تاریخ انتشار: 28 آبان 1402 |
زمان مطالعه: 35 دقیقه

شرکت‌های زیادی در سراسر جهان مشغول فعالیت در زمینه طراحی و تولید انواع لپ تاپ‌های قدرتمند هستند که در میان آن‌ها می‌توان به شرکت‌های ایسوس و لنوو اشاره کرد. این دو کمپانی را باید به عنوان بهترین شرکت‌های فعال در این رابطه عنوان کرد که رقابت بسیار جذابی هم با یکدیگر دارند.

یکی از انواع محصولاتی که توسط کمپانی‌های ایسوس و لنوو تولید می‌شود را می‌توان لپ تاپ‌های گیمینگ معرفی کرد که دارای قدرت منحصر به فرد هستند، اما زمانی که بحث اتفاق یک مدل در میان آن‌ها باشد، قطعا کاربران در خرید مدل ایسوس یا لنوو دچار تردید خواهند شد.

در این مقاله قصد داریم با مقایسه لپ تاپ های گیمینگ ایسوس با لنوو همراه شما باشیم تا بتوانید در میان آن‌ها، انتخاب خوبی را داشته باشید. شما می‌توانید با مطالعه این مقاله، نکات مهم در زمینه انتخاب محصول را درک کرده و در نهایت، یک دستگاه باکیفیت و قدرتمند را برای خرید انتخاب کنید؛ با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

مقایسه لپ تاپ گیمینگ ایسوس با لنوو؛ طراحی

مقایسه لپ تاپ گیمینگ ایسوس با لنوو؛ طراحی

ظاهر و طراحی لپ تاپ‌ها را باید به عنوان یکی از امتیازهای مهم آن‌ها به حساب آورد. در صورتی که ظاهر لپ تاپ برای شما اهمیت دارد، باید بدانید که دستگاه‌های گیمینگ طراحی نسبتا منحصر به فردی در مقایسه با لپ تاپ‌های عادی خواهند داشت. به عنوان مثال، لپ تاپ‌های سری IdeaPad Gaming در بخش عقب مجموعه‌ای از دریچه‌های خنک‌کننده را ارائه می‌کنند که این مسئله باعث شکل‌گیری یک نوع خاص از طراحی در لپ تاپ‌های گیمینگ شده است.

لنوو توجه ویژه‌ای به ظاهر دستگاه‌های گیمینگ داشته و همواره محصولات مختلف را با طراحی جذاب و قیمت‌های مقرون به صرفه روانه بازار می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم لپ تاپ های گیمینگ لنوو را باید نورپردازی آن‌ها در صفحه کلید عنوان کرد؛ معمولا نورپردازی در لپ تاپ‌های گیمینگ به عنوان یک ویژگی مهم به حساب می‌آید، اما کمپانی لنوو موفق شده است اقدام موردنظر را به بهترین شکل انجام دهد که تاثیر زیادی روی افزایش زیبایی محصول دارد.

از سوی دیگر کمپانی ایسوس موفق شده است شرایط ایده‌آلی را در زمینه طراحی لپ تاپ رقم بزند. کمپانی ایسوس به ترکیب رنگ علاقه زیادی دارد و از خود توانمندی زیادی در این رابطه نشان می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های طراحی لپ تاپ گیمینگ ایسوس را باید کیفیت متریال و مواد اولیه‌ای است که کمپانی در تولید محصولات خود مورد استفاده قرار می‌دهد؛ این ویژگی را باید بسیار ارزشمند توصیف کرد. توجه داشته باشید که انتخاب یک مدل از لپ تاپ در میان محصولات ایسوس یا لنوو کاملا به نظر شخصی شما بستگی دارد و باید بدانید که عملکرد کلی هر دو شرکت در زمینه طراحی، ایده‌آل و کاربرپسند است.

مقایسه لپ تاپ گیمینگ ایسوس با لنوو؛ صفحه نمایش

هر دو کمپانی ایسوس و لنوو موفق شده‌اند برای لپ تاپ‌های گیمینگ خود از صفحه نمایش‌های قدرتمند و جذاب استفاده کنند. لپ تاپ‌های سری گیمینگ ایسوس ممکن است در برخی مدل‌ها نمایشگرهای کوچک‌تری داشته باشند، اما وضوح بسیاری از آن‌ها 2.8K بوده که تصویری واضح‌تر از نمایشگرهای موجود در لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو ارائه می‌کنند. همچنین شما باید بدانید که نمایشگرهای موجود در لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس بیشتر از سری اولد هستند؛ این لپ تاپ‌ها بسیار روشن‌تر بوده و می‌توانند توجه کاربران زیادی را به خود جلب کنند.

از سوی دیگر، نمایشگرهای موجود در لپ تاپ‌های لنوو سری گیمینگ از نوع IPS به حساب می‌آیند که بیشتر در شرایط نوری خاص ممکن است تاریک به نظر برسند. لنوو نرخ تازه سازی بالاتری دارد، اما باید بدانید که در حالت کلی نمایشگرهای لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس می‌توانند جذابیت بیشتری را ارائه کنند. فراموش نکنید که لپ تاپ‌های ایسوس به عنوان بهترین دستگاه‌های گیمینگ در زمینه نمایشگر هم شناخته می‌شوند و این مسئله می‌تواند تاثیر زیادی روی انتخاب کاربران داشته باشد.

مقایسه لپ تاپ گیمینگ ایسوس با لنوو؛ کیفیت صدا

یکی دیگر از بخش‌های مهم هر لپ تاپ گیمینگ را باید اسپیکر آن‌ها دانست. اگر به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ هستید، اما قصد استفاده از هدفون را ندارید، باید به دنبال دستگاه‌هایی باشید که قدرت بالایی را در زمینه اسپیکر ارائه کنند. توجه داشته باشید که اسپیکرهای موجود در لپ تاپ‌های ایسوس قدرت بسیار زیادی دارند و بیشتر آن‌ها توسط Harman Kardon توسعه یافته‌اند که این مسئله نشان‌دهنده قابلیت‌های منحصر به فرد اسپیکر خواهد بود.

از طرف دیگر، اسپیکرهای موجود در لنوو را نباید ضعیف توصیف کرد، اما ممکن است در جداسازی یا ایجاد تفکیک میان حالت‌های مختلف صدا نتوانند از خود عملکردی ایده‌آل نشان دهند. هر دو کمپانی ایسوس و لنوو موفق شده‌اند شرایط بسیار ایده‌آلی را در زمینه اسپیکر رقم بزنند و باید بدانید که این مسئله بسیار ارزشمند است.

مقایسه لپ تاپ گیمینگ ایسوس با لنوو؛ عملکرد

مقایسه لپ تاپ گیمینگ ایسوس با لنوو؛ عملکرد

زمانی که وارد بخش عملکرد شویم، خواهیم دید که شرایط کمی بهتر می‌شود. با این که عملکرد کمپانی ایسوس در زمینه عملکرد با استفاده از تراشه‌های قدرتمند اینتل شرایط بسیار خوبی دارد، اما باید بدانید که لنوو هم از جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی تولید شده از سوی NVIDIA استفاده می‌کند که این مسئله باعث می‌شود عملکرد فوق‌العاده‌ای را در دستگاه‌های لنوو و ایسوس شاهد باشیم.

همانطور که می‌دانید، کمپانی ایسوس در زمینه تولید انواع مادربرد موفق شده است سال‌های زیادی را عملکرد درخشان از خود نشان دهد، اما در طرف دیگر، کمپانی لنوو سعی کرده است با استفاده از تراشه‌های روز جهان شرایط را در لپ تاپ‌های گیمینگ قدرتمند خود متفاوت‌تر در مقایسه با سایر محصولات هم‌رده کند.

در صورتی که قصد خرید یک لپ تاپ قدرتمند گیمینگ از میان برندهای ایسوس و لنوو را دارید، باید بدانید که هر دو می‌توانند عملکرد درخشان و خوبی را از خود نشان دهند. البته در نهایت این شما هستید که یک مدل را در میان انواع مدل‌های موجود و تولید شده از سوی کمپانی ایسوس یا لنوو انتخاب و خریداری خواهید کرد.

تا این بخش از مقاله سعی شد به مقایسه میان لپ تاپ های گیمینگ ایسوس و لنوو پرداخته شود. ما سعی کردیم این مقایسه را در زمینه‌های مختلف نمایشگر، پردازنده، طراحی و سایر موارد دنبال کنیم، اما در نهایت به شما گفتیم که انتخاب برعهده کاربران بوده و آن‌ها در این زمینه تعیین‌کننده هستند.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

در این بخش قصد داریم با معرفی تعدادی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس در کنار شما باشیم تا بتوانید در میان آن‌ها، بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. توجه داشته باشید که شما می‌توانید این دستگاه‌ها را به سادگی از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد و اقساط خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

برای مشاهده قیمت لپ تاپ از این صفحه در پلازادیجیتال بازدید نمایید.

لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی ایسوس ROG Zephyrus G14 مدل GA402XI

لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی ایسوس ROG Zephyrus G14 مدل GA402XI

یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های گیمینگ تولید شده از سوی کمپانی ایسوس را باید لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی ایسوس ROG Zephyrus G14 مدل GA402XI معرفی کرد که قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی دارد. این برند تایوانی موفق شده است با معرفی این دستگاه، قدرت خود را در زمینه طراحی و تولید لپ تاپ‌های گیمینگ به رخ بکشد و می‌توان عملکرد آن را ستود.

صفحه نمایش14 اینچ
پردازندهAMD Phoenix Ryzen 9 7940HS
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX4070
حافظه رم32 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی1 ترابایت
باتری76 وات ساعت

 

وزن این لپ تاپ برابر با 1.7 کیلوگرم بوده و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های در دسترس برای کارهای گیمینگ، طراحی سایت، برنامه نویسی، دانشجویی یا سایر مصارف به حساب آید. طراحی منحصر به فرد را باید یکی از ویژگی‌های این دستگاه به حساب آورد که باعث می‌شود کاربران زیادی نسبت به آن از خود علاقه نشان دهند. همچنین جنس بدنه این دستگاه، آلومینیوم بوده و باید گفت زیبایی و دوام آن را صدچندان می‌کند.

سخت افزار لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Zephyrus G14 مدل GA402XI

لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی ایسوس ROG Zephyrus G14 مدل GA402XI قدرت خود را توسط پردازنده اصلی AMD Phoenix Ryzen 9 از سری 7940HS دریافت می‌کند. همچنین در کنار پردازنده اصلی باید به حافظه کش 16 مگابایت آن اشاره کرد که در کنار فرکانس پردازنده 4 الی 5.2 گیگاهرتز می‌تواند قدرت بالا را در اختیار کاربران قرار دهد.

البته فراموش نکنید که این دستگاه دارای 8 هسته حقیقی در کنار 16 هسته مجازی بوده که در نوع خود، بی‌نظیر است. در صورتی که به مسائل مربوط به محیط زیست اهمیت می‌دهید، باید بدانید که مصرف برق پردازنده معادل 54 وات بوده که نشان‌دهنده قرارگیری مصرف انرژی دستگاه در بازه ایده‌آل است.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این لپ تاپ قدرتمند ایسوس را باید حافظه رم فوق‌العاده جذاب آن عنوان کرد. در حقیقت این دستگاه مجهز به حافظه رم 32 گیگابایت بوده و از نوع DDR5 4800MHz است. در صورت نیاز شما می‌توانید حافظه رم این دستگاه را تا 48 گیگابایت افزایش دهید که این قابلیت می‌تواند استفاده از دستگاه در طولانی مدت را تضمین کند. هر زمان احساس ضعف در اجرای دستورها یا سرعت عملکرد را داشتید، می‌توانید حافظه رم را ارتقا داده و شرایط را به سود خود تغییر دهید.

برای مشاهده قیمت رم کامپیوتر، از این صفحه در پلازادیجیتال بازدید نمایید.

ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Zephyrus G14 مدل GA402XI

از دیگر ویژگی‌های مهم لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی ایسوس ROG Zephyrus G14 مدل GA402XI می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی داخلی 1 ترابایت SSD اشاره کرد؛ قدرت این حافظه ذخیره سازی داخلی به گونه‌ای است که می‌تواند رضایت کاربران را دست آورد. از آن جایی که حافظه رم 1 ترابایت به اندازه کافی به نظر می‌رسد، اما می‌توان گفت امکان ارتقا یا سفارشی سازی آن وجود دارد. در این دستگاه خبری از حافظه ذخیره سازی داخلی HDD نیست و باید گفت جایی برای نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

در زمینه پردازش باید به پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX4070 با ظرفیت 8 گیگابایت از نوع GDDR6 اشاره کرد؛ این پردازنده گرافیکی می‌تواند قدرتی بی‌نظیر را در اختیار کاربران قرار دهد تا بتوانند کارهای خود را به خوبی دنبال کنند. در صورتی که به دنبال خرید یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند هستید، باید بگوییم که این محصول یکی از استثنایی‌ترین دستگاه‌ها شناخته می‌شود.

در بخش جلوی این دستگاه شاهد قرارگیری نمایشگر 14 اینچ IPS با وضوح 1600×2560 پیکسل خواهید بود. البته فراموش نکنید که این لپ تاپ قدرتمند می‌تواند از نرخ تازه سازی 165 هرتز پشتیبانی کند و باعث می‌شود کاربران بتوانند شرایط ایده آل بسیار خوبی را تجربه کنند. از دیگر قابلیت‌های منحصر به فرد نمایشگر این دستگاه را باید قابلیت بازگشایی تا 180 درجه عنوان کرد؛ این قابلیت در نوع خود، بی‌نظیر است.

انرژی لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی ایسوس ROG Zephyrus G14 مدل GA402XI توسط باتری 4 سلولی 76 وات ساعت تامین شده و می‌تواند برای مدت زمان 2 الی 4 ساعت ماندگاری شارژ را ارائه کند. در صورتی که به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ قدرتمند از برند ایسوس هستید، باید بگوییم که این مدل می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد.

لپ تاپ FX507VU4 ایسوس TUF Gaming ا ۱۵.۶ اینچی

لپ تاپ FX507VU4 ایسوس TUF Gaming ا ۱۵.۶ اینچی

لپ تاپ FX507VU4 ایسوس TUF Gaming را باید به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس معرفی کرد که دارای قابلیت‌های منحصر به فرد بوده و می‌تواند توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه باید به وزن 2.2 کیلوگرم آن اشاره کرد که باعث می‌شود کاربران بتوانند آن را به سادگی حمل کرده و از این نظر با هیچگونه مشکلی مواجه نخواهند بود.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهCore i9 13900H
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX4050
حافظه رم16 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایت
باتری90 وات ساعت

 

شما می‌توانید این لپ تاپ را برای استفاده عمومی، روزانه، گیمینگ و مولتی مدیا مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید که این لپ تاپ قدرتمند و گیمینگ ایسوس بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد و کیفیت آن به گونه‌ای است که می‌تواند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.

سخت افزار لپ تاپ FX507VU4 ایسوس TUF Gaming ا ۱۵.۶ اینچی

قدرت لپ تاپ FX507VU4 ایسوس TUF Gaming توسط پردازنده اصلی نسل سیزدهم اینتل Core i9 از سری 13900H تامین می‌شود. از طرف دیگر، این پردازنده دارای حافظه کش 24 مگابایت بوده و شما می‌توانید فرکانس پردازنده دستگاه را در بازه 2.6 الی 5.4 گیگاهرتز دریافت کنید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه باید مجهز بودن به 14 هسته حقیقی در کنار 20 هسته مجازی عنوان کرد. فراموش نکنید که مصرف برق پردازنده برابر با 45 وات بوده که نشان می‌دهد مصرف انرژی آن در حد ایده‌آل قرار دارد.

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ FX507VU4 ایسوس TUF Gaming را باید حافظه رم دانست. در حقیقت حافظه رم می‌تواند سرعت دستگاه را افزایش داده و کاربران از دستگاه تجربه خوبی را کسب کنند. شما در این دستگاه شاهد 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 3200MHz خواهید بود که امکان افزایش یا سفارشی سازی آن تا 64 گیگابایت وجود دارد. شما می‌توانید در صورت نیاز، حافظه رم را افزایش دهید تا بدین ترتیب، سرعت بالاتری را تجربه کنید.

ویژگی‌های لپ تاپ FX507VU4 ایسوس TUF Gaming ا ۱۵.۶ اینچی

از دیگر مزایای این لپ تاپ گیمینگ ایسوس باید به حافظه ذخیره سازی داخلی 512 گیگابایت SSD اشاره کرد. معمولا چنین حافظه‌ای می‌تواند برای کاربران کافی باشد، اما اگر نیازمند فضای ذخیره‌سازی بیشتر هستید، باید بدانید که امکان ارتقا آن وجود دارد. فراموش نکنید که حافظه ذخیره سازی داخلی SSD می‌تواند سرعت بالا در نقل و انتقال اطلاعات را در کنار سرعت بالای اجرای دستورهای مختلف در اختیارتان قرار دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های لپ تاپ FX507VU4 ایسوس TUF Gaming را می‌توان پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX4050 معرفی کرد که با ظرفیت 6 گیگابایت در دسترس قرار دارد. از طرف دیگر، پردازنده گرافیکی این لپ تاپ قدرتمند گیمینگ ایسوس از نوع GDDR6 بوده و باید کیفیت و قدرت آن را ستود.

در صورتی که نمایشگر و کیفیت آن برای شما اهمیت دارد، لازم است بدانید که این لپ تاپ مجهز به صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی از نوع IPS بوده و وضوح آن برابر با 1920×1080 پیکسل است. همچنین دستگاه از نرخ تازه سازی 144 هرتز پشتیبانی می‌کند؛ این قابلیت نشان می‌دهد دستگاه توانسته عملکرد ویژه‌ای از خود در زمینه‌های مختلف نشان دهد. یکی دیگر از قابلیت‌های این نمایشگر، پشتیبانی از sRGB است.

انرژی این لپ تاپ ایسوس TUF Gaming توسط باتری 4 سلولی 90 وات ساعت تامین می‌شود که می‌تواند انرژی موردنیاز کاربران را فراهم کند. توجه داشته باشید که مدت زمان ماندگاری شارژ دستگاه به میزان استفاده شما وابستگی مستقیم دارد.

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507VV4-C

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507VV4-C

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507VV4-C را باید یکی دیگر از بهترین لپ تاپ‌های قدرتمند گیمینگ ایسوس معرفی کرد که طرفداران زیادی دارد و توانسته آمار فروش زیادی را ثبت کند.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Core i9 13700H
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX4060
حافظه رم16 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی512 گیگابایت SSD
باتری90 وات ساعت

 

وزن این لپ تاپ برابر با 2.2 کیلوگرم بوده و برای مالتی مدیا، گیمینگ و سایر موارد کاربردهای زیادی دارد؛ کاربران هنگام حمل و نقل این دستگاه با توجه به وزن ایده آل آن دچار مشکل نخواهند شد.

سخت افزار لپ تاپ گیمینگ ایسوس TUF Gaming مدل FX507VV4-C

این برند تایوانی در تولید این دستگاه از پلاستیک باکیفیت استفاده کرده و این مسئله را باید به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم آن به حساب آورد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه باید به پردازنده اصلی نسل سیزدهم Core i9 از سری 13700H اشاره کرد. حافظه کش این دستگاه معادل 24 مگابایت بوده و جالب است بدانید که فرکانس پردازنده‌ای لپ تاپ در بازه 2.4 الی 5 گیگاهرتز قرار دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این لپ تاپ، وجود 14 هسته حقیقی در کنار 20 هسته مجازی است.

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507VV4-C مجهز به حافظه رم 16 گیگابایت از نوع DDR4 3200MHz بوده و امکان ارتقا یا سفارشی سازی حافظه رم تا حداکثر 64 گیگابایت دور از ذهن نیست. شما می‌توانید حافظه رم این دستگاه را به سادگی افزایش دهید و این مسئله را باید از مهم‌ترین ویژگی‌های آن به حساب آورد.

در صورتی که نیازمند فضای ذخیره‌سازی SSD هستید، باید بدانید که این مدل از لپ تاپ گیمینگ ایسوس دارای 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع SSD بوده و خبری از هارد HDD نیست. همانطور که می‌دانید، هارد SSD می‌تواند سرعت بالا در نقل و انتقال اطلاعات را در کنار سرعت بالای اجرای دستورها به کاربران هدیه کند. پردازنده گرافیکی این دستگاه، NVIDIA GeForce RTX4060 بوده و ظرفیت آن معادل 8 گیگابایت است. همچنین نوع پردازنده گرافیکی این دستگاه GDDR6 است.

برای مشاهده قیمتCPU، از این صفحه در پلازادیجیتال بازدید نمایید.

ویژگی‌های سخت افزار لپ تاپ گیمینگ ایسوس TUF Gaming مدل FX507VV4-C

یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک لپ تاپ را باید نمایشگر عنوان کرد و از آن جایی که گیمرها به صورت مداوم به نمایشگر خیره هستند، باید بدانید که کیفیت بالای صفحه نمایش از مهم‌ترین ویژگی‌های یک لپ تاپ گیمینگ به حساب می‌آید. به خاطر داشته باشید که لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507VV4-C مجهز به صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی با وضوح 1920×1080 پیکسل بوده و شاهد پشتیبانی از نرخ تازه سازی 144 هرتز خواهید بود. انرژی این لپ تاپ قدرتمند ایسوس توسط باتری 4 سلولی 90 وات ساعت تامین می‌شود و می‌توان گفت قابلیت‌های بسیار خوبی دارد. مدت زمان ماندگاری شارژ این دستگاه در بازه 4 الی 7 ساعت بوده و این از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ به حساب می‌آید. در صورتی که به دنبال خرید لپ تاپ باکیفیت و قدرتمند هستید، توصیه می‌کنیم که این دستگاه را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خرید خود مدنظر قرار دهید.

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507ZC4-F

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507ZC4-F

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507ZC4-F از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس بوده که دارای قدرت بالای سخت افزاری و زیبایی منحصر به فرد در طراحی است.

صفحه نمایش 15.6 اینچ
پردازندهIntel Alder Lake Core i7 12700H
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce RTX3050
حافظه رم16 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی512 گیگابایت SSD
باتری56 وات ساعت

 

در صورتی که به دنبال خرید یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند با قیمت ایده‌آل از کمپانی ایسوس هستید، باید این مدل را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خرید خود مدنظر قرار دهید. وزن این لپ تاپ معادل 2.2 کیلوگرم بوده و جنس بدنه آن هم از پلاستیک باکیفیت است.

سخت افزار لپ تاپ گیمینگ ایسوس TUF Gaming مدل FX507ZC4-F

قدرت لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507ZC4-F توسط پردازنده اصلی اینتل Alder Lake Core i7 از سری 12700H تامین می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این دستگاه را باید حافظه کش 24 مگابایت عنوان کرد که می‌تواند سرعت بالا در اجرای دستورها و بازگشایی برنامه‌ها را ارائه کند.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به فرکانس پردازنده 2.3 الی 4.7 گیگاهرتز اشاره کرد که نشان‌دهنده قدرت بالای دستگاه است. بد نیست بدانید که این لپ تاپ مجهز به 14 هسته حقیقی در کنار 20 هسته مجازی است. مصرف برق پردازنده اصلی این دستگاه برابر با 45 وات بوده که نشان‌دهنده مصرف متعادل انرژی است.

ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ ایسوس TUF Gaming مدل FX507ZC4-F

در صورتی که سرعت برای شما اهمیت دارد، باید بدانید که لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507ZC4-F مجهز به حافظه رم 16 گیگابایت بوده که می‌تواند سرعت بالا را در اجرای دستورها ارائه کند. همچنین امکان ارتقا به 64 گیگابایت وجود دارد.

از طرف دیگر، باید بدانید که حافظه ذخیره‌سازی این مدل از لپ تاپ گیمینگ ایسوس معادل 512 گیگابایت SSD بوده که البته امکان سفارشی سازی یا ارتقا آن هم برای کاربران وجود دارد. فراموش نکنید که این حافظه ذخیره‌سازی داخلی SSD می‌تواند سرعت بالای نقل و انتقال اطلاعات را فراهم کند.

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507ZC4-F مجهز به پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX3050 با ظرفیت 4 گیگابایت از نوع GDDR6 است. قدرت بالای این پردازنده گرافیکی به اندازه‌ای است که می‌تواند در زمینه اجرای دستورهای مختلف، قدرت فوق‌العاده‌ای از خود نشان دهد.

این لپ تاپ ایسوس مجهز به صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی بوده و از نرخ تازه سازی 144 هرتز پشتیبانی می‌کند. به خاطر داشته باشید که انرژی دستگاه توسط باتری 4 سلولی 56 وات ساعت تامین می‌شود. جالب است بدانید که امکان ماندگاری شارژ آن در بازه 2 الی 4 ساعت فراهم است.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو

بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو

تا این قسمت از مقاله سعی کردیم بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس را به شما معرفی کنیم، اما بد نیست با بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو آشنا شوید. توجه داشته باشید که هر کدام از این دستگاه‌ها دارای قابلیت‌های منحصر به فرد هستند که می‌توانند توجه شما را به خود جلب کنند.

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو مدل Legion 5-ZI

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو مدل Legion 5-ZI

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو مدل Legion 5-ZI را یکی از قدرتمندترین لپ تاپ‌های گیمینگ کمپانی لنوو معرفی کرد که موفق شده است آمار فروش بالایی را در میان سایر محصولات کمپانی برای خود رقم بزند. این لپ تاپ وزنی معادل 2 کیلوگرم دارد و کاربران می‌توانند آن را به سادگی حمل کرده و در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار دهند.

صفحه نمایش 15.6 اینچ
پردازنده Intel Core i7 11800H
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce RTX3070
حافظه رم32 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی2 ترابایت SSD
باتری80 وات ساعت

 

از طرف دیگر، این لپ تاپ دارای طراحی ظاهر منحصر به فرد بوده که به سادگی می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند. زمانی که از بخش طراحی و نکات پیرامون آن فاصله بگیریم، خواهید دید که لنوو برای این مدل از دستگاه خود از چه مشخصات فنی قدرتمندی بهره گرفته و باعث شده است کاربران بتوانند از قدرت آن در زمینه‌های مختلف استفاده کنند.

سخت افزار لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو مدل Legion 5-ZI

قدرت لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو مدل Legion 5-ZI توسط پردازنده اینتل Core i7 از سری 11800H تامین خواهد شد؛ این پردازنده را باید به عنوان یکی از قدرتمندترین تراشه‌هایی معرفی کرد که لنوو در محصولات گیمینگ خود استفاده می‌کند. در کنار این پردازنده اصلی شاهد فرکانس پردازنده‌ای هستیم که در بازه 2.3 الی 4.6 گیگاهرتز قرار دارد؛ این مشخصات فنی ایده‌آل در زمینه پردازنده باعث توجه کاربران زیادی به این محصول جلب شود. البته نباید فراموش کرد که این لپ تاپ مجهز به 8 هسته حقیقی و 16 هسته مجازی است.

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو مدل Legion 5-ZI مجهز به حافظه رم 32 گیگابایت از نوع DDR4 3200MHz بوده و جالب است بدانید که امکان ارتقا یا سفارشی سازی آن تا سقف 64 گیگابایت فراهم شده است. شما می‌توانید حافظه رم این دستگاه را در صورت نیاز تا 64 گیگابایت افزایش دهید، اما این دستگاه می‌تواند با حافظه رم پیش فرض خود حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

از دیگر ویژگی‌های مهم‌ لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو مدل Legion 5-ZI  باید به میزان فضای ذخیره‌سازی داخلی آن اشاره کرد؛ این لپ تاپ قدرتمند لنوو مجهز به حافظه ذخیره‌سازی 2 ترابایت SSD بوده که می‌تواند سرعت بالا در نقل و انتقال اطلاعات و سرعت بالا در اجرای دستورها را رقم بزند.

ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو مدل Legion 5-ZI

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو مدل Legion 5-ZI مجهز به پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX3070 با ظرفیت 8 گیگابایت از نوع GDDR6 است؛ این پردازنده گرافیکی قدرت پردازش زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. وجود یک پردازنده گرافیکی 8 گیگابایتی برای گیمرها همانند قرارگیری در خود بهشت است. از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو مدل Legion 5-ZI باید به نمایشگر 15.6 اینچ فول اچ دی آن اشاره کرد که باعث می‌شود شما بتوانید جزئیات را به خوبی و باکیفیت بالا مشاهده کنید.

از طرف دیگر، این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی 165 هرتز پشتیبانی می‌کند. انرژی لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو مدل Legion 5-ZI توسط باتری 4 سلولی 80 وات ساعت تامین می‌شود که می‌تواند برای کاربران، ارزشمند باشد. بدون تردید این لپ تاپ لنوو را باید به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ های گیمینگ کمپانی به حساب آورد که شما می‌توانید آن را به سادگی از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

برای مشاهده لیست کامل لپ تاپ‌های لنوو سری Legion، از این صفحه در پلازادیجیتال بازدید نمایید.

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل Gaming 3-KG

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل Gaming 3-KG

در صورتی که به دنبال خرید یکی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو هستید، توصیه می‌کنیم لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل Gaming 3-KG را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خرید، مدنظر قرار دهید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه باید به ظاهر منحصر به فرد آن اشاره کرد.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازنده Intel Tiger Lake Core i7 11370H
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX1650
حافظه رم 32 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی512 گیگابایت SSD
باتری45 وات ساعت

 

وزن ایده‌آل 2.2 کیلوگرمی این لپ تاپ باعث شده کاربران زیادی به آن توجه ویژه داشته باشند، چرا که این مسئله موجب خواهد شد حمل آن برای افراد مختلف ساده‌تر شود. از طرف دیگر، این دستگاه بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد و یکی از ویژگی‌های ظاهری محصول به حساب می‌آید. البته باید بدانید که زیبایی منحصر به فرد این لپ تاپ می‌تواند توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.

سخت افزار لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل Gaming 3-KG

قدرت لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل Gaming 3-KG توسط پردازنده اصلی اینتل Tiger Lake Core i7 از سری 11370H تامین خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم پردازنده لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل Gaming 3-KG را باید حافظه کش 12 مگابایت آن در کنار فرکانس پردازنده‌ای عنوان کرد که در بازه 3.3 الی 4.8 گیگاهرتز قرار دارد. به یاد داشته باشید که این لپ تاپ گیمینگ لنوو مجهز به 4 هسته حقیقی و 8 هسته مجازی است؛ این ویژگی و تعداد هسته‌های پردازنده اصلی به خوبی نشان‌دهنده قدرت بالای لپ تاپ است.

از دیگر ویژگی‌های مهم این لپ تاپ گیمینگ لنوو باید به حافظه رم قدرتمند 32 گیگابایت آن اشاره کرد که از نوع DDR4 3200MHz است. یکی از مواردی که باید مدنظر قرار دهید، قدرتی است که حافظه رم می‌تواند در اختیار کاربران قرار دهد و تاثیری است که روی سرعت اجرای دستورها خواهد داشت.

یکی دیگر از بخش‌های مهم لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل Gaming 3-KG را باید حافظه ذخیره‌سازی 512 گیگابایت آن که از نوع SSD است، عنوان کرد. شما می‌توانید از این حافظه ذخیره‌سازی داخلی برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید، اما اگر نسبت به آن حس خوبی ندارید و فکر می‌کنید که نیازمند فضای بیشتر هستید، باید بدانید که لنوو امکان سفارشی سازی و افزایش حافظه ذخیره‌سازی را برای شما در نظر گرفته است.

به نظر می‌رسد این میزان از فضای ذخیره‌سازی برای انجام کارهای مختلف کافی باشد، اما در صورتی نیاز می‌توانید قابلیت ارتقا را به عنوان یکی از گزینه‌های در دسترس مدنظر قرار دهید. از طرف دیگر وجود هارد SSD باعث می‌شود سرعت بالا در اجرای دستورها و نقل و انتقال اطلاعات در اختیارتان قرار بگیرد.

ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل Gaming 3-KG

یکی از ویژگی‌های مهم لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل Gaming 3-KG را باید پردازنده گرافیکی مجزای NVIDIA GeForce GTX1650 با ظرفیت 4 گیگابایت از نوع GDDR6 عنوان کرد. این پردازنده گرافیکی می‌تواند قدرت زیادی را در زمینه پردازش ارائه کند و در نتیجه باعث می‌شود کاربران دیگر نگرانی پیرامون اجرای دستورها نداشته باشند.

البته نباید وجود صفحه نمایش 15.6 اینچ IPS فول اچ دی با وضوح 1920×1080 پیکسل را نادیده گرفت که می‌تواند تاثیر زیادی روی افزایش کیفیت نمایش داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این دستگاه پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز است. انرژی لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل Gaming 3-KG توسط باتری 3 سلولی 45 وات ساعت تامین شده و کاربران می‌توانند ماندگاری شارژ را از بازه 1 الی 3 ساعت تجربه کنند. بدون تردید این لپ تاپ را باید یکی از بهترین مدل‌های در دسترس کاربران معرفی کرد که در فروشگاه پلازا دیجیتال موجود بوده و امکان خرید اقساطی آن وجود دارد.

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل Gaming 3-KF

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل Gaming 3-KF

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل Gaming 3-KF را باید به عنوان یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو معرفی کرد که کاربران می‌توانند آن را به سادگی خریداری کنند.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Tiger Lake Core i7 11370H
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce GTX1650
حافظه رم16 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی512 گیگابایت SSD
باتری 45 وات ساعت

 

این لپ تاپ وزنی معادل 2.2 کیلوگرم دارد و در حمل و نقل باعث بروز مشکل برای کاربران نخواهد شد. یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه را باید جنس بدنه پلاستیکی آن دانست که موجب افزایش زیبایی محصول شده است.

سخت افزار لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل Gaming 3-KF

قدرت لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل Gaming 3-KF توسط پردازنده اصلی اینتل Tiger Lake Core i7 از سری 11370H تامین شده است. از ویژگی‌های مهم این پردازنده باید به حافظه کش 12 مگابایت اشاره کرد. فرکانس پردازنده این دستگاه برابر با 3.3 الی 4.8 گیگاهرتز قرار دارد و به خوبی قدرت دستگاه را به رخ می‌کشد. شما در این لپ تاپ گیمینگ لنوو شاهد قرارگیری 4 هسته حقیقی در کنار 8 هسته مجازی خواهید بود.

یکی از ویژگی‌های مهم لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل Gaming 3-KF را می‌توان حافظه رم 16 گیگابایت آن دانست که می‌تواند سرعت قابل توجهی را به کاربران ارائه کند. همچنین نوع حافظه رم DDR4 3200MHz بوده و قابلیت ارتقا به 32 گیگابایت را دارد.

از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل Gaming 3-KF را باید حافظه ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایت SSD عنوان کرد که نه تنها ابزاری برای ذخیره‌سازی حجم قابل توجهی از اطلاعات است، بلکه می‌توانید از آن انتظار سرعت بالا در نقل و انتقال اطلاعات یا اجرای دستورهای مختلف را داشته باشید. همچنین امکان ارتقا حافظه ذخیره‌سازی از سوی کاربران در این لپ تاپ گیمینگ لنوو پیشبینی شده است.

برای مشاهده قیمت کارت گرافیک، از این صفحه در پلازادیجیتال بازدید نمایید.

ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل Gaming 3-KF

پردازنده گرافیکی را باید به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه عنوان کرد. شما می‌توانید از این پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX1650 با ظرفیت 4 گیگابایت از نوع GDDR6 برای انجام کارهای خود استفاده کنید. یکی دیگر از موارد مهمی که لازم است مدنظر قرار دهید، عملکرد پردازنده گرافیکی لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل Gaming 3-KF بوده که می‌تواند پاسخگوی نیازهای مختلف کاربران باشد.

در بخش جلوی این دستگاه صفحه نمایش 15.6 اینچ قرار دارد که وضوح فول اچ دی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن به حساب می‌آید. همچنین نوع پنل دستگاه IPS بوده و جالب آن که از نرخ تازه سزای 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. توجه داشته باشید که پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز نه تنها می‌تواند جذابیت بیشتری را به کاربران هدیه کند، بلکه باعث ایجاد انگیزه خواهد شد.

این لپ تاپ گیمینگ لنوو انرژی خود را از باتری 3 سلولی 45 وات ساعت دریافت می‌کند و این نشان می‌دهد که دستگاه عملکردی فوق‌العاده از خود نشان خواهد داد. این لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل Gaming 3-KF می‌تواند برای مدت زمان 1 الی 3 ساعت از انرژی ذخیره شده در باتری استفاده کند، اما مدت زمان دقیق وابسته به میزان استفاده شما خواهد بود.

در صورتی که قصد خرید لپ تاپ گیمینگ از برند لنوو با قیمت اقتصادی را دارید، این دستگاه می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های در دسترس شما باشد. هم اکنون وارد فروشگاه پلازا دیجیتال شده و این لپ تاپ را به صورت نقد یا اقساط در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری کنید.

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو Ideapad مدل Gaming 3-FN

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو Ideapad مدل Gaming 3-FN

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو را می‌توان لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو Ideapad مدل Gaming 3-FN معرفی کرد. وزن ایده‌آل 2 کیلوگرمی در کنار قابلیت حمل آسان و طراحی منحصر به فرد از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه به حساب می‌آیند.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Core i5 11300H
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce GTX1650
حافظه رم 16 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایت SSD
باتری 45 وات ساعت

 

اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ گیمینگ با وزن ایده آل هستید، توصیه می‌کنیم لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو Ideapad مدل Gaming 3-FN را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خرید در نظر داشته باشید.

سخت افزار لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو Ideapad مدل Gaming 3-FN

قدرت لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو Ideapad مدل Gaming 3-FN توسط پردازنده اصلی اینتل Core i5 از سری 11300H تامین می‌شود که می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های گیمینگ در دسترس از سوی کمپانی لنوو به حساب آورد. در کنار این پردازنده قدرتمند شاهد حافظه کش 8 مگابایت خواهید بود که می‌تواند تاثیر خوبی روی سرعت اجرای دستورها داشته باشد.

فرکانس پردازنده این دستگاه در بازه 3.1 الی 4.4 گیگاهرتز قرار دارد. به خاطر داشته باشید که این پردازنده مجهز به 4 هسته حقیقی در کنار 8 هسته مجازی است و می‌تواند قدرت بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد.

حافظه رم می‌تواند تاثیر زیادی روی سرعت اجرای دستورها از سوی دستگاه داشته باشد. لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو Ideapad مدل Gaming 3-FN مجهز به حافظه رم 16 گیگابایت از نوع DDR4 3200MHz بوده و شما می‌توانید آن را به 32 گیگابایت ارتقا دهید. پشتیبانی از قابلیت ارتقا حافظه رم می‌تواند به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه به حساب آید که لازم است در نظر داشته باشید.

در کنار حافظه رم قدرتمند باید به حافظه ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایت SSD آن اشاره کنیم که باعث می‌شود شما بتوانید اطلاعات مهم خود را نگه‌داری کنید. از طرف دیگر، باید توجه داشته باشید که وجود حافظه ذخیره‌سازی SSD باعث می‌شود که سرعت اجرای دستورها در کنار سرعت بالای نقل و انتقال اطلاعات در دسترس شما قرار بگیرد. شما می‌توانید در صورت تمایل سفارشی سازی حافظه ذخیره سازی داخلی را انجام دهید که این مسئله به عنوان یک ویزگی مهم برای کاربران به حساب می‌آید.

ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو Ideapad مدل Gaming 3-FN

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو Ideapad مدل Gaming 3-FN را باید مجهز بودن به پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX1650 با ظرفیت 4 گیگابایت از نوع GDDR6 به حساب آورد. این پردازنده قدرتمند گرافیکی می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. در بخش جلوی دستگاه شاهد قرارگیری نمایشگر 15.6 اینچ فول اچ دی خواهید بود که از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

این نمایشگر توانایی بسیار زیادی در نمایش جزئیات را خواهد داشت. از طرف دیگر، لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو Ideapad مدل Gaming 3-FN انرژی خود را از باتری 3 سلولی 45 وات دریافت می‌کند که این مسئله باعث می‌شود شما بتوانید دسترسی خوبی به باتری برای انجام کارهای مختلف در محیط‌ بیرون داشته باشید.

در صورتی که قصد خرید یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند از برند لنوو را دارید، توصیه می‌کنیم لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو Ideapad مدل Gaming 3-FN را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی مدنظر قرار دهید که امکان خرید آن به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال فراهم شده است.

سخن آخر

کمپانی‌های لنوو و ایسوس را باید به عنوان دو کمپانی بزرگ در عرصه طراحی و تولید انواع لپ تاپ‌های قدرتمند معرفی کرد. محصولات این دو شرکت به اندازه‌ای قدرتمند هستند که توانسته‌اند سهم زیادی را در بازار به دست آورند. از مهم‌ترین ویژگی‌های کمپانی لنوو باید به قیمت‌گذاری و تنوع محصولات فوق‌العاده جذاب آن اشاره کرد و در عین حال، کمپانی ایسوس موفق شده است دستگاه‌های قدرتمند زیادی را با سرعت و البته قیمت‌های بیشتر در اختیار کاربران قرار دهد.

در صورتی که قصد دارید یک لپ تاپ گیمینگ خریداری کنید، اما نمی‌دانید کدام یک از برندهای لنوو یا ایسوس می‌توانند برای شما ارزش بیشتری داشته باشند، باید بدانید که ما در این مقاله سعی کردیم به مقایسه این دو برند در زمینه تولید لپ تاپ بپردازیم. شما می‌توانید بهترین دستگاه‌های گیمینگ را از برند لنوو یا کمپانی ایسوس انتخاب کرده و ان‌ها را به سادگی از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

پرسش‌های متداول کاربران

آیا لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو در مقایسه با ایسوس قدرتمندتر هستند؟

هر دو کمپانی توانایی‌های خود را در زمینه تولید لپ تاپ‌های گیمینگ نشان داده‌اند، اما در حالت کلی باید گفت لنوو به لطف پردازنده‌های قدرتمند گرافیکی توانسته شرایط بهتری را رقم بزند. البته نباید از لپ تاپ‌های سری ROG یا TUF ایسوس هم غافل شویم که هر کدام از آن‌ها می‌توانند به عنوان یک قطب شناخته شوند.

آیا نمایشگر لپ تاپ‌های لنوو ضعیف‌تر از ایسوس است؟

بله؛ البته هر دو کمپانی نمایشگرهای قدرتمند و جذابی را مورد استفاده قرار می‌دهند، اما باید در نظر داشته باشید که عملکرد ایسوس در این زمینه بهتر از کمپانی لنوو بوده و این مسئله غیرقابل انکار است.

یاشار فتحعلی زاده

از سال ۸۹ این افتخار نصیب من شده تا در رسانه‌های مختلف حوزه فناوری و سرگرمی برای پارسی‌زبانان قلم بزنم و دانش روز دنیا رو به زبان ساده، اما با جزئیات کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار بدم. حال، در پلازا دیجیتال کنار شما عزیزان هستم تا کمک کنم تجربه‌ای ایده‌آل از خرید اقلام دیجیتال داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *