تاریخ انتشار: 16 فروردین 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت آنر در دی ماه گوشی آنر X7b 4G را معرفی کرد. حالا این شرکت مدل 5G گوشی آنر X7b را راهی بازار کرد. در ادامه با این گوشی بیشتر آشنا خواهید شد.

مشخصات گوشی آنر X7b 5G

گوشی آنر X7b 5G از صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی IPS LCD استفاده می‌کند که وضوح تصویر آن Full HD+ خواهد بود و نرخ نوسازی آن هم به ۹۰ هرتز می‌رسد. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که گوشی جدید آنر با رابط کاربری MagicOS 7.2 و اندروید ۱۳ راهی بازار می‌شود.

گوشی آنر X7b 5G از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در پشت گوشی هم دو دوربین قرار گرفته است. دوربین اصلی از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار آن هم دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار گرفته که عکس ماکرو هم ثبت می‌کند.

Honor X7b 5G

گوشی آنر X7b 5G به تراشه دایمنسیتی ۶۰۲۰  مجهز شده و با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. این گوشی باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۳۵ وات برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از درگاه کارت حافظه، حسگر تشخیص اثر انگشت، پورت USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا اشاره کرد. این گوشی از بلوتوث ۵٫۱ و اسپیکرهای استریو برخوردار است.

این گوشی در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای و سبر راهی بازار می‌شود.

قیمت آنر X7b 5G

قیمت آنر X7b 5G با قیمت ۲۴۹ یورو راهی بازار می‌شود

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *