مجید نوردوست
نویسنده: مجید نوردوست
تاریخ انتشار: 22 تیر 1404 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اسنپ در واکنش به اختلال gps ، قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن کاربران راننده افزوده است که به آن‌ها امکان می‌دهد موقعیت مکانی خود را به‌صورت دستی روی نقشه تنظیم کنند. این قابلیت به‌ویژه برای رانندگانی مفید است که در مناطق دچار اختلال سیگنال، با مشکلات مکان‌یابی مواجه‌اند.

مشکل جی پی اس رانندگان اسنپ

طبق اعلام روابط عمومی اسنپ، این ویژگی با هدف ارتقای دقت در دریافت درخواست‌های سفر و جلوگیری از خطاهای موقعیتی طراحی شده و نتیجه بازخوردهای متعدد کاربران راننده است. به کمک این قابلیت رانندگان می‌توانند موقعیت خود را به‌صورت دقیق تعیین کرده و از بروز ناهماهنگی‌های رایج در فرآیند دریافت سفر جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: مشکل جی پی اس در تپسی

آموزش برطرف کردن مشکل جی پی اس رانندگان اسنپ

برای استفاده از این قابلیت و برطرف کردن مشکل جی پی اس رانندگان اسنپ ، راننده ابتدا باید اپلیکیشن خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کند. پس از آن، زمانی‌که اپ در وضعیت خاموش قرار دارد گزینه «اصلاح موقعیت مکانی» در صفحه اصلی نمایان می‌شود. با انتخاب این گزینه راننده می‌تواند نقطه دقیق حضور خود را روی نقشه مشخص کند. پس از ثبت موفق موقعیت، درخواست‌های سفر تنها از محدوده صحیح ارسال خواهند شد.

مشکل جی پی اس رانندگان اسنپ

همچنین اسنپ به رانندگان توصیه کرده است که پس از پذیرش هر سفر، جهت جلوگیری از لغو احتمالی، هماهنگی لازم را از طریق تماس یا گفت‌وگوی درون‌برنامه‌ای با مسافر انجام دهند.

بیشتر بخوانید: بهترین مسیریاب در زمان قطع اینترنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*