تاریخ انتشار: 02 اردیبهشت 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تاعرضه گوشی S25 سامسونگ مدت زمان زیادی باقی مانده است. با این حال شایعات درباره این گوشی زیاد است. در این مطلب می‌خواهیم به همه چیز درباره گلکسی S25 اشاره کنیم. جدیدترین گوشی سامسونگ سری S که در سال ۲۰۲۵ راهی بازار می‌شوند.

گوشی s25 سامسونگ با تراشه اگزینوس راهی بازار می‌شود یا اسنپ دراگون؟

آپدیت ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

گزارش های جدید می‌گویند که تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ احتمالا می‌تواند از نظر عملکرد تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۴ را پشت سر بگذارد. گفته شده اگزینوس ۲۵۰۰ هم مصرف انرژی کمتری دارد و هم قدرت پردازشی بالایی خواهد داشت.

گفته شده که سامسونگ در ساخت اگزینوس ۲۵۰۰ از فناوری ۳ نانومتری استفاده کرده و این درحالی است که اسنپ دارگون ۸ نسل ۴ با معماری ۴ نانومتری ساخته شده است.

آپدیت ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

مدتی پیش شایعه شده بود که تمام مدل‌های سری گلکسی S25 سامسونگ با تراشه اگزینوس راهی بازار می‌شوند. شایعات می‌گفتند که سامسونگ در S25 با شرکت کوالکام همکاری نمی کند و خبری از تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۴ روی این گوشی نخواهد بود.

حالا امروز شایعات دیگر می‌گویند که سری S25 سامسونگ همچنان در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل به احتمال زیاد به تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ مجهز شده و مدل دیگر هم با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۴ راهی بازار می‌شود.

به شکل خاص گفته شده که گلکسی S25 اولترا تنها در یک مدل آن هم با اسنپ دراگون ۸ نسل ۴ راهی بازار می‌شود و دو گوشی S25 و S25 پلاس در دو مدل با اگزینوس و اسنپ دراگون در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

دوربین S25 سامسونگ

آپدیت ۱۴ فروردین ۱۴۰۳

یکی از ویژگی‌های گوشی‌های S25 قطعا دوربین آن‌ها خواهد بود. شایعات می‌گویند که دوربین اصلی از حسگر کاملا جدیدی استفاده می‌کند. شاید از حسگر ۱ اینچی روی این گوشی‌ها قرار گرفته باشد.

گلکسی S25 اولترا

اولین شایعات به گلکسی S25 اولترا اشاره می‌کنند. منابع مختلف می‌گویند که در حال حاضر چهار مدل آزمایشی برای Galaxy S25 Ultra در نظر گرفته شده که از نظر طراحی با هم تفاوت دارند. این چهار مدل از نظر میزان حاشیه صفحه نمایش و اندازه فریم با هم تفاوت خواهند داشت.

تصاویری که به این چهار مدل آزمایشی اشاره می‌کنند را در ادامه مشاهده می‌کنید. عکس S25 اولترا ویژگی‌های ظاهری جالبی را نشان می‌دهد.

همه چیز درباره گلکسی S25 سامسونگ؛ کهکشانی‌های جدید چه ویژگی‌هایی دارند

این تصویرنشان می‌دهد که صفحه نمایش از یک ناج حفره‌ای استفاده می‌کند که دوربین سلفی داخل آن قرار گرفته است. همچنین به نظر می‌رسد که گوشی S25 اولترا به شکل مستطیل‌تری در مقایسه با مدل‌های قبلی ساخته شده است.

شایعات دیگر می‌گویند که گوشی S25 اولترا احتمالا با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۴ راهی بازار می‌شود. البته این احتمال هم وجود دارد که این گوشی در برخی کشورها با تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ در اختیار کاربران قرار بگیرد.

گلکسی S25 و گلکسی S25+

در ادامه شایعات می‌گویند که مدل اصلی گلکسی S25 با صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی راهی بازار می‌شود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی S24 با صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی در اختیار کاربران قرار گرفت.

بحشی دیگر از شایعات می‌گویند که گوشی اس ۲۵ و S25+ ازدوربین ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN3 استفاده می‌کنند که روی S24 هم قرار داشت.

همه چیز درباره گلکسی S25 سامسونگ؛ کهکشانی‌های جدید چه ویژگی‌هایی دارند

قیمت گوشی سامسونگ s25 ultra

در حال حاضر زود است که درباره قیمت گوشی s25 سامسونگ و قیمت گوشی s25 ultra صحبت کنیم. اما می‌توان درباره قیمت این گوشی‌ها پیش بینی‌هایی انجام داد. گوشی‌های S24 و S24 Plus و S24 Ultra با قیمت ۷۹۹ و ۹۹۹ و ۱۲۹۹ دلار راهی بازار شدند. حالا انتظار می‌رود که قیمت مدل‌های مختلف S25 با افزایش مواجه شود.

استفاده از هوش مصنوعی در گوشی s25

آپدیت ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

اطلاعات جدیدی که امروز از گوشی S25 منتشر شده به این موضوع اشاره می‌کنند که هوش مصنوعی آن با همکاری گوگل توسعه پیدا کرده است. احتمالا از هوش مصنوعی Gamini Nano 2 برای این گوشی استفاده می‌شود.

در حال حاضر گلکسی S24 از نسل اول هوش مصنوعی Gemini Nano استفاده می‌کند. حالا شایعات جدید می‌گویند که گلکسی S25 از هوش مصنوعی Gamini Nano 2 بهره می‌برد.

البته که این هوش مصنوعی هنوز معرفی نشده و باید منتظر خبرهای جدیدتر باشیم.

آپدیت قدیمی‌تر

سامسونگ هوش مصنوعی گلکسی AI را با سری S24 معرفی کرد. ای هوش مصنوعی قطعا روی Galaxy S25 هم با ویژگی‌های بهتر و بیشتر قرار میگیرد. اگر دیگر ویژگی های نرم افزاری این گوشی می‌توان به One UI 7 اشاره کرد. جدیدترین رابط کاربری سامسونگ که روی S25 قرار می‌گیرد. احتمالا این گوشی تا ۷ سال هم آپدیت‌های نرم افزاری دریافت می‌کند.

زهرا حسینی

زهرا حسینی

خلق ایده‌های نو و محتواهای به‌روز در حوزه تکنولوژی، از علاقه‌های من هست. من از سال ۹۸ تصمیم گرفتم که با ارائه محتوای با کیفیت و متنوع کمی آگاهی مخاطبان را افزایش دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *