تاریخ انتشار: 21 فروردین 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت موتورولا از گوشی جدیدی به نام موتو G04s رونمایی کرد. این گوشی از نظر طراحی شبیه به گوشی موتو G04 است که چند ماه پیش راهی بازار شده بود.

مشخصات گوشی موتو G04s

گوشی موتورولا موتو G04s از صفحه نمایش ۶٫۵۶ اینچی IPS LCD استفاده می‌کند. صفحه نمایشی که وضوح تصویر آن HD+ است و نرخ نوسازی آن هم به ۹۰ هرتز می‌رسد. از ویژگی‌های این صفحه نمایش این است که با یک لایه محافظ گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. روی صفحه نمایش یک ناچ قطره‌ای دیده می‌شود که داخل آن دوربین سلفی با حسگر ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گوشی Moto G04s در ابعاد ۱۶۳٫۴۹ در ۷۴٫۵۳ در ۷٫۹۹ میلی‌متر ساخته شده و ۱۷۸ گرم وزن دارد. در پشت این گوشی از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیگسلی استفاده شده که در کنار آن فلش LED قرار گرفته است. این دوربین توانایی فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰ فریم برثانیه دارد.

گوشی موتو G04s قرمز

گوشی موتو G04s به تراشه Unisoc T606 مجهز شده و تنها در یک مدل با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. البته که می‌توان میزان حافظه داخلی را با کارت حافظه ارتقا داد. این گوشی جدید از رم مجازی تا ۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند و با اندروید ۱۴ راهی بازار می‌شود.

گوشی موتو G04s به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ ۱۵ وات بهره می‌برد. اسپیکرهای این گوشی از دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروچی صدا هم دارد.

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *