تاریخ انتشار: 01 اسفند 1402 |
زمان مطالعه: 3 دقیقه

گوشی موبایل ویوو Y200e 5G که در ماه اکتبر گذشته معرفی شد، و در هفته آینده عرضه خواهد شد. این اطلاعات از شعبه هندی ویوو به دست آمده که اعلام کرده است موبایل Y200e 5G در 22 فوریه در هند عرضه خواهد شد.

تیزری که توسط ویوو به اشتراک گذاشته شده، Y200e 5G را در دو رنگ و با سه دوربین پشتی نشان می‌دهد. مدل نارنجی به نام Saffron Delight نامیده می‌شود و دارای پنل پشتی با “چرم Eco-Fiber” است.

گوشی ویوو Y200e 5G و هرچیزی که راجب آن باید بدانید!

ویوو این محصول را به عنوان “اولین چرم Eco-Fiber مقاوم هند” معرفی کرده و ادعا کرده است که مقاومت 500 چرخه از آزمایش Denim Roller با Quartz Sand ،48 ساعت آزمایش Salt Spray و 24 ساعت آزمایش مقاومت در برابر لکه را تحمل کرده است. این برند همچنین ادعا کرده است که لکه‌های شراب قرمز، قهوه و میوه می‌توانند در 24 ساعت از روی سطح پاک شوند.

تاریخ عرضه، طراحی و رنگ‌های گوشی ویوو Y200e 5G رسما فاش شد!

کمپانی بزرگ گوشی ویوو مشخصات Y200e 5G را فاش نکرده است، اما Flipkart اعلام کرده است که این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120Hz خواهد بود. ممکن است ویوو یا Flipkart قبل از عرضه آن، مشخصات بیشتری از Y200e 5G را تایید و منتشر کنند.

صفحه نمایش گوشی ویوو Y200e 5G

با توجه به اینکه مشخصات دقیق Y200e 5G توسط ویوو فاش نشده است، اما اطلاعاتی که توسط Flipkart ارائه شده، نشان می‌دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش بهینه و عملکردی عالی بوده و با نرخ تازه‌سازی 120Hz به بازار آمده است. این نرخ تازه‌سازی بالا، تجربه‌ی بصری کاربران را بهبود می‌بخشد و باعث می‌شود تا انتقال حرکات در صفحه نمایش به نحوی بسیار روان و بدون تأخیر انجام شود.

دوربین گوشی ویوو Y200e 5G

همچنین، این گوشی با دوربین‌های پشتی سه‌گانه ارائه می‌شود که احتمالاً از انواع حالت‌های عکاسی و ویدیویی مختلفی پشتیبانی می‌کند. این دوربین به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا را با این گوشی ضبط و به اشتراک بگذارند.

تاریخ عرضه، طراحی و رنگ‌های گوشی ویوو Y200e 5G رسما فاش شد!

جمع بندی

در نهایت، باید منتظر مشخصات کامل ویوو Y200e 5G باشیم که احتمالاً توسط ویوو یا Flipkart قبل از عرضه آن فاش خواهد شد. این گوشی به نظر می‌رسد یک انتخاب جذاب برای کاربرانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند باکیفیت و قابلیت‌های بیشتر هستند.

مهسا فتحی منش

مهسا فتحی منش

از سال 97 در حوزه تولید محتوا در سایت‌های مختلف، فعالیت‌های فراوانی در تولید محتوای کاربرپسند و نگارش مطالب روز انجام داده‌ام. در این مدت توانسته‌ام با تفکر نوین و ایده‌های خلاقانه، توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کنم. در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای پلازا دیجیتال، امیدوارم با همکاری و تعامل با شما عزیزان، به پیشرفت‌های جدیدی در حوزه تکنولوژی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *