تاریخ انتشار: 28 فروردین 1403 |
زمان مطالعه: 12 دقیقه

میخواهیم بهترین موس گیمینگ تا ۵ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. اگر می‌خواهید برای یک موس گیمینگ کمی بیشتر هزینه کنید، ما بهترین مدل‌ها را به شما معرفی کردیم. اگر به دنبال موس گیمینگ با قیمت بهتر و کمتری هستید، توصیه می‌کنیم قبل از خرید بلاگ بهترین موس گیمینگ تا 1 میلیون تومان را مطالعه کنید.

 

موس گیمینگ تا 5 میلیون تومان

ماوس گیمینگ ریزر مدل Viper 8KHz

viper 8khz razer mouse

یکی از بهترین و جذاب‌ترین موس گیمینگ تا 5 میلیون، ماوس گیمینگ ریزر مدل Viper 8KHz است. همانطور که می‌دانید، برند ریزر موفق شده است محصولات بدوام زیادی را طراحی و تولید کند که در میان آن‌ها، ماوس‌های گیمینگ از قدرت و دوام زیادی برخوردار هستند و شما می‌توانید در میان آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنید. بدون تردید ماوس باسیم ریزر مدل Viper 8KHz یکی از بهترین گزینه‌ها بوده که قابلیت‌های زیادی دارد.

یکی از قابلیت‌های این محصول گیمینگ ریزر را باید طراحی ارگونومیک آن دانست، اما سادگی آن به گونه‌ای بوده که می‌تواند تاثیر زیادی روی نظر کاربران داشته باشد. بدنه ماوس گیمینگ ریزر مدل Viper 8KHz از کیفیت بسیار زیادی برخوردار بوده و می‌تواند مانع از تعریق در میان کاربران شود.

در صورتی خرید ماوس گیمینگ ریزر مدل Viper 8KHz خواهید دید که جنس بدنه منحصر به فرد آن می‌تواند باعث دوام بالای محصول شود و شما بهترین تجربه را از کار کردن با دستگاه کسب کنید.

از دیگر ویژگی‌های مهم ماوس گیمینگ ریزر مدل Viper 8KHz می‌توان به کلیدهای چپ و راست آن اشاره کرد. در حقیقت کلیدهای سمت چپ و راست این ماوس بسیار بادوام هستند و زمانی که روی آن‌ها فشار دهید یا به دفعات از آن استفاده کنید، دچار خرابی‌های احتمالی نخواهند شد. یکی از مزایای مهم این ماوس گیمینگ را باید وزن آن دانست. بدون تردید سبک وزن بودن ماوس گیمینگ یکی از مزایایی بوده که برای دستیابی به آن باید هزینه زیادی را در نظر بگیرید.

وزن ماوس گیمینگ ریزر مدل Viper 8KHz برابر با 71 گرم بوده که این مسئله باعث می‌شود امکان استفاده از آن برای بازی کردن یا انجام سایر کارها با کامپیوتر به سادگی فراهم باشد. نورپردازی RGB از دیگر ویژگی‌های این ماوس گیمینگ ریزر به حساب می‌آید. ارتباط میان ماوس گیمینگ ریزر مدل Viper 8KHz با کامپیوتر از طریق کابل USB برقرار می‌شود. شناسایی ماوس گیمینگ توسط کامپیوتر به صورت خودکار انجام می‌شود و دیگر جایی برای نگرانی وجود نخواهد داشت.

گیمرهایی که از دست راست استفاده می‌کنند، می‌توانند ماوس گیمینگ ریزر مدل Viper 8KHz را به عنوان یکی از بهترین لوازم جانبی کامپیوتر تولید شده از سوی ریزر خریداری کنند. این ماوس قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی بوده و کاربران می‌توانند آن را به صورت مستقیم از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کنند.

ماوس گیمینگ ریزر مدل DeathAdder V2

deathadder v2 razer mouse

ماوس گیمینگ ریزر مدل DeathAdder V2 را باید به عنوان یکی دیگر از قدرتمندترین و بهترین ماوس‌های گیمینگ معرفی کرد که قابلیت‌های ویژه زیادی دارد. این ماوس گیمینگ از طراحی منحصر به فرد برخوردار بوده و زمانی که به آن نگاه کنید، می‌تواند در یک نگاه شما را مجذوب خود کند.

جالب است بدانید وزن ماوس گیمینگ ریزر مدل DeathAdder V2 برابر با 82 گرم است. این وزن باعث می‌شود کاربران بتوانند ماوس را به سادگی درون دست گرفته و با تکان دادن آن مشکلی نداشته باشند. گاهی وقت‌ها ماوس‌ها دارای وزن زیادی هستند و استفاده از آن‌ها می‌تواند برای کاربران دشوار باشد.

اگر بخواهیم یکی از بهترین ویژگی‌های این ماوس گیمینگ را بیان کنیم، قطعا باید به طراحی ارگونومیک آن اشاره کرد. در حقیقت طراحی ارگونومیک باعث می‌شود در استفاده طولانی مدت احساس خستگی نکرده و بتوانید از استفاده دستگاه نهایت لذت را ببرید.

یکی دیگر از مزایای ماوس باسیم ریزر مدل DeathAdder V2 را می‌توان مجهز بودن به کابل USB دانست که باعث می‌شود سرعت اجرای دستورها در بالاترین سطح قرار بگیرد و از طرف دیگر باید بدانید شناسایی به صورت خودکار انجام می‌شود.

محدوده دقت حسگر برابر با 3200DPI بوده که می‌تواند بهترین شرایط را در عملکرد برای کاربران رقم بزند. تعداد 8 کلید روی بدنه ماوس گیمینگ ریزر DeathAdder V2 قرار دارد؛ کاربران با استفاده از این کلیدها می‌توانند دستورهای مختلف را صادر کرده و از مزایای آن لذت ببرند.

نورپردازی روی ماوس گیمینگ ریزر مدل DeathAdder V2 را باید از دیگر ویژگی‌های آن به حساب آورد. نورپردازی را باید یکی از بخش‌های مهم هر ماوس گیمینگ به حساب آورد و جالب است بدانید ریزر به آن توجه زیادی دارد. اگر تصمیم به خرید ماوس گیمینگ ریزر مدل DeathAdder V2 دارید، می‌توانید آن را به صورت مستقیم از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

ماوس مخصوص بازی باسیم ایسوس مدل TUF Gaming M4 Air

tuf gaming m4 air asus mouse 1

یکی دیگر از ماوس‌های گیمینگ را باید ماوس مخصوص بازی باسیم ایسوس مدل TUF Gaming M4 Air معرفی کرد. توجه داشته باشید شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی و تولید ماوس‌های گیمینگ از خود توانمندی نشان داده‌اند و در میان آن‌ها باید به کمپانی ایسوس اشاره کرد. کمپانی ایسوس موفق شده است لوازم جانبی کامپیوتر زیادی را روانه بازار کند، اما در میان آن‌ها باید به ماوس گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming M4 Air اشاره کرد.

زمانی که به طراحی روی بدنه ماوس گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming M4 Air نگاه کنید، خواهید دید که حفره‌هایی روی آن قرار دارد. این حفره‌ها باعث شده‌اند دستان کاربران دچار تعریق نشود. از طرف دیگر باید متریال ماوس گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming M4 Air را مدنظر قرار دهید، چرا که می‌تواند باعث ماندگاری و طول عمر بالای آن شود. در قسمت بالای ماوس یک غلتک قرار دارد که می‌توانید با چرخاندن آن اسکرول را انجام دهید.

یکی از مواردی که باید مدنظر قرار دهید، این است که حفره‌های روی بدنه باعث شده‌اند وزن ماوس گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming M4 Air تا حد زیادی کاهش یابد. این ماوس گیمینگ ایسوس وزنی برابر با 47 گرم دارد که می‌تواند باعث شود کاربران تجربه‌ای جذاب از استفاده آن را کسب کنند.

از طرف دیگر طراحی ارگونومیک ماوس گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming M4 Air می‌تواند یکی از دلایلی باشد که کاربران می‌توانند به خوبی از ماوس موردنظر برای استفاده طولانی مدت بدون احساس خستگی استفاده کنند. حداکثر دقت حسگر برابر با 16000 نقطه بر اینچ بوده و برای کاربرانی که با دست راست راحت هستند، گزینه‌ای مناسب خواهد بود.

توجه داشته باشید شما روی بدنه ماوس گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming M4 Air شاهد قرارگیری 6 کلید خواهید بود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید دستورهای مختلف را صادر کرده یا سفارشی سازی کنید. سفارشی‌ساز کلیدها باعث می‌شود کاربران بتوانند تجربه‌ای ایده‌آل کسب کرده و شرایط خوبی را رقم بزنند. شما می‌توانید ماوس گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming M4 Air را به سادگی از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کنید.

ماوس گیمینگ لاجیتک مدل G502 HERO

g502 logitech mouse 1

ماوس گیمینگ لاجیتک مدل G502 HERO را باید به عنوان یکی از بهترین ماوس‌های تولید شده از سوی کمپانی مطرح و نام آشنای لاجیتک دانست که باعث می‌شود کاربران بتوانند تجربه‌ای جذاب از کار کردن با یک ماوس درجه یک را داشته باشند. ماوس گیمینگ لاجیتک مدل G502 HERO را باید یکی از بهترین ماوس‌های گیمینگ تا 5 میلیون تومان به حساب آورد که برای کاربران در دسترس قرار دارد.

ماوس گیمینگ لاجیتک مدل G502 HERO دارای طراحی بسیار جذابی بوده و زمانی که به آن نگاه کنید، مجذوب زیبایی و جذابیت آن خواهید شد. از طرف دیگر باید به این مسئله توجه کنید که دو کلید موجود در سمت راست و چپ از دوام و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار هستند.

یکی دیگر از مزایای ماوس گیمینگ لاجیتک مدل G502 HERO را می‌توان وزن آن دانست که برابر با 121 گرم است. کاربران می‌توانند با توجه به وزن این دستگاه، شرایط ایده‌آل و خوبی را در استفاده از آن تجربه کنند. در حقیقت وزن ایده‌آل ماوس گیمینگ لاجیتک مدل G502 HERO باعث می‌شود کاربران بتوانند در درازمدت استفاده خوبی از آن داشته باشند.

نورپردازی روی بدنه ماوس گیمینگ لاجیتک مدل G502 HERO از دیگر مزایای آن به حساب می‌آید. کاربران می‌توانند به لطف نورپردازی روی بدنه هنگام کار کردن با آن، زیبایی منحصر به فردی را شاهد باشند. همچنین تعداد 11 کلید روی بدنه قرار دارد که با استفاده از آن‌ها، امکان صدور دستورهای مختلف فراهم است.

کاربران می‌توانند عملکرد کلیدها را سفارشی‌سازی کنند و از هر کدام برای یک دستور استفاده کنند. شاید دانستن این موضوع که کابل از نوع بافته شده بوده و می‌تواند در برابر گره خوردن از خود مقاومت نشان دهد، یکی از مزایای مهم آن به حساب آید. شما می‌توانید ماوس گیمینگ لاجیتک مدل G502 HERO را از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از بهترین موس گیمینگ تا 5 میلیون که از جمله بهترین موس گیمینگ در بازار ایران به شمار می‌روند را کنیم تا بتوانید در میان آن‌ها گزینه‌ای کارآمد را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. جالب است بدانید امکان خرید یک ماوس گیمینگ قدرتمند در تنوع گسترده از فروشگاه پلازا دیجیتال فراهم بوده و می‌توانید این کار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

پرسش‌های متداول کاربران

موس گیمینگ تا 5 میلیون کدام است؟

ماوس گیمینگ ریزر مدل Viper 8KHz یکی از بهترین مدل‌هایی است که می‌توانید آن را بخرید.

یاشار فتحعلی زاده

از سال ۸۹ این افتخار نصیب من شده تا در رسانه‌های مختلف حوزه فناوری و سرگرمی برای پارسی‌زبانان قلم بزنم و دانش روز دنیا رو به زبان ساده، اما با جزئیات کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار بدم. حال، در پلازا دیجیتال کنار شما عزیزان هستم تا کمک کنم تجربه‌ای ایده‌آل از خرید اقلام دیجیتال داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *