تاریخ انتشار: 27 خرداد 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کوله پشتی گیمینگ ایسوس Archer ErgoAir BP3800 با ظرفیت ۴۰ لیتر معرفی شذ. این کوله پشتی برای لپ‌تاپ‌های ۱۸ اینچی مناسب است. برای خرید لپ تاپ گیمینگ به پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

ROG ایسوس یک محصول جدید به خط تولید لوازم جانبی گیمینگ خود اضافه کرده است. کوله‌پشتی ROG Archer ErgoAir BP3800.

این کوله‌پشتی با ویژگی‌های مختلف طراحی شده تا نیازهای گیمرها و سازندگان محتوا که همیشه در حال حرکت هستند را برآورده کند.

مشخصات کوله پشتی گیمینگ ایسوس ROG Archer ErgoAir BP3800

کوله پشتی گیمینگ ایسوس دارای ظرفیت بسیار خوب ۴۰ لیتری است که فضای کافی برای یک لپ‌تاپ گیمینگ ۱۸ اینچی، یک کیبورد، ماوس، هدست و دیگر لوازم جانبی را فراهم می‌کند. طراحی خوب این کوله‌پشتی در بخش بالایی آن که قابل جدا شدن است، به طور ویژه‌ای مشخص شذه.

این بخش قابل استفاده به عنوان یک کیف روزمره یا کیف کراس بادی است و برای حمل بسیار مناسب است.

Asus ROG Archer ErgoAir Gaming Backpack BP3800 1 1068x601 1

کوله پشتی گیمینگ ایسوس از نایلون ۲۰۰D با استحکام بالا ساخته شده است که وزن سبک و دوام بالایی دارد. این ماده در مقابل بارش‌ باران مقاوم است، در حالی که یک کاور بارانی ضد آب برای محافظت در باران‌های شدید را هم شامل می‌شود.

این کوله‌پشتی دارای بندهای شانه‌ای با فوم پد و آستر لیکرا برای راحتی حداکثری، همراه با بندهای قابل تنظیم کمر و سینه برای یک تناسب مطمئن و شخصی‌سازی شده است تا فرد در طول روز با حمل آن مشکلی نداشته باشد. قسمت پشتی آن با فوم مخصوص و طراحی بسیار خوب به بالا رفتن گردش هوا کمک می‌کند.

کوله پشتی گیمینگ ایسوس دارای جیب‌های متعددی بوده و هر چیزی را در خود جای می‌دهد. همچنین شامل یک کیف مخصوص لوازم جانبی تکنولوژیکی است که برای نگهداری دستگاه گیمینگ ROG Ally، آداپتور لپ‌تاپ، کابل‌ها یا دیگر لوازم جانبی بسیار کاربردی است.

بخش بالایی یک بخش مخصوص برای محافظت از عینک آفتابی شما دارد.

این کوله‌پشتی با ابعاد 54×35×21 سانتی‌متر بوده و وزن آن ۱.۶۳ کیلوگرم است.

ایسوس همچنان تاریخ رسمی عرضه و قیمت این محصول را اعلام نکرده است.

آبتین کمالی

عصر آگاهی، زمانی است که دانش و اطلاعات، چون بارانی بی‌انتها، زمین خشک واقعیت را به گلستانی از امکانات و توسعه تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *