تاریخ انتشار: 29 خرداد 1403 |
زمان مطالعه: 9 دقیقه

یکی از جدیدترین پدیده‌های ویروسی همستر کامبت (Hamster Kombat) است که از انواع بازی‌های کریپتو مبتنی بر تلگرام محسوب می‌شود. این بازی کلیکی براساس مدل موفق نایت کوین (Notcoin) ایجاد شده است و هم اکنون در صدر صنعت بازی برای کسب درآمد قرار دارد؛ اما سوالات زیادی پیرامون این بازی وجود دارد، به‌طوری‌که برخی افراد این بازی را نوآورانه می‌دانند، درحالی‌که بعضی دیگر آن را کلاهبرداری! در این مقاله از وب‌سایت «پلازا دیجیتال» به طور کامل در مورد بازی همستر کمبات و ابهامات مربوط به آن صحبت می‌کنیم.

کد مورس همستر کامبت 31 خرداد 1403

کد مورس 31 خرداد

F: • • – •
O: – – –
R: • – •
K: – • –

کامبوی امروز همستر کامبت 29 خرداد ۱۴۰۳

از اینجا هم می‌توانید کامبوی امروز همستر کامبت را مشاهده کنید.

کامبوی امروز همستر کامبت 29 خرداد ۱۴۰۳

بازی همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت یک بازی جذاب کلیکی (تپ کردن روی صفحه گوشی) برای کسب درآمد است. این بازی به طور رسمی در 25 مارس عرضه شد، اما در حال حاضر بیش از 100 میلیون کاربر دارد. همستر کمبت به شما امکان می‌دهد تا از طریق فعالیت‌های مختلف درون بازی، کوین‌های مجازی معروف به نایت کوین را به دست آورید. درحقیقت، گیم‌پلی بازی شبیه به بازی محبوب Notcoin است.

شما مدیرعامل یک صرافی ارزهای دیجیتال در حال ظهور در همستر کامبت می‌شوید. مسئولیت شما این است که صرافی را به درجات بالاتری در دنیای همسترها برسانید. تمرکز بازی روی مفهوم کسب کوین در ساعت است و با جمع شدن موجودی به سطوح بالاتری می‌روید و وارد چالش‌ها و پاداش‌های جدید می‌شوید. همان‌طور که در بازی پیشرفت می‌‌کنید و به نقاط عطف جدیدتری می‌‌رسید، انتظار می‌‌رود ابزار و ارزش بیشتری به توکن‌ها تزریق شود و آنها را به بخشی جدایی‌ناپذیر از تجربه بازی و فراتر از آن تبدیل کند.

همستر کامبت

همستر کامبت چگونه کار می‌‌کند؟

بازی همستر کامبت مستقیماً از طریق تلگرام قابل‌دسترس است شروع بازی را برای همه کاربران به ویژه مبتدیان فوق‌العاده آسان می‌‌کند. بازی حول محور مکانیک تپ کردن روی صفحه‌نمایش می‌‌چرخد ​​که در آن بازیکنان وظایفی را برای کسب پاداش و ارتقاء همستر خود انجام می‌‌دهند. هر ارتقا توانایی بازیکن را برای کسب درآمد بیشتر افزایش می‌دهد. همستر کمبت براساس دو هدف زیر کار می‌کند:

 تبلیغات

مراقب ایردراپ همستر کمبت باشید! تیم پشت پرده این بازی اغلب هدایا و رویدادهای ویژه‌ای را برای پاداش دادن به کاربران خود سازماندهی می‌‌کند. شرکت‌کنندگان می‌توانند با فعال ماندن و تعامل با جامعه در تلگرام و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، پاداش خود را در قالب ایردراپ دریافت کنند.

شراکت

همستر کامبت در حال مشارکت با بازیگران اصلی در صنعت ارزهای دیجیتال و بازی است. این همکاری‌ها با هدف افزایش دسترسی بازی و ادغام ویژگی‌های بیشتر است که به نفع بازیکنان و کاربران خواهد بود. جزئیات بیشتر در مورد این مشارکت‌ها با نزدیک شدن به عرضه توکن بازی فاش خواهند شد.

مکانیک اصلی همستر کامبت

مکانیک اصلی بازی ساده است؛ شما یک صرافی ارز دیجیتالی را انتخاب می‌کنید که می‌خواهید مالک آن باشید و روی همستر واقع در وسط صفحه گوشی خود ضربه می‌زنید تا کوین‌های درون بازی را جمع کنید. هر چه کوین‌های بیشتری در موجودی صرافی انباشته شود، سطح بازی بالاتر می‌رود، به این معنی که شما می‌توانید حتی سریع‌تر از قبل کوین‌های بیشتری کسب کنید. درحقیقت، کاربر با تپ کردن روی صفحه در حال ماینینگ (استخراج) توکن است.

موارد زیادی برای سرعت بخشیدن به جمع‌آوری کوین وجود دارند که از مهم‌ترین آن می‌توان به افزایش سرعت تپینگ (تپ کردن خودکار) اشاره کرد. علاوه بر این، شما می‌توانید ماموریت‌های ویژه‌ای را برای به دست آوردن کوین‌های اضافی انجام دهید. یکی از راه‌های محبوب برای این کار از طریق یک برنامه ارجاع (Referral) است که به موجب آن، شما برای دعوت دوستانتان به بازی پاداش دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: چه کسانی در تلگرام پروفایل ما را چک می‌کنند

مزایای بازی همستر کمبت

همستر کمبت چندین مزیت را ارائه می‌دهد. اول اینکه، ورود به این بازی برای همه افراد به خصوص آنها که با ارزهای دیجیتال آشنایی ندارند، راحت است. اپلیکیشن تلگرام این فرآیند را ساده کرده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌ها را تنها با چند ضربه استخراج کنند. ثانیا، فرآیند استخراج توکن همستر کمبت از نظر انرژی کارآمد است. برخلاف استخراج معمولی که اغلب به برق و سیستم کامپیوتری قوی نیاز دارد، مکانیسم اثبات سهام (PoS) مورداستفاده در این برنامه تلگرامی انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کند. این رویکرد بر روی شیوه‌های پایدار زیست‌محیطی در بخش ارزهای دیجیتال همسو است.

همستر کامبت برای انجام سه کار اصلی به شما پاداش می‌دهد:

  • به اشتراک‌گذاری لینک ارجاع برای دعوت از دوستان
  • شرکت در کارهای روزانه (تپ کردن)
  • تعامل با جامعه بزرگ همسرت کامبت

انجام این وظایف می‌توانند به شما کمک کنند تنها در چند روز 7.2 میلیون توکن به دست آورید. یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی همستر کامبت، امکان کسب درآمد غیرفعال است. شما می‌توانید کارت‌های ویژه‌ای را در بخش «Mine» خریداری کنید و به صرافی موردنظر اجازه دهید حتی پس از خروج از بازی تا سه ساعت به جمع‌آوری کوین ادامه دهد.

بازی همستر کامبت

نحوه بازی همستر کامبت

پس از ورود به ربات همستر کامبت در تلگرام، یک متن خوشامدگویی برای شما نمایش داده می‌شود و سپس از شما می‌خواهد که بازی را شروع کنید. گزینه «Start» را انتخاب کنید تا به صفحه‌ اصلی بازی وارد شوید در منوی پایین این بازی بخش‌های مختلف بازی را می‌بینید که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

بخش «Exchange»

بخش «Exchange» صفحه‌ اصلی است. در این صفحه سکه بزرگی وجود دارد که یک همسر داخل آن قرار دارد. شما باید با ضربه زدن روی این سکه بزرگ، کوین‌های مجازی را جمع کنید. در قسمت پایین سمت راست گزینه به عنوان «Boost» وجود دارد که با ضربه زدن روی وارد بخش ارتقادهنده‌های بازی خواهید شد. در صفحه «Boost» و در زیر بخش «Free daily boosters» گزینه‌ای به نام «Full energy» را داریم که با انتخاب آن می‌توانید تا سقف مشخصی به صورت مکرر برای دریافت کوین ضربه بزنید.

بخش «Mine»

در قسمت «Mine» بازی می‌توانید با پرداخت مقداری از کوین‌های جمع‌آوری شده خود، کارت‌های مانینیگ بخرید. با تهیه هر یک از این کارت‌ها به طور روزانه یا ساعتی و کاملاً خودکار کوین کسب خواهید کرد. برای مثال، 250 کوین برای خرید کارت «BTC Pair» تا به طور خودکار هر ساعت حدود 40 کوین به حسابتان اضافه شود.

بخش «Friends»، «Earn» و «Airdrop»

با هر دعوت موفق می‌توانید حدود 5 هزار کوین بگیرید. اگر دوستتان وارد بازی شده است و حساب تلگرام پریمیوم دارد، این پاداش به 25 هزار کوین افزایش پیدا می‌کند. در بخش «Earn» با انجام کارهای راحتی مانند عضویت در کانال یوتیوب همستر کامبت، عضویت در کانال تلگرام، عضویت در‌ ایکس (توییتر سابق) و غیره می‌توانید کوین‌های اضافی دگری به دست آورید. بخش «Airdrop» جایی است که پاداش‌های شما به دارایی واقعی تبدیل می‌شوند. همکاری‌های مربوط با صرافی‌ها، بازارسازان و سایر پلتفرم‌های مهم انجام شده‌اند و تنها مرحله دریافت ایردراپ باقی‌مانده است.

بازی همستر کامبت تلگرام

زمان انتشار توکن همستر کامبت

پیش می‌شود که بین 25 و 27 ژوئن یک رویداد تاریخی برای علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران همستر در سراسر جهان برگزار شود. پیش‌بینی می‌شود که توکن این بازی در یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال یعنی بایننس فهرست شود. برای بسیاری، بایننس به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال دنیا شناخته می‌شود که نقدینگی، امنیت و دسترسی جهانی را ارائه می‌کند. با پیوستن همستر به ردیف دارایی‌های موجود در بایننس، فرصت‌های جدیدی برای کاربران برای معاملات، سرمایه‌گذاری و دسترسی به خدمات ارزهای دیجیتال مختلف ارائه شده توسط صرافی پدیدار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: معرفی آخرین و جدیدترین قابلیت های واتساپ 2024

همستر کامبت تلگرام

 اتصال کیف پول به ربات همستر

برای اتصال مراحل زیر را انجام دهید:

  1. اول وارد ربات همستر شوید و بعد گزینه Airdrop را انتخاب کنید. سپس گزینه Connect your ton wallet را انتخاب کنید.
  2. حالا برای اتصال به ربات گزینه Connect your TON Wallet را انتخاب کنید. در بین لیست کیف پول‌ها پیشنهاد می‌کنیم به Tonkeeper متصل شوید. توجه داشته باشید به هیچ عنوان گزینه ولت تلگرام (Open Wallet in Telegram) را انتخاب نکنید، چون احتمال مسدود شدن وجود دارد.
  3. در این مرحله پیامی برای شما ظاهر می‌شود که نشان می‌دهد کیف پول متصل شده است.

 اتصال کیف پول به ربات همستر

آیا بازی همستر کامبت کلاه‌برداری است؟

همستر در ژانر بازی‌های Tap-to-Earn محبوبیت زیادی پیدا کرده است. برخلاف برخی از بازی‌ها که با ماموریت‌های پیچیده یا فناوری پیشرفته را ارائه می‌دهند، همستر صرفاً برای سرگرمی طراحی شده است. این بازی هیچ‌گونه نقشه راه یا وایت‌پیپر ندارد و هویت تیم توسعه آن فاش نشده است. هنوز مشخص نیست که آیا این پروژه قابل‌اجرا است یا خیر. بااین‌حال، همستر فقط یک بازی برای سرگرمی است و نیازی به سرمایه‌گذاری مالی ندارد؛ بنابراین، نظر ما این است که تا زمانی که این کار فقط یک فعالیت سرگرم‌کننده باشد، ارزش امتحان کردن را دارد.

تیم ما این پروژه را دارای سطح ریسک متوسط ​​می‌داند. درحقیقت، این خودتان هستید که باید زمان و تلاش روزانه‌تان را بسنجید و ببینید آیا سرمایه‌گذاری در این پروژه که آینده نامشخصی دارد، سودمند است یا خیر. نایت کوین درگذشته مسیر همستر کامبت را طی کرد و به موفقیت رسید. اگر همستر مسیر نایت کوین را در پیش بگیرید، به پروژه محبوبی تبدیل می‌شود. از طرفی، سودی که به بازیکنان داده می‌شود ناچیز خواهد بود، زیرا تا کنون چیزی بیش از 100 میلیون کاربر در حال جمع‌آوری توکن هستند.

کلام آخر

توکن‌های همستر کمبت فرصتی جذاب برای علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال است. روش استخراج منحصربه‌فرد آن از طریق تلگرام، سادگی و سهولت را به بازیکنان ارائه می‌دهد. درحالی‌که مکانیسم ضربه زدن روی صفحه حالتی اعتیادآور است، اما وعده‌های همستر بسیاری از افراد را به انجام این کار تشویق کرده است. بااین‌حال، این بازی هیچ هزینه‌ای ندارد و تنها نیاز به صرف زمان خواهد داشت.

سوالات متداول

همستر کمبت چه زمانی عرضه می‌شود؟

پیش می‌شود که بین 25 و 27 ژوئن یک رویداد تاریخی برای علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران همستر برگزار شود. این رویداد شامل فهرست شدن توکن در بایننس است.

قیمت همستر کامبت چقدر است؟

قیمت همستر کامبت مشخص نیست و تا زمانی که در صرافی‌ها فهرست نشود، قیمتش مشخص نخواهد بود.

آیا بازی همستر کامبت رایگان است؟

بازی همستر کمبت کاملاً رایگان است و نیازی نیست در هیچ بخشی از بازی پولی را پرداخت کنید. تنها باید با کوین‌های خود اقدام به خرید کارت و سایر موارد کنید.

 

برای اینکه اطلاعات بروز از بازی همستر کامبت داشته باشید، حتما کانال های زیر را دنبال کنید:

https://x.com/hamster_kombat

https://www.youtube.com/@hamsterkombat_official

https://t.me/hamster_kombat

https://t.me/Hamster_Kombat_Persian_announcer

کیوان کاری

کیوان کاری

به معنای واقعی کلمه نمی‌توان گفت آدم تو چه سنی به چی علاقه داره، اما رسیدن به به چیز دلخواه یا شانس یا تقدیر؛ هر کدوم از ماها در مسیری میفتیم که یا بهش علاقه داریم یا از سر اجبار انجامش میدیم، ولی برای من تولید محتوا هم علاقس و هم اجباره.

2 دیدگاه

رضا

دمتون گرم

    مجید نوردوست

    قربان شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *