تاریخ انتشار: 24 مرداد 1403 |
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوگل پس از معرفی گوشی های پیکسل ۹ و ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ از هندزفری بی‌سیم پیکسل بادز پرو ۲ رونمایی کرد.

مهمترین ویژگی این محصول این است که از تراشه Tensor A1 استفاده می‌کند تا عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این تراشه باعث شده که قدرت حذف نویز پیکسل بادز پرو ۲ دوبرابر بیشتر از ANC باشد.

گوگل ادعا کرده که این هندزفری به صورتی ساخته شده که در کل روز می‌توانید بدون ناراحتی از آن استفاده کنید. این محصول از درایورهای ۱۱ میلی‌متری استفاده می‌کند و از صدای فضایی با تشخیص حرکت سر هم بهره می‌برد.

هوش مصنوعی می‌تواند کیفیت تماس‌های دریافتی شما را با این هندزفری چند برابر با کیفیت‌تر کند. این هندزفری از EQ برخوردار است و آپدیت‌های نرم افزاری هم برای آن منتشر می‌شود.

به گفته گوگل در حالی که ویژگی ANC این روشن باید تا ۸ ساعت و اگر ANC خاموش باشد تا ۱۲ ساعت می‌توانید از این هندزفری استفاده کنید. در صورتی که کیس را به همراه داشته باشید این میزان به ۳۰ ساعت با ANC روشن و ۴۸ ساعت با ANC خاموش می‌رسد.

قیمت پیکسل بادز ۲ پرو

این محصول با قیمت ۲۲۹ دلار راهی بازار می‌شود.

آپدیت ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۳

هندزفری بلوتوثی پیکسل بادز پرو ۲ رسما تا چند ساعت دیگر معرفی می‌شود. این محصول در کنار پیکسل واچ ۳ و پیکسل ۹ راهی بازار می‌شود.

گفته شده پیکسل بادز پرو ۲ با هر بار شارژ تا ۸ ساعت کار می‌کند و اگر کیس ان را به همراه داشته باشید می‌توانید تا ۳۰ ساعت با آن کار کنید. از دیگر ویژگی‌های Pixel Buds Pro 2 می‌توانیم به تراشه تنسور A1 اشاره کنیم که قدرت حذف صدای مزاحم این محصول را دوبرابر می‌کند. انتظار می‌رود که پیکسل بادز پرو ۲ با قیمت ۲۲۹ دلار راهی بازار شود.

می‌توانید مراسم معرفی پیکسل بادز پرو ۲ و پیکسل واچ ۳ و گوشی های پیکسل ۹ را زنده در پلازا دیجیتال مشاهده کنید.

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *