تاریخ انتشار: 27 خرداد 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آپدیت جدید HyperOS هم عرضه شد. بهترین گوشی دوربین‌دار شیائومی، Xiaomi 14 Ultra، یک به‌روزرسانی جدید HyperOS دریافت کرده است. پس از همکاری با Leica، شیائومی در بخش دوربین پیشرفت‌های زیادی داشته است، اگرچه هنوز کامل نیست. در حالی که شیائومی بهترین سخت‌افزار را ارائه می‌دهد، تلاش می‌کند تا نرم‌افزار دوربین را نیز به مرور زمان بهبود بخشد.

Xiaomi 14 Ultra HyperOS 1

آپدیت جدید HyperOS برای شیائومی 14 اولترا

به‌روزرسانی جدید HyperOS برای Xiaomi 14 Ultra با سریال OS.1.0.12.0.UNACNXM منتشر شده است. لازم به ذکر است که این به‌روزرسانی دوربین در حال حاضر فقط در چین در دسترس است. اگر در خارج از چین زندگی می‌کنید، ممکن است مدتی طول بکشد تا گوشی شما این به‌روزرسانی را توسط شیائومی دریافت کند. بر اساس تغییرات اعلام شده توسط شیائومی، این به‌روزرسانی 246 مگابایتی به مشکلات مختلف دوربین می‌پردازد. حجم کل بسته به 6.8 گیگابایت می‌رسد.

این به‌روزرسانی نتایج عکس‌برداری با لنز تله‌فوتو را بهینه‌سازی می‌کند. علاوه بر این، نویز در عکس‌های گرفته شده با دوربین تله‌فوتو را کاهش می‌دهد و عملکرد فوکوس را در هنگام عکاسی بهبود می‌بخشد. فوکوس با دوربین‌های تله‌فوتو گاهی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، بنابراین خوشحال‌کننده است که می‌بینیم شیائومی به این مسئله پرداخته است.

آبتین کمالی

عصر آگاهی، زمانی است که دانش و اطلاعات، چون بارانی بی‌انتها، زمین خشک واقعیت را به گلستانی از امکانات و توسعه تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *