تاریخ انتشار: 14 فروردین 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت وان پلاس از گوشی وان پلاس نورد CE4 رونمایی کرد. یک گوشی موبایل ارزان قیمت که مشخصات قابل قبولی دارد.

مشخصات وان پلاس نورد CE4

گوشی وان پلاس نورد CE4 به تراشه اسنپ دراگون ۷ نسل ۳ مجهز شده که در مقایسه با اسنپ دراگون ۷ نسل ۲ بهبود عملکرد داشته است. این گوشی به ۸ گیگابایت رم مجهز شده و در مدل‌هایی با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. البته از حافظه داخلی UFS 3.1 برای این گوشی استفاده شده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش وان پلاس نورد CE4

گوشی OnePlus Nord CE4 از باتری مناسبی هم استفاده می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی به ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد و از شارژ ۱۰۰ وات استفاده می‌کند. در مدت زمان ۲۹ دقیقه می‌توان کل ظرفیت باتری را شارژ کرد.

طراحی وان پلاس نورد CE4

گوشی وان پلاس CE4 از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی هم دارد. دوربین سلفی هم از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. با این گوشی می‌توان ویدیوهای 4K با نرخ ۳۰ فریم برثانیه ضبط کرد.

گوشی وان پلاس نورد CE4 به رابط کاربری OxygenOS 14  که برپایه اندروید ۱۴ توسعه پیدا کرده مجهز شده است. شرکت وان پلاس گفته که این گوشی تا سه نسخه جدید اندروید را دریافت می‌کند.

وان پلاس نورد CE4 از صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی OLED استفاده می‌کند که وضوح تصویر آن Full HD+ است. نرخ نوسازی صفحه نمایش هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. این صفحه نمایش از استاندارد HDR10+ استفاده می‌کند.

قاب پشتی وان پلاس نورد CE4

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از گواهی IP54 اشاره کرد. گوشی جدید وان پلاس در رنگ‌های مشکی و سبز راهی بازار خواهد شد.

قیمت گوشی وان پلاس نورد CE4

گوشی وان پلاس CE4 با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۰۰ دلار راهی بازار می شود. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم با قیمت ۳۲۰ دلار راهی بازار خواهد شد.

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *