تاریخ انتشار: 20 تیر 1403 |
زمان مطالعه: 4 دقیقه

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ 3 یکی از محصولات تازه‌ترین نسل ساعت‌های هوشمند گوگل است که به زودی عرضه خواهد شد. این ساعت هوشمند با طراحی جدید و قابلیت‌های پیشرفته‌تری که از جمله دسترسی به اپ‌های گوگل و امکانات هوشمندی مانند برنامه‌های ورزشی، سلامتی و ارتباط با گوشی هوشمند استفاده می‌کند، توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده است.

آپدیت ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۳

پیکسل وا ۳ در اندازه ۴۱ میلی‌متری باتری ۳۱۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. مدل ۴۵ میلی‌متری ان هم باتری ۴۲۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت.

Watch3 jpg

تصاویر لو رفته از پیکسل واچ ۳

آپدیت ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳
امروز تصاویری جدید از پیکسل واچ ۳ لو رفت. تصاویری که نشان می‌دهند پیکسل واچ ۳ صفحه نمایشی ۱٫۲ اینچی دایره‌ای دارد و یک دیجیتال کراون هم برای آن در نظر گرفته شده است. این ساعت هوشمند باتری ۳۰۷ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

همه چیز درباره ویژگی های ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ 3

آپدیت ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲

ساعت هوشمند گوگل با امکاناتی مانند نمایش ساعت، تقویم، پیام‌ها، تماس‌ها و اعلان‌ها، به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی از اطلاعات مهم خود مطلع شوند. همچنین، این ساعت هوشمند دارای قابلیت‌های هوشمندی است که به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی با گوشی خود ارتباط برقرار کنند و از قابلیت‌هایی مانند گوش دادن به موسیقی، پاسخ دادن به تماس‌ها و ارسال پیام‌ها استفاده کنند. این ساعت هوشمند دارای طراحی جدیدی است که به کاربران احساس انحصاری بیشتری می‌دهد و امکان استفاده از آن راحت‌تر می‌شود.

گوگل پیکسل واچ 3 با اندازه 45 میلی متری

ساعت‌های هوشمند معمولاً به دو اندازه مختلف عرضه می‌شوند تا بتوانند به اندازه‌های مختلف مچ‌ها بپوشند. با این حال، ساعت هوشمند گوگل، حداقل تا به حال، این کار را نکرده است. هر دو ساعت هوشمند اصلی پیکسل از سال 2022 و پیکسل واچ 2 که در سال گذشته عرضه شد، فقط در یک اندازه 41 میلی متری عرضه شده‌اند.

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ 3 با اندازه 45 میلی‌متری عرضه می شود!

اما امیدی وجود دارد، زیرا امروز شایعه‌ای جدید به ما می‌گوید که بار سوم شانس موفقیت خواهد بود. به گفته شایعه‌ها، پیکسل واچ 3 که احتمالاً در اکتبر امسال عرضه می‌شود، همچنین در اندازه 45 میلی متری عرضه خواهد شد.

این اندازه 45 میلی متری توسط نسخه سوم از ساعت گوگل با اندازه 41 میلی متری تکمیل می‌شود. این حرکت باید همه آن‌ها را که تا به حال فقط یک گزینه 41 میلی متری ارائه شده است، راضی کند.

همان منبع همچنین به ما می‌گوید که گوگل بدون شک در حال کار بر روی پیکسل بادز پرو 2 است. در حال حاضر جزئیات دیگری موجود نیست، بنابراین فقط تایید می‌شود که آن‌ها در حال آمدن هستند. پیکسل بادز پرو اصلی در سال 2022 عرضه شد، بنابراین احتمالاً زمان مناسبی برای جایگزینی آن‌ها است.

مزایای اندازه 45 میلی متری

  • بزرگ‌ترین صفحه نمایش
  • پوشش بیشتری از مچ‌های بزرگ
  • طراحی جدید و جذاب
  • عمر باتری بیشتر
  • قابلیت‌های جدید و پیشرفته‌تر

سوالات متداول

آیا پیکسل واچ 3 با اندازه 45 میلی متری بهتر است؟

بله، پیکسل واچ 3 با اندازه 45 میلی متری بهتر است. این اندازه بزرگ‌تر از 41 میلی متری اندازه‌ی معمولی است و این به کاربران امکان می‌دهد تا صفحه نمایش بزرگ‌تری داشته باشند که امکان دسترسی به اطلاعات بیشتری را فراهم می‌کند.

آیا پیکسل بادز پرو 2 دارای قابلیت‌های جدیدی است؟

بله، پیکسل بادز پرو 2 دارای قابلیت‌های جدیدی است. این محصول در مقایسه با نسخه‌ی قبلی خود پیشرفت‌هایی داشته است که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد. به عنوان مثال، پیکسل بادز پرو 2 دارای کیفیت صدای بهتری است که به کاربران امکان می‌دهد تا صدای باکیفیت‌تری را تجربه کنند. همچنین، این محصول دارای قابلیت‌های هوشمندی است که به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی با گوشی هوشمند خود ارتباط برقرار کنند.

آیا پیکسل واچ 3 با اندازه 41 میلی متری دیگر وجود ندارد؟

بله، پیکسل واچ 3 با اندازه 41 میلی متری دیگر وجود ندارد. این اندازه تا به حال تنها یک گزینه بوده است و از اکتبر امسال، با اندازه 45 میلی متری نیز عرضه خواهد شد.

آیا پیکسل بادز پرو اصلی هنوز هم عرضه می‌شود؟

خیر، پیکسل بادز پرو اصلی دیگر عرضه نمی‌شود. این محصول در سال 2022 عرضه شد و اکنون جایگزینی به نام پیکسل بادز پرو 2 عرضه شده است که دارای قابلیت‌های بهتری است.

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ 3 با اندازه 45 میلی‌متری عرضه می شود!

چه زمانی انتظار می‌رود که پیکسل واچ 3 و پیکسل بادز پرو 2 عرضه شوند؟

پیکسل واچ 3 و پیکسل بادز پرو 2 احتمالاً در اکتبر امسال عرضه خواهند شد. این محصولات از طرف گوگل عرضه می‌شوند و اکنون در حال توسعه و تولید هستند.

نتیجه گیری

در نهایت، انتظار می‌رود که پیکسل واچ 3 با اندازه‌های 41 میلی متری و 45 میلی متری، همه‌ی نیازهای کاربران را برآورده کند. همچنین، پیکسل بادز پرو 2 نیز به عنوان یک انتخاب جدید و پیشرفته برای علاقمندان به فناوری های جدید عرضه خواهد شد.

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *