تاریخ انتشار: 09 فروردین 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوشی پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو ایکس ال جزو جدیدترین گوشی موبایل گوگل به شمار می‌روند که احتمالا در فصل پاییز راهی بازار می‌شوند. در این مطلب می‌خواهیم شما را با این گوشی‌ها بیشتر آشنا کنیم.

تصاویر پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو ایکس ال

امروز تصاویری جدید از این گوشی ها منتشر شده که ظاهر آن‌ها را به خوبی نشان می‌دهند.  این تصاویر نشان می‌دهند که گوشی های  Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL از فریم کاملا مسطح استفاده می‌کنند.  همچنین مشخص شده که ماژول دوربین این گوشی‌ها هم ظاهری جدید پیدا کرده و متفاوت‌تر از نسل های قبلی گوشی‌های پیکسل است.

پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو ایکس ال

مشخصات پیکسل 9

منابع مختلف به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی پیکسل ۹ از صفحه نمایش ۶٫.۰۳ استفاده می‌کند. صفحه نمایشی از نوع OLED که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. گوشی پیکسل 9 پرو از صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی بهره می‌برد و گوشی پیکسل 9 پرو ایکس ال هم صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی خواهد داشت.

پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو ایکس ال با فریم مسطح

گوشی پیکسل 9 در ابعاد ۱۵۲٫۸ در ۷۱٫۹ در ۸٫۵ میلی‌متر ساخته می‌شود. همچنین مشخص شده که گوشی پیکسل 9 دو دوربین پشت دارد و گوشی‌های پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو ایکس ال از سه دوربین پشت برخوردارند.

 

به نظر می‌رسد که گوگل امسال سه مدل گوشی پیکسل 9 راهی بازار می‌کند.  گوشی هایی که در فصل پاییز راهی بازار می‌شوند. گوشی های پیکسل 9 با اندروید ۱۵ راهی بازار می‌شوند و خیلی از گوشی‌های دیگر هم به اندروید ۱۵ آپدیت می‌شوند. می‌توانید لیست گوشی های سامسونگ که اندروید ۱۵ دریافت می‌کنند را هم مشاهده کنید.

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *