر از دیگر ویژگی‌های مهم سری لپ تاپ‌های ThinkBook به حساب می‌آید. در حقیقت شما می‌توانید از این لپ تاپ قدرتمند با مانیتور اولد استفاده کرده و شرایط دلپذیر را تجربه کنید، چرا که نمایشگرهای اولد می‌توانند محتواهای مختلف را به خوبی و باکیفیت بالا نمایش دهد. در ادامه تعدادی از بهترین لپ تاپ‌های تولید شده کمپانی لنوو از سری لپ تاپ‌های ThinkBook را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید از آن‌ها استفاده کنید؛ با ما همراه باشید.

فهرست بهترین لپ تاپ های لنوو Thinkbook

لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DO

thinkbook 15 do lenovo laptop

یکی از قدرتمندترین و بهترین لپ تاپ‌های تولید شده از سری ThinkBook کمپانی لنوو را باید لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DO معرفی کرد. لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو ThinkBook مدل 15-DO دارای قابلیت‌های فنی زیادی بوده که می‌توان گفت توانمندی آن باعث جلب رضایت کاربران زیادی می‌شود.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Core i5 1135G7
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce MX450 2GB GDDR6
حافظه رم20 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی512 گیگابایت SSD و 1 ترابایت HDD
باتری45 وات ساعت

 

این لپ تاپ قدرتمند و منحصر به فرد لنوو دارای ظاهر جذاب و بدنه‌ای از جنس آلومینیوم بوده که می‌تواند باعث شود طول عمر دستگاه تا حد زیادی افزایش یابد. همچنین وزن لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DO برابر با 1.7 کیلوگرم بوده که در نوع خود بی‌نظیر است. وزن این لپ تاپ باعث می‌شود شما بتوانید دستگاه را به سادگی با خود حمل کرده و در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

سخت افزار لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DO

قدرت لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DO توسط پردازنده اصلی اینتل Core i5 از سری 1135G7 تامین می‌شود که می‌توان گفت یکی از بهترین پردازنده‌های میان‌رده موجود در لپ تاپ‌های قدرتمند شناخته شده است. فرکانس پردازنده موجود در این دستگاه در بازه 2.4 الی 4.2 گیگاهرتز قرار دارد که قدرت بالای آن را تایید می‌کند. همچنین باید به حافظه کش 8 مگابایت دستگاه اشاره کرد که باعث می‌شود سرعت بالایی را در اجرای مجدد برنامه‌های بازگشایی شده تجربه کنید. از طرف دیگر وجود 4 هسته حقیقی در کنار 8 هسته مجازی باعث می‌شود قدرت بالا در عملکرد دستگاه را شاهد باشید.

توجه داشته باشید در کنار پردازنده اصلی دستگاه باید به پردازنده گرافیکی آن اشاره کنیم. شما می‌توانید از پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX450 با ظرفیت 2 گیگابایت از نوع GDDR6 استفاده کنید. همانطور که می‌دانید، پردازنده‌های گرافیکی می‌توانند قدرت بالایی را در اختیار کاربران قرار دهند تا بتوانید شرایط ایده‌آل را تجربه کنید. از طرف دیگر نباید فراموش کنید که وجود پردازنده گرافیکی مجزا شرایط را بهتر رقم خواهد زد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DO می‌توان به حافظه رم دستگاه اشاره کرد که برابر با 20 گیگابایت بوده و از نوع DDR4 3200MHz است. در صورتی که نیازمند افزایش حافظه رم هستید، می‌توانید آن را به 24 گیگابایت ارتقا دهید. در کنار حافظه رم قدرتمند لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DO می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایت اس اس دی اشاره کنیم که باعث می‌شود کاربران بتوانند فضای لازم را برای نگه‌داری اطلاعات در دسترس داشته باشند.

یکی دیگر از موارد مهم که باید پیرامون حافظه‌های ذخیره‌سازی اس اس دی مدنظر قرار دهید، این است که طول عمر هاردهای اس اس دی در مقایسه با هاردهای HDD بهتر بوده و می‌تواند باعث جلب رضایت کاربران شود. در صورتی که نیازمند فضای ذخیره‌سازی بیشتری هستید، باید بدانید که امکان سفارشی سازی برای شما وجود دارد و این مسئله دور از ذهن نیست. البته این دستگاه دارای حافظه دوم 1 ترابایت اچ دی دی بوده که می‌تواند حجم قابل قبول از اطلاعات را نگه‌داری کنید.

ویژگی‌های لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DO

در بخش جلوی لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DO شاهد قرارگیری نمایشگر 15.6 اینچ استاندارد هستیم که وضوح فول اچ دی دارد. از طرف دیگر باید بدانید صفحه نمایش موجود از نوع اولد بوده و باید اقرار کنیم که با یکی از بهترین و قدرتمندترین صفحه نمایش‌های موجود را شاهد هستیم. جالب است بدانید صفحه نمایش لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DO از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود محتواهای ویدیویی و تصویری به صورت روان از برابر چشمان ما عبور کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DO را باید باتری آن دانست. باتری موجود در لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DO از نوع 3 سلولی 45 وات ساعت بوده که در نوع خود، بی‌نظیر است. این باتری می‌تواند برای مدت زمان 1 الی 3 ساعت ماندگاری شارژ ارائه کند و باعث می‌شود کاربران بتوانند ایده‌آل‌ترین تجربه را کسب کنند. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو را خریداری کنید، بدون تردید لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DO می‌تواند بهترین انتخاب باشد. شما می‌توانید این لپ تاپ قدرتمند را از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DN

thinkbook 15 dn lenovo laptop

یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی لنوو و از سری ThinkBook را می‌توان لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو ThinkBook مدل 15-DN معرفی کرد. این دستگاه در کنار ظاهر جذاب و منحصر به فرد خود، می‌تواند عملکردی ایده‌آل از خود ارائه کند. توجه داشته باشید بدنه دستگاه از جنس آلومینیوم بوده که می‌توانیم به قدرت بالای آن اقرار کنیم.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Core i5 1135G7
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce MX450 2GB GDDR6
حافظه رم20 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی256 گیگابایت SSD و 1 ترابایت HDD
باتری45 وات ساعت

 

در حقیقت وجود بدنه آلومینیومی باعث می‌شود کاربران بتوانند طول عمر بالایی را شاهد باشند. وزن دستگاه برابر با 1.7 کیلوگرم بوده که می‌توان گفت برای حمل و نقل گزینه‌ای ایده‌آل خواهد بود. شما می‌توانید از این دستگاه انتظار بهترین عملکرد را داشته باشید و در ادامه به قابلیت‌های سخت افزاری آن اشاره خواهیم کرد.

سخت افزار لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DN

لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DN مجهز به پردازنده اصلی و قدرتمند Intel Core i5 از سری 1135G7 بوده که می‌توان گفت یکی از بهترین و قدرتمندترین پردازنده‌های موجود در لپ تاپ به حساب می‌آید. فرکانس پردازنده لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DN برابر با 2.4 الی 4.2 گیگاهرتز بوده و به لطف وجود 4 هسته حقیقی در کنار 8 هسته مجازی می‌توانید عملکردی فوق‌العاده را در اجرای دستورها شاهد باشید. همچنین حافظه کش این دستگاه از سری محصولات لنوو برابر با 8 مگابایت بوده که روی سرعت اجرای برنامه‌ها تاثیر مستقیم دارد.

یکی دیگر از مزایای مهم لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DN را می‌توان پردازنده گرافیکی قدرتمند NVIDIA GeForce MX450 با ظرفیت 2 گیگابایت از نوع GDDR6 عنوان کرد. این دستگاه با در اختیار داشتن چنین پردازنده گرافیکی قدرتمندی می‌تواند باعث شود کاربران سرعت بالایی را در اجرای دستورها شاهد باشند. پردازش‌های گرافیکی در این لپ تاپ در بالاترین سطح یک لپ تاپ میان‌رده قرار دارد. شما می‌توانید روی مشخصات فنی و سخت افزاری لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DN حساب کنید.

یکی دیگر از بخش‌های مهم لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DN را باید حافظه رم آن عنوان کرد. به لطف قرارگیری حافظه رم 20 گیگابایت به صورت پیش فرض در این دستگاه می‌توانیم بگوییم سرعت اجرای برنامه‌ها در بالاترین سطح خود قرار دارد. از طرف دیگر باید بدانید این دستگاه قابلیت ارتقا حافظه رم را فراهم کرده و کاربران می‌توانند در صورت نیاز حافظه رم خود را به 24 گیگابایت ارتقا دهند. نوع حافظه رم موجود در لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DN از DDR4 3200MHz بوده که نشان‌دهنده قدرت بالا در عملکرد دستگاه است.

ویژگی‌های لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DN

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DN، وجود حافظه ذخیره‌سازی داخلی 256 گیگابایت اس اس دی است. شما باید بدانید به لطف قرارگیری این حافظه ذخیره‌سازی اس اس دی می‌توانید ویندوز را روی درایو موردنظر نصب کرده تا شاهد سرعت بالای اجرای دستورها باشید. همچنین لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DN دارای حافظه ذخیره‌سازی داخلی 1 ترابایت HDD است؛ وجود این حافظه باعث می‌شود بتوانید اطلاعات مهم خود را در آن نگه‌داری کنید، اما نصب ویندوز روی هارد اس اس دی باعث خواهد شد بتوانید سرعت بالایی را در اجرای ویندوز و سایر دستورها شاهد باشید.

در بخش جلوی لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DN یک صفحه نمایش قدرتمند 15.6 اینچ استاندارد قرار گرفته که می‌تواند وضوح بالایی را ارائه کند. از طرف دیگر باید بدانید این دستگاه دارای یکی از بهترین نمایشگرها بوده که می‌تواند شرایط خوبی را هنگام نمایش فایل‌های ویدیویی رقم بزند. وضوح نمایشگر برابر با 1920×1080 پیکسل بوده و از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش به لطف پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز می‌تواند تصاویر و فایل‌های ویدیویی را به صورت روان از برابر چشمان شما عبور دهد.

باتری را باید به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه به حساب آورد. شما باید بدانید لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DN دارای باتری 3 سلولی 45 وات ساعت است. جالب است بدانید باتری موجود در لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DN می‌تواند برای مدت زمان 1 الی 3 ساعت ماندگاری شارژ را برای شما فراهم کند.

وجود چنین باتری قدرتمندی می‌تواند سبب شود کاربران تجربه‌ای ایده‌آل داشته باشند که این مسئله تاثیر زیادی روی عملکرد دستگاه خواهد داشت. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین لپ تاپ‌های اداری لنوو را خریداری کنید که دارای قابلیت‌های فنی مختلف باشد، بدون تردید لپ تاپ لنوو ThinkBook مدل 15-DN می‌تواند گزینه‌ای کارآمد باشد. شما می‌توانید این دستگاه را از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-DG

laptop lenovo thinkbook 15 dg

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkBook 15-DG را باید به عنوان یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های تولید شده از سری Think Book دانست که به وسیله کمپانی چند ملیتی لنوو تولید و عرضه شده است. این دستگاه دارای ظاهر جذاب بوده و همانطور که می‌دانید، مجهز به بدنه‌ای از جنس آلومینیوم است.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Core i5 1135G7
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce MX450 2GB GDDR6
حافظه رم12 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی256 گیگابایت SSD و 1 ترابایت HDD
باتری45 وات ساعت

 

وجود چنین ساختاری در بدنه و چنین متریال با کیفیتی می‌تواند باعث شود دستگاه در درازمدت طول عمر بسیار خوبی از خود نشان دهد. وزن لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-DG برابر با 1.7 کیلوگرم بوده که باعث می‌شود کاربران بتوانند دستگاه را با خود حمل کرده و در شرایط مختلف مورد استفاده قرار دهند.

سخت افزار لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-DG

قدرت لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-DG توسط پردازنده اصلی اینتل core i5 از سری 1135G7 تامین می‌شود که می‌توانیم آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های موجود در لپ تاپ‌های میان‌رده لنوو به حساب آوریم. از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه و پردازنده اصلی اینتل آن باید به فرکانس پردازنده آن اشاره کرد. فرکانس پردازنده لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-DG در بازه 2.4 الی 4.2 گیگاهرتز قرار دارد که می‌توان گفت تاییدکننده سرعت و عملکرد دستگاه خواهد بود. از طرف دیگر حافظه کش لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-DG برابر با 8 مگابایت بوده و سرعت بالا در اجرای دستورها و برنامه‌ها فقط یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن به حساب می‌آید. همچنین 4 هسته حقیقی را در کنار 8 هسته مجازی شاهد هستیم که در نهایت تاییدکننده عملکرد فوق‌العاده و منحصر به فرد لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-DG است.

یکی دیگر از مزایای مهم این دستگاه را باید پردازنده گرافیکی آن عنوان کرد. در حقیقت پردازنده گرافیکی مجزای NVIDIA GeForce MX450 با ظرفیت 2 گیگابایت همراه بوده و از نوع GDDR6 است. چنین پردازنده گرافیکی قدرتمندی می‌تواند باعث شود جزئیات گرافیکی به خوبی پردازش شود و بدین ترتیب شرایط دستگاه و عملکرد آن در بهترین حالت خود قرار بگیرد.

حافظه رم از دیگر مزایای دستگاه بوده که باید در کنار آن به حافظه ذخیره‌سازی داخلی هم توجه کرد. همانطور که می‌دانید، حافظه رم لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-DG می‌تواند سرعت بالایی را در اجرای برنامه‌های مختلف رقم بزند و از طرف دیگر این دستگاه دارای حافظه رم 12 گیگابایت به صورت پیش فرض است.

ویژگی‌های لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-DG

شما می‌توانید از حافظه رم پیش فرض دستگاه استفاده کرده و شرایط ایده‌آل را تجربه کنید، اما در صورت نیاز امکان ارتقا حافظه رم به 24 گیگابایت وجود دارد و دور از ذهن نیست. ارتقا حافظه رم تا حداکثر میزان ذکرشده باعث می‌شود کاربران بتوانند در درازمدت هم شاهد بهترین عملکرد اجرای دستورها از سوی دستگاه باشند. همچنین حافظه ذخیره‌سازی داخلی دستگاه دوگانه بوده که شامل یک هارد 256 گیگابایت اس اس دی و یک هارد 1 ترابایت اچ دی دی می‌شود.

توجه داشته باشید حافظه ذخیره‌سازی SSD باعث می‌شود کاربران بتوانند از آن برای نصب ویندوز استفاده کنند تا بدین ترتیب سرعت بالا را در اجرای دستورها همانند لود ویندوز شاهد باشند. از طرف دیگر باید به حافظه ذخیره‌سازی 1 ترابایت HDD اشاره کنیم که می‌تواند گزینه‌ای کارآمد برای ذخیره‌سازی سایر اطلاعات باشد. همانطور که می‌دانید، هاردهای SSD در مقایسه با هاردهای HDD طول عمر بالاتری خواهند داشت و می‌تواند باعث جلب رضایت کاربران شود.

در بخش جلوی لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-DG شاهد قرارگیری صفحه نمایش 15.6 اینچ خواهید بود که می‌توان گفت سایز استانداردی دارد. همچنین این نمایشگر با وضوح بالای 1920×1080 پیکسل بوده که در کنار پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز می‌تواند محتواهای تصویری را به صورت روان نمایش دهد. در صورتی که قصد دارید لپ تاپ شما مجهز به صفحه نمایش باکیفیتی باشد، بدون تردید باید بگوییم لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-DG یکی از بهترین گزینه‌ها به حساب می‌آید.

باتری لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-DG را باید یکی از بهترین بخش‌های دستگاه عنوان کرد و جالب است بدانید لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-DG دارای باتری 3 سلولی 45 وات است. این باتری قدرتمند می‌تواند برای مدت زمان 1 الی 3 ساعت باعث نگه‌داری شارژ شود و شما بتوانید تجربه‌ای خوب را کسب کنید. اگر قصد دارید یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی لنوو را از سری محصولات ThinkBook خریداری کنید، بهتر است بدانید لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-DG می‌تواند بهترین انتخاب باشد و شما می‌توانید آن را از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کنید.

لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-MB

15 inch lenovo thinkbook 15 mb laptop

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی لنوو را باید لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkBook 15-MB معرفی کرد که می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین لپ تاپ‌های سری ThinkBook معرفی کرد.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Core i3 1115G4
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce MX450 2GB GDDR5
حافظه رم4 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی256 گیگابایت SSD و 1 ترابایت HDD
باتری45 وات ساعت

 

این دستگاه دارای قابلیت‌های چشمگیر زیادی بوده که در میان آن‌ها می‌توان به بدنه آلومینیومی آن اشاره کرد. وزن 1.7 کیلوگرمی دستگاه باعث می‌شود شما بتوانید آن را به سادگی حمل کرده و در شرایط مختلف مورد استفاده قرار دهید. از طرف دیگر این دستگاه به لطف بدنه آلومینیومی خود می‌تواند طول عمر بسیار زیادی نشان دهد که باید آن را ستود.

سخت افزار لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-MB

قدرت لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-MB توسط پردازنده اصلی و قدرتمند اینتل Core i3 از سری 1115G7 تامین می‌شود که می‌تواند در زمینه اجرای سریع دستورهای مختلف، کاربرد داشته باشد. جالب است بدانید این لپ تاپ قدرتمند لنوو به لطف پردازنده قدرتمند خود با فرکانس 3 الی 4.1 گیگاهرتز همراه بوده و حافظه کش 6 مگابایت آن باعث می‌شود کاربران بتوانند سرعت بالایی را در اجرای مجدد برنامه‌های بازگشایی شده تجربه کنند. از طرف دیگر باید به وجود 2 هسته حقیقی در کنار 4 هسته مجازی اشاره کرد؛ این تعداد هسته‌ها نشان‌دهنده یک لپ تاپ ارزان قیمت و در عین حال قدرتمند هستند که عملکرد آن می‌تواند احساس رضایت را به کاربران هدیه کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-MB را باید پردازنده گرافیکی آن دانست. خوشبختانه پردازنده گرافیکی لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-MB مجزا بوده و شاهد تراشه گرافیکی NVIDIA GeForce MX450 با ظرفیت 2 گیگابایت از نوع GDDR5 هستیم. با این که دستگاه به عنوان یکی از لپ تاپ‌های ارزان قیمت لنوو شناخته شده است، اما باید بدانید وجود چنین تراشه گرافیکی قدرتمندی در آن باعث می‌شود بتوانید عملکردی ایده‌آل را شاهد باشید.

حافظه رم لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-MB برابر با 4 گیگابایت بوده که در صورت نیاز امکان سفارشی سازی و ارتقا آن به 20 گیگابایت وجود دارد. شما می‌توانید از حافظه رم این دستگاه و قدرت آن نهایت لذت را ببرید، اما باید بدانید که در صورت احساس نیاز به سرعت بیشتر در اجرای برنامه‌ها یا سایر دستورها باید ارتقا حافظه را مدنظر قرار دهید. در کنار حافظه رم لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-MB می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی داخلی آن اشاره کرد.

ویژگی‌های لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-MB

این دستگاه دارای حافظه ذخیره‌سازی داخلی 256 گیگابایت اس اس دی بوده که در کنار حافظه ذخیره‌سازی دوم HDD با ظرفیت 1 ترابایت می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. شما باید ویندوز یا سیستم عامل خود را روی هارد SSD قرار دهید تا بتوانید سرعت بالا در اجرای ان را تجربه کنید و در عین حال از مزیت مهم هاردهای SSD که همان سرعت بالا در اجرای دستورها است، بهره‌مند شوید. از طرف دیگر شما می‌توانید از هارد HDD و ظرفیت بالای آن برای نگه‌داری اطلاعات استفاده کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه را باید بخش جلوی آن دانست. همانطور که می‌دانید لپ تاپ‌های سری Think Book از سری اولد هستند که می‌توانند کیفیت بالایی را در نمایش محتواهای مختلف رقم بزنند. از دیگر مزایای مهم دستگاه می‌توان به سایز آن اشاره کرد که 15.6 اینچ استاندارد بوده و با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 60 هرتز می‌تواند جذابیت زیادی در نمایش محتواهای مختلف داشته باشد. وضوح صفحه نمایش برابر با 1920×1080 پیکسل بوده که این مسئله نشان‌دهنده جذابیت بالای صفحه نمایش است.

از دیگر بخش‌های مهم لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-MB باید به باتری اشاره کرد که با ظرفیت 3 سلولی 45 وات ساعت بوده و می‌توان گفت یکی از بهترین و قدرتمندترین باتری‌های موجود در لپ تاپ به حساب می‌آید. این دستگاه می‌تواند برای مدت زمان 3 الی 5 ساعت ماندگاری شارژ را فراهم کند و خبر خوبی است که باعث می‌شود کاربران از قدرت بالای دستگاه استفاده کنند. در صورتی که قصد دارید از لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-MB استفاده کنید، باید بدانید این دستگاه با بهترین قیمت و گارانتی معتبر از فروشگاه پلازا دیجیتال قابلیت خرید دارد.

سخن آخر

کمپانی لنوو به عنوان یکی بهترین شرکت‌های فعال در حوزه دیجیتال موفق شده است محصولات زیادی را روانه بازار کند. یکی از انواع محصولات تولید شده از سوی کمپانی را باید لپ تاپ معرفی کرد و لپ تاپ‌های سری ThinkBook را باید یکی از مشهورترین محصولات آن به حساب آورد. در صورتی که قصد دارید با این سری از لپ تاپ‌های لنوو آشنا شوید، باید بدانید سعی شد اطلاعات کاملی درباره آن‌ها در این مقاله به شما ارائه شود. همچنین ما سعی کردیم تعدادی از بهترین مدل‌های سری thinkBook را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در میان آن‌ها، گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. کلیه این دستگاه‌ها با بهترین قیمت و گارانتی معتبر از فروشگاه پلازا دیجیتال قابلیت خرید دارند.

پرسش‌های متداول کاربران

آیا پردازنده‌های موجود در سری ThinkBook قدرتمند هستند؟

با این که لنوو سعی می‌کند در تمام محصولات خود از سخت افزار قدرتمند استفاده کند، اما باید بگوییم سری ThinkBook یکی از بهترین دستگاه‌هایی بوده که بسیار ارزشمند است.

آیا لپ تاپ‌های سری ThinkBook برای استفاده روزمره خانگی مناسب هستند؟

لپ تاپ‌های سری ThinkBook می‌توانند برای محیط‌های اداری و تجاری کاربرد زیادی داشته باشند، اما اگر قصد دارید آن‌ها را برای استفاده در محیط خانه خریداری کنید، باید بگوییم که لپ تاپ‌های قدرتمند و خوبی هستند. شما می‌توانید هر کدام از این مدل‌ها را به سادگی از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

یاشار فتحعلی زاده

از سال ۸۹ این افتخار نصیب من شده تا در رسانه‌های مختلف حوزه فناوری و سرگرمی برای پارسی‌زبانان قلم بزنم و دانش روز دنیا رو به زبان ساده، اما با جزئیات کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار بدم. حال، در پلازا دیجیتال کنار شما عزیزان هستم تا کمک کنم تجربه‌ای ایده‌آل از خرید اقلام دیجیتال داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *