تاریخ انتشار: 22 خرداد 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از معرفی iOS 18 و مشخص شدن گوشی هایی که این سیستم عامل را دریافت می‌کنند، اپل از واچ او اس ۱۱ هم رونمایی کرد. می خواهیم درباره ویژگی های WatchOS 11 با شما صحبت کنیم. برای خرید اپل واچ به پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

واچ او اس ۱۱ برای چه ساعت‌هایی منتشر می‌شود؟

اپل لیستی از ساعت‌هایی که WatchOS 11 را دریافت می‌کنند، منتشر کرد. اگر یکی از اپل واچ‌ های زیر را دارید، می‌توانید از ویژگی های WatchOS 11 استفاده کنید:

  • Apple Watch Series 6
  • Apple Watch Series 7
  • Apple Watch Series 8
  • Apple Watch Series 9
  • Apple Watch Ultra (1st gen)
  • Apple Watch Ultra (2nd gen)
  • Apple Watch SE (2nd gen)

ویژگی های WatchOS 11

در حالی که هیچ یک از ویژگی‌های Apple Intelligence را دریافت نکرده است، watchOS 11 اینجا است و بر روی جنبه‌های ردیابی سلامت و تناسب اندام خود گسترش می‌یابد. برنامه جدید Vitals با شاخص‌های کلیدی برای ارزیابی سلامت، مانند ضربان قلب، اکسیژن خون و ارزیابی خواب را یکجا ارائه می‌دهد و زمانی که از محدوده سالم خارج شوید به شما هشدار می‌دهد. همچنین نکاتی درباره چگونگی بهبود وضعیت شما ارائه خواهد داد.

watchOS 11 برای ورزش و سلامتی معرفی شد

Training Load محاسبه می‌کند که چقدر به بدن خود در طول تمرینات یک دوره ۲۸ روزه فشار وارد کنید و برنامه‌ای را با میزان فشار مخصوص بدن شما از یک تا ده برای تمرینات ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید اهداف فعالیت را برای دوره‌های خاصی مانند روزها، هفته‌ها یا ماه‌ها تغییر دهید.

ویژگی Check In نیز به watchOS اضافه می‌شود تا بتوانید به عزیزانتان اطلاع دهید که با امنیت به مقصد رسیده‌اید.

Apple Translate نیز با پشتیبانی از بیش از ۲۰ زبان به مچ دست شما می‌آید.

2watchOS 11 با قابلیت‌هایی برای ورزش و سلامتی معرفی شد

Smart Stack گزینه‌های جدید شخصی‌سازی دریافت می‌کند، آن هم با امکان افزودن ویجت‌های جدید از جمله Shazam، Photos، و Distance.

همچنین می‌توانید پیشنهادات ویجت را بر اساس زمان روز، مکان و برنامه روزانه روزانه دریافت کنید.

3watchOS 11 با قابلیت‌هایی برای ورزش و سلامتی معرفی شد

ویژگی Live Activities که در سری iPhone 14 Pro معرفی شد، اکنون به عنوان بخشی از Smart Stack در watchOS 11 به برنامه‌هایی مانند Uber اضافه می‌شود. Apple مسیرهای GPS و تمرینات بیشتر را در برنامه Workout اضافه می‌کند.

Apple نسخه بتای watchOS 11 را امروز منتشر می‌کند، و پس از آن یک نسخه بتای عمومی در ماه جولای منتشر خواهد کرد. همچنین نسخه نهایی آن در پاییز امسال منتشر خواهد شد.

آبتین کمالی

عصر آگاهی، زمانی است که دانش و اطلاعات، چون بارانی بی‌انتها، زمین خشک واقعیت را به گلستانی از امکانات و توسعه تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *