تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1403 |
زمان مطالعه: 4 دقیقه

چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل تلگرام ما را چک میکنند ؟ این موضوع یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران تلگرامی است. اما متاسفانه باید بگوییم که گزینه انحصاری برای چک کردن بازدیدکنندگان پروفایل در تلگرام وجود ندارد. به زبانی ساده‌تر، شما نمی‌توانید تحت هیچ شرایطی از طریق تنظیمات تلگرام آمار و ارقام بازدید کنندگان از پروفایل تلگرام خود را بررسی کنید.

از کجا بفهمیم چه کسانی پروفایل تلگرام ما را چک میکنند

با استفاده از برخی ابزارها و نرم‌افزارهای کاربردی قادر خواهید بود تا بدانید چه کسانی در تلگرام پروفایل ما را چک می‌ کنند . در این مطلب از پلازا دیجیتال در راستای پاسخ‌دهی به سوال اصلی چه کسانی در تلگرام پروفایل ما را چک می‌ کنند برخی از مفیدترین و ساده‌ترین راهکارها را به شما معرفی خواهیم کرد.
1 7

بررسی آمار بازدیدکنندگان پروفایل تلگرام با استفاده از تنظیمات!

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که تنها با خرید اکانت پرمیوم تلگرام می‌توانند از قابلیت‌هایی همچون بررسی امار بازدیدکنندگان پروفایل تلگرام بهره‌مند شوند. در صورتی که نسخه پرمیوم تلگرام چنین قابلیتی ندارد! بررسی اینکه چه کسانی پروفایل شما را چک کرده‌‌اند، از نظر سیاست‌های حفظ حریم خصوصی تلگرام امری غیر قانونی محسوب می‌شود؛ به همین دلیل چنین قابلیتی در تنظیمات این شبکه اجتماعی وجود ندارد.

بهترین ابزارهای بررسی بازدیدکنندگان پروفایل تلگرام

در پاسخ به سوال چه کسانی در تلگرام پروفایل ما را چک می‌ کنند ، بهتر است چندین ابزار کاربردی و پیشرفته را به شما معرفی کنیم. البته قبل از این کار، باید بدانید که با چند راهکار ساده هم می‌توانید افرادی که پروفایل تلگرام شما را دیده‌اند را حدس بزنید!

راهکار اول

افرادی که یک یا چندین تماس صوتی با شما در تلگرام داشته‌اند، به احتمال 80 درصد پروفایل تلگرام شما را هم چک کرده‌اند. اگر می‌خواهید بدانید که برای آخرین بار چه کسانی پروفایل شما را مشاهده کرده‌اند، بهتر است به لیست تماس‌های گرفته شده خود توجه کنید.

راهکار دوم: ربات‌های تلگرامی!

دومین راهکار ساده و سریع برای بررسی اینکه چه کسانی در تلگرام پروفایل ما را چک می‌ کنند ، استفاده از برخی ربات‌های تلگرامی است. در داخل پلتفرم تلگرام، ربات‌هایی تحت عنوان ربات پروفایل تلگرام وجود دارند که با عضویت در آن‌ها می‌توانید به راحتی آمار بازدیدکنندگان را به صورت لیست‌وار دریافت کنید.

علاوه بر این، حتی شما می‌توانید با استفاده از این ربات‌ها در مورد آخرین بازدید دوستان و مخاطبین خود در تلگرام اطلاعات مفیدی به دست آورید.

راهکار سوم: ابزار Telegram Profile Checker

پرکاربردترین و بهترین ابزار برای کسب اطلاعات دقیق در مورد آمار و تعداد بازدیدکنندگان پروفایل تلگرام، ابزار Telegram profile checker است. علاوه بر دریافت لیست بازدیدکنندگان پروفایل، می‌توانید اطلاعاتی از قبیل آخرین بازدید، پروفایل و… را در مورد کاربران مورد نظر خود در تلگرام جمع‌آوری کنید. توجه داشته باشید که قبل از خرید نسخه پولی این ابزار، می‌توانید در دوره آزمایشی و رایگان آن شرکت کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی آخرین و جدیدترین قابلیت های واتساپ 2024

2

تنظیمات حریم شخصی چک کردن پروفایل در تلگرام

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست ندارید پروفایل تلگرامتان توسط سایر اشخاص بررسی شود، بهتر است به تنظیمات حریم خصوصی این پلتفرم مراجعه کنید. در بخش setting تلگرام، با مراجعه به privacy and security و سپس انتخاب گزینه profile photos می‌توانید یکی از سه حالت زیر را انتخاب کنید:

  • My contacts
  • Every body
  • Nobody

با انتخاب گزینه every body دیگر هیچ کس نمی‌تواند پروفایل تلگرام شما را چک کند، مگر اینکه شما برخی از افراد را به صورت برگزیده در لیست مجازها قرار دهید!

3

آخرین کلام

در این مطلب، به صورت کامل و جامع توضیح دادیم که استفاده از تنظیمات تلگرام برای بررسی بازدیدکنندگان پروفایل تلگرام امکان‌پذیر نیست. بلکه شما می‌توانید با استفاده از برخی ابزارها و نرم‌افزارها به راحتی از آمار افرادی که پروفایل تلگرام شما را چک کرده‌اند باخبر شوید. طبق برخی نظرات معتبر، حتی در آینده هم این قابلیت به تلگرام اضافه نخواهد شد؛ چراکه با قوانین حریم شخصی کاربران تناقض دارد.

سوالات متداول

آیا با نسخه پرمیوم تلگرام می توان متوجه شد که چه کسانی در تلگرام پروفایل ما را چک می‌ کنند ؟

خیر، به علت سیاست‌های حفظ حریم خصوصی، کاربران تلگرام نمی‌توانند به صورت مستقیم از طریق این پلتفرم آمار بازدیدکنندگان پروفایل خود را چک کنند.

چگونه در سیستم عامل ios بفهمیم چه کسانی در تلگرام پروفایل ما را چک می‌ کنند؟

ابزارها و راهکارهای گفته شده در مطالب فوق برای هر دو نوع سیستم عامل اندروید و ios مناسب هستند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

 

الهه مسعودی

علاقه من به نوشتن باعث شد که به صورت حرفه‌ای در حوزه تولید محتوا کار کنم. خلق محتوا یکی از بهترین حس هایی است که تا الان تجربه کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *