تاریخ انتشار: 09 فروردین 1403 |
زمان مطالعه: 4 دقیقه

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی M55 رسما معرفی شد. در ادامه با مشخصات این گوشی سامسونگ آشنا شوید.

مشخصات گوشی M55 سامسونگ

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی M55۷ سامسونگ از صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی با وضوح تصویر Full HD+ بهره می‌برد. صفحه نمایشی از نوع Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. حداکثر میزان روشنایی صفحه نمایش هم به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. روی صفحه نمایش یک ناچ حفره‌ای قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی است. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که حسگر تشخیص اثر انگشت هم زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

این گوشی جدید سامسونگ به تراشه اسنپ دراگون ۷ نسل ۱ مجهز شده و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

دوربین گوشی M55 سامسونگ

گوشی سامسونگ ام ۵۵ سه دوربین پشت دارد. دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که OIS دارد. در کنار دوربین اصلی از دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی استفاده شده و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم دارد.

Galaxy M55 1

 

برای گوشی M55 سامسونگ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند. به گفته سامسونگ ظرفیت باتری این گوشی در مدت زمان ۳۰ دقیقه تا ۷۰ درصد شارژ می‌شود.

Galaxy M55 4

گوشی M55 سامسونگ با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6 راهی بازار می‌شود. به گفته سامسونگ این گوشی تا ۵ سال اپدیت جدید اندروید دریافت می‌کند. همچنین اطلاعات جدید می‌گویند که گوشی M55 سامسونگ در رنگ‌های سبز و مشکی راهی بازار می‌شود.

قیمت M55 سامسونگ

به گفته سامسونگ این گوشی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۰۰ دلار راهی بازار می‌شود.

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *