تاریخ انتشار: 25 فروردین 1403 |
زمان مطالعه: 12 دقیقه

اگر به دنبال بهترین موس گیمینگ تا 2 میلیون تومان می‌گردید، ما بهترین مدل‌ها را به شما معرفی کردیم. می‌توانید این مدل‌ها را از پلازا دیجیتال خریداری کنید.

لیست بهترین موس گیمینگ تا 2 میلیون

ماوس گیمینگ دیپ کول مدل MG350

mg350 deepcool mouse

بهترین موس گیمینگ تا 2 میلیون را باید ماوس گیمینگ دیپ کول مدل MG350 معرفی کرد که در کنار ظاهر جذاب و حرفه‌ای خود، مشخصات فنی ایده‌آل و بسیار خوبی دارد. این ماوس از توانمندی بسیار زیادی برخوردار بوده و می‌تواند طول عمر بسیار خوبی داشته باشد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ماوس مخصوص بازی باسیم دیپ کول مدل MG350 را باید وزن ایده‌آل آن دانست که برابر با 92 گرم است. همانطور که می‌دانید، پایین بودن وزن را باید یکی از مزایای مهم ماوس گیمینگ به حساب آورد که می‌تواند توانمندی کاربران را در زمینه مدیریت و صدور فرمان تا حد زیادی افزایش دهد.

از دیگر مزایای ماوس گیمینگ دیپ کول مدل MG350 می‌توان به نورپردازی آن اشاره کرد. در حقیقت RGB یکی از ویژگی‌های ماوس‌های گیمینگ بوده که باعث ایجاد تفاوت میان آن‌ها و سایر ماوس‌های عادی خواهد شد. نورپردازی ماوس می‌تواند زیبایی منحصر به فرد را به شما هدیه کند و این خبر خوبی است. اتصال میان ماوس گیمینگ دیپ کول مدل MG350 و کامپیوتر از طریق پورت USB برقرار خواهد شد و شما می‌توانید این ارتباط را در کمترین زمان ممکن برقرار کنید، چرا که شناسایی ماوس گیمینگ از سوی کامپیوتر به صورت خودکار انجام می‌شود.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید پیرامون ماوس گیمینگ دیپ کول مدل MG350 بدانید، مناسب بودن دستگاه برای کاربرانی خواهد بود که از دست راست خود برای کار کردن با ماوس استفاده می‌کنند. گاهی وقت‌ها ممکن است برخی کاربران نسبت به کارکرد ماوس از دست چپ خود استفاده کنند که باید بدانید ماوس گیمینگ دیپ کول مدل MG350 نمی‌تواند گزینه‌ای مناسب به حساب آید.

از دیگر ویژگی‌های مهم ماوس گیمینگ دیپ کول مدل MG350 را باید وجود کلیدهای فیزیکی روی بدنه عنوان کرد. در حقیقت شما با 8 کلید روی بدنه ماوس مواجه خواهید بود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید فرمان‌های مختلف را صادر کنید. طول کابل ماوس گیمینگ دیپ کول مدل MG350 برابر با 1.5 متر بوده که باعث می‌شود بتوانید در موقعیت و مکان‌های مختلف از آن استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید ماوس گیمینگ دیپ کول مدل MG350 را خریداری کنید، باید بدانید امکان انجام کار از طریق فروشگاه پلازا دیجیتال فراهم است.

ماوس گیمینگ ریزر مدل Razer deathadder essential

deathadder essential razer mouse

بدون تردید یکی از بهترین کمپانی‌های فعال در زمینه تولید لوازم جانبی کامپیوتر و انواع ماوس‌های گیمینگ را باید ریزر معرفی کرد. این برند توانسته با تولید محصولات قدرتمند و نسبتا گران قیمت، سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. گیمرها علاقه زیادی به محصولات تولید شده از سوی برند ریزر دارند. در میان تمام ماوس‌های گیمینگ تولید شده از سوی برند ریزر می‌توان به ماوس گیمینگ ریزر مدل Razer deathadder essential اشاره کرد که قابلیت‌های فنی بسیار زیادی دارد. از مهم‌ترین مزیت‌های این ماوس گیمینگ ریزر می‌توان به ظاهر جذاب و منحصر  به فرد آن اشاره کرد. به همین دلیل آن را در لیست بهترین موس گیمینگ تا 2 میلیون قرار دادیم.

زمانی که تصمیم به خرید ماوس گیمینگ داشته باشید، ظاهر محصول یکی از مهم‌ترین چیزهایی بوده که قطعا مورد توجه شما قرار خواهد داشت. نماد و لوگوی مخصوص ریزر یکی از ویژگی‌های مهم آن بوده که روی بدنه ماوس قابلیت مشاهده دارد. طراحی ارگونومیک ماوس باسیم ریزر مدل Razer deathadder essential به گونه‌ای بوده که در یک نگاه باعث جلب توجه کاربران خواهد شد، چرا که به سادگی می‌توانند ماوس را در دستان خود گرفته و از آن برای صدور دستورهای مختلف استفاده کنند.

یکی از ویژگی‌های مهم ماوس گیمینگ ریزر مدل Razer deathadder essential را باید طول عمر و دوام بالای کلیدهای روی آن عنوان کرد. زمانی که شما بخواهید از این ماوس برای اجرای گیم استفاده کنید، باید بدانید استفاده از کلیدها و شدت وارد کردن ضربه به کلیدها باعث خرابی محصول خواهد شد، اما خوشبختانه دوام بالا و کیفیت فوق‌العاده کلیدهای موجود روی ماوس موردنظر باعث شده است شرایط خوبی را در درازمدت تجربه کنید. نورپردازی روی بدنه این ماوس به گونه‌ای بوده که زیبایی را به رخ کاربران خواهد کشید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم ماوس گیمینگ ریزر مدل Razer deathadder essential را می‌توان محدوده دقت آن دانست که در بازه 3200DPI قرار دارد. از طرف دیگر باید بدانید روی این ماوس تعداد 5 کلید کاربردی تعبیه شده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید دستورهای مختلف را صادر کرده و تجربه‌ای ایده‌آل را در زمینه صدور فرمان‌های مختلف تجربه کنید. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین و جذاب‌ترین ماوس‌های گیمینگ را خریداری کنید، توصیه می‌کنیم ماوس گیمینگ ریزر مدل Razer deathadder essential را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های در دسترس مدنظر قرار دهید و برای خرید می‌توانید از فروشگاه پلازا دیجیتال اقدام کنید.

ماوس گیمینگ ام اس آی مدل MSI M99

m99 msi gaming wired mouse 1

یکی دیگر از بهترین موس گیمینگ تا 2 میلیون تومان، ماوس گیمینگ ام اس آی مدل MSI M99 بوده که می‌تواند بهترین عملکرد را از خود در زمینه‌های مختلف نشان دهد. ظاهر زیبا و جذاب را باید از مهم‌ترین ویژگی‌های محصول به حساب آورد که می‌تواند شرایط بسیار خوبی را برای کاربران در زمینه‌های مختلف رقم بزند. طراحی ارگونومیک در کنار نورپردازی فوق‌العاده جذاب روی بدنه باعث شده است با یکی از بهترین ماوس‌های گیمینگ مواجه باشیم. طراحی محصول به گونه‌ای بوده که باعث می‌شود بتوانید آن را به سادگی در دستان خود گرفته و دستورهای مختلف را صادر کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم ماوس مخصوص بازی ام اس آی مدل MSI M99 را می‌توان حداکثر دقت آن عنوان کرد که برابر با 4000 نقطه بر اینچ بوده و تعداد 8 کلید روی بدنه قرار دارد. کاربران می‌توانند به لطف کلیدهای قدرتمند موجود روی بدنه دستورهای مختلف را به سادگی صادر کنند. به عنوان مثال، شما می‌توانید بازگشت به منوهای قبل را با استفاده از کلیدهای روی بدنه انجام دهید و این باعث سادگی انجام کارهای مختلف برای کاربران خواهد شد.

زمانی که تصمیم داشته باشید اتصال ماوس گیمینگ ام اس آی مدل MSI M99 را به کامپیوتر انجام دهید، باید از پورت USB برای انجام کار استفاده کنید و از طرف دیگر باید بدانید شناسایی ماوس گیمینگ در سیستم به صورت خودکار انجام خواهد شد. هم اکنون شما می‌توانید از طریق فروشگاه پلازا دیجیتال اقدام به خرید ماوس گیمینگ ام اس آی مدل MSI M99 کنید.

ماوس گیمینگ تسکو مدل TM 2021 GA

tm 2021 ng tesco mouse

یکی از برندهای فعال در زمینه طراحی و تولید انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل را باید تسکو معرفی کرد. این شرکت موفق شده است ماوس‌های گیمینگ زیادی را با بهترین کیفیت و قیمت اقتصادی روانه بازار کند. یکی از بهترین ماوس‌های تولید شده از سوی کمپانی تسکو را باید ماوس گیمینگ تسکو مدل TM 2021 GA معرفی کرد که قابلیت‌های ویژه بسیار زیادی دارد و هر کدام از آن‌ها می‌توانند روی نظر کاربران تاثیر مستقیم داشته باشند. این محصول هم در لیست بهترین موس گیمینگ تا 2 میلیون ما قرار دارد.

به عنوان مثال، طراحی ارگونومیک ماوس گیمینگ تسکو مدل TM 2021 GA باعث می‌شود شما بتوانید از آن به خوبی برای مدت زمان طولانی استفاده کنید. کیفیت کلیدهای سمت راست و چپ به اندازه‌ای بالا بوده که می‌تواند روی نظر کاربران تاثیر زیادی داشته باشد. گیمرها استفاده زیادی از کلیدهای روی ماوس خواهند داشت و کیفیت بالای کلیدها سبب می‌شود کاربران بتوانند طول عمر بالای آن را احساس کنند.

شما می‌توانید ماوس باسیم تسکو مدل TM 2021 GA را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل کنید. زمانی که این اتصال را برقرار کنید، خواهید دید که شناسایی ماوس به صورت خودکار انجام می‌شود و دیگر نیازی به انجام کارهای اضافی نخواهید داشت. از دیگر ویژگی‌های مهم ماوس گیمینگ تسکو مدل TM 2021 GA باید به وزن آن اشاره کرد که برابر با 124 گرم است. همچنین طول کابل دستگاه برابر با 1.8 متر بوده که تعداد 8 کلید روی آن قرار گرفته است. کاربران می‌توانند با استفاده از کلیدهای ذکرشده مدیریت منو یا سایر موارد را سفارشی‌سازی کنند.

در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین ماوس‌های گیمینگ تسکو را خریداری کنید، ماوس گیمینگ تسکو مدل TM 2021 GA می‌تواند گزینه‌ای کارآمد به حساب آید. شما می‌توانید این ماوس گیمینگ را به سادگی از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کنید.

سخن آخر

خرید ماوس را باید یکی از نیازمندی‌های مهم کاربران در زمینه‌های مختلف به حساب آورد. ماوس‌ها دارای انواع مختلف هستند که می‌توان به ماوس‌های عادی و گیمینگ اشاره کرد. در صورتی که قصد دارید بهترین موس گیمینگ تا 2 میلیون را خریداری کنید، می‌توانید در میان گزینه‌های ارائه شده یک مدل را انتخاب کرده و خریداری کنید. کلیه محصولات به عنوان بهترین موس گیمینگ در بازار ایران در فروشگاه پلازا دیجیتال موجود هستند و شما می‌توانید خرید خود را به سادگی انجام دهید. اگر از دسته گیمرهایی هستید که برای موس گیمینگ خود کمتراز 2 میلیون هزینه می‌کنید مطالعه بلاگ بهترین موس گیمینگ تا 1 میلیون تومان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پرسش‌های متداول کاربران

بهترین موس گیمینگ تا 2 میلیون کدام است؟

ماوس گیمینگ ریزر مدل Razer deathadder essential به واسطه ظاهر زیبا و کیفیت ساخت بالا به عنوان بهترین موس گیمینگ تا 2 میلیون تومان شناخته می‌شود.

یاشار فتحعلی زاده

از سال ۸۹ این افتخار نصیب من شده تا در رسانه‌های مختلف حوزه فناوری و سرگرمی برای پارسی‌زبانان قلم بزنم و دانش روز دنیا رو به زبان ساده، اما با جزئیات کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار بدم. حال، در پلازا دیجیتال کنار شما عزیزان هستم تا کمک کنم تجربه‌ای ایده‌آل از خرید اقلام دیجیتال داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *