تاریخ انتشار: 20 فروردین 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت ردمی از گوشی ردمی توربو ۳ رونمایی کرد. اولین گوشی هوشمند سری توربو که در قالب یک گوشی پرچم‌ار راهی بازار می‌شود و در بازه قیمتی یک گوشی میان‌رده قرار می‌گیرد. از مشخصات جذاب Redmi Turbo 3 می‌توانیم به استفاده از تراشه اسنپ دراگون 8s نسل ۳ اشاره کرد. همچنین این گوشی به صفحه نمایش AMOLED مجهز شده است. برای خرید گوشی شیائومی می‌توانید به پلازا دیحیتال مراجعه کنید.

گوشی ردمی توربو ۳ با صفحه نمایشی پر نور

در تیزر رسمی گوشی ردمی توربو ۳ گفته شده که این گوشی صفحه نمایشی با وضوح 1.5K دارد که تا ۲۴۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند. برای مقایسه باید بگوییم که میزان روشنایی صفحه نمایش گلکسی S24 اولترا به ۲۶۰۰ نیت می‌رسد.

صفحه نمایش گوشی ردمی توربو ۳

صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی این گوشی توانایی به نمایش درآوردن ۶۸٫۷ میلیارد رنگ را دارد. صفحه نمایشیک ه نرخ نمونه برداری لمسی آن به ۲۱۶۰ هرتز می‌رسد که برای گیمینگ واقعا فوق العاده است.

این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و تنها ۱۷۹ گرم وزن دارد. گفته شده که ضخامت آن هم به ۷٫۸ میلی‌متر میرسد.

اندازه گوشی ردمی توربو ۳

گوشی ردمی توربو ۳ طراحی کاملا مسطحی دارد، اما در لبه ها کمی گرد به نظر می‌رسد. روی قاب پشتی این گوشی سه دایره را مشاهده می‌کنید. دو دایره بزرگ و یک دایره کوچک‌تر که دور آن یک LED قرار گرفته است. روی لبه سمت راست این گوشی دکمه‌های پاور و تنظیم صدا قرار گرفته است.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که اولین اطلاعات درباره گوشی S25 سامسونگ هم لو رفته است.

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *