تاریخ انتشار: 29 بهمن 1402 |
زمان مطالعه: 4 دقیقه

روز پنجم مارس، گوشی موبایل Nothing Phone (2a) معرفی خواهد شد. اولین گوشی میان‌رده راه‌اندازی شده (می‌توانیم آن را چنین بنامیم؟) به تازگی مورد انتظار زیادی قرار گرفته است، اما بدیهی است که بخش قابل توجهی از موفقیت آن، به قیمت آن مرتبط خواهد بود.

هرچیزی که درباره گوشی Nothing Phone (2a) باید بدانید!

به طور خلاصه، انتظار می‌رود که Nothing Phone (2a) از پردازنده مدیاتک SoC Dimensity 7200 قدرت بگیرد، و باید صفحه نمایش ۶.۷ اینچی، سیستم دوربین دوگانه با یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را داشته باشد. نوتینگ فون (2a) در 5 مارس معرفی می‌شود. این گوشی موبایل به عنوان اولین گوشی میان رده این شرکت است.

قیمت گوشی Nothing Phone (2a) قبل از رونمایی 5 مارس، افشا نمی شود!

گوشی موبایل ناتینگ مدل Nothing Phone (2a) در تاریخ 5 مارس رونمایی خواهد شد. این اولین گوشی میان‌رده‌ی واقعی این استارتاپ است که اخیراً بسیاری از توجهات را به خود جلب کرده است، اما بدیهی است که بسیاری از موفقیت آن ناگزیراً به قیمت آن مرتبط خواهد بود.

قیمت گوشی Nothing Phone (2a) قبل از رونمایی 5 مارس، افشا نمی شود!

بر اساس یک منبع در فرانسه، در اتحادیه اروپا، گوشی Nothing Phone (2a) با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 349 یورو عرضه خواهد شد. یک نسخه دیگر با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز وجود دارد که این نسخه با قیمت 399 یورو عرضه خواهد شد.

البته این فقط یک شایعه‌ی تایید نشده در این لحظه است، پس این را به یاد داشته باشید و آن را به عنوان یک خبر احتمالی در نظر بگیرید. اما حتی اگر قیمت آن به 349 یورو برسد، آیا فکر می‌کنید ارزش آن را خواهد داشت؟

مشخصات فنی گوشی Nothing Phone (2a)

  • صفحه‌نمایش
  1. اندازه: 6.7 اینچ
  2. نوع: Super AMOLED
  3. رزولوشن: 1080×2400 پیکسل
  • سیستم عامل
  1. اندروید 12
  • پردازنده
  1. MediaTek Dimensity 7200
  • حافظه
  1. گزینه‌ی 1: 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی
  2. گزینه‌ی 2: 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین
  1. دوربین اصلی: 50 مگاپیکسل
  2. دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل
  • باتری
  1. ظرفیت: 5000 میلی‌آمپر‌ساعت
  2. شارژ سریع: 65 وات
  • اتصالات
  1. Wi-Fi 6
  2. بلوتوث 5.2
  3. NFC
  • سایر ویژگی‌ها
  1. پشتیبانی از شبکه‌ی 5G
  2. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر
  3. حسگر ژیروسکوپ
  4. حسگر شتاب‌سنج
  5. حسگر مجاورت
  6. حسگر قطب‌نما
  7. حسگر نور

قیمت گوشی Nothing Phone (2a) قبل از رونمایی 5 مارس، افشا نمی شود!

پرسش‌های متداول درباره گوشی Nothing Phone (2a)

چه زمانی گوشی Nothing Phone (2a) رونمایی خواهد شد؟

گوشی Nothing Phone (2a) در تاریخ 5 مارس رونمایی خواهد شد.

چه مشخصات فنی‌ای در مورد گوشی Nothing Phone (2a) معلوم است؟

انتظار می‌رود گوشی Nothing Phone (2a) دارای صفحه‌نمایش 6.7 اینچی، چیپست Dimensity 7200 از MediaTek، دوربین اصلی 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل باشد.

چه قیمتی برای گوشی Nothing Phone (2a) پیش‌بینی می‌شود؟

بر اساس گزارش های اخیر، گوشی Nothing Phone (2a) با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 349 یورو و با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 399 یورو عرضه خواهد شد.

چه انتظاراتی از گوشی Nothing Phone (2a) دارید؟

امیدواریم که گوشی Nothing Phone (2a) با قیمتی مناسب و مشخصات فنی قابل توجهی عرضه شود و توانایی رقابت با گوشی‌های مشابه را داشته باشد.

چه ویژگی‌هایی از گوشی Nothing Phone (2a) برای کاربران مهم است؟

ویژگی‌های مهمی که کاربران از گوشی Nothing Phone (2a) انتظار دارند شامل صفحه‌نمایش بزرگ و باکیفیت، دوربین باکیفیت، پشتیبانی از شبکه‌ی 5G و باتری با ظرفیت بالا است.

جمع بندی

در این مقاله از پلازا دیجیتال، به بررسی اخبار مربوط به گوشی هوشمند Nothing Phone (2a) پرداختیم. این گوشی که اولین محصول میان‌رده‌ی این استارتاپ است، انتظار می‌رود با قیمتی مناسب و مشخصات فنی قابل توجهی عرضه شود. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید و جذاب بوده باشد.

مهسا فتحی منش

مهسا فتحی منش

از سال 97 در حوزه تولید محتوا در سایت‌های مختلف، فعالیت‌های فراوانی در تولید محتوای کاربرپسند و نگارش مطالب روز انجام داده‌ام. در این مدت توانسته‌ام با تفکر نوین و ایده‌های خلاقانه، توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کنم. در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای پلازا دیجیتال، امیدوارم با همکاری و تعامل با شما عزیزان، به پیشرفت‌های جدیدی در حوزه تکنولوژی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *