تاریخ انتشار: 19 مهر 1403 |
زمان مطالعه: 10 دقیقه

برای ارسال پیامک به تلفن همراه دیگر نیازی به پنل اس ام اس ندارید. با استفاده از 10 سایت برتر که در این مقاله به آنها اشاره می‌کنیم، به راحتی می‌توانید به گوشی‌های هوشمند SMS ارسال کنید. استفاده از این سایت‌ها راحت است و با تهیه متن مورد نظر خود می‌توانید در کمترین زمان پیامک‌های خود ارسال کنید. در این مقاله از پلازا دیجیتال به 10 سایت برتر برای ارسال پیامک رایگان به تلفن های همراه (SMS) اشاره می‌کنیم.

 

1- سایت TextEm

1- سایت TextEm

سایت TextEm به شما امکان می‌دهد پیام‌های متنی رایگان ارسال کنید، اما ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. اگرچه ممکن است بخواهید پیامی را به صورت ناشناس ارسال کنید، اما داشتن یک حساب کاربری مزایای قابل توجهی را به همراه دارد. به عنوان مثال، می‌توانید فهرستی از مخاطبین محبوب ایجاد که به آنها مدام پیامک می‌دهید و بسته به شرکت گیرنده، پاسخ‌ها را در صندوق ورودی TextEm خود دریافت کنید.

اگر شرکت مخابراتی از سایت TextEm پشتیبانی نمی‌کند، به جای پاسخ‌ها را در ایمیل تنظیم می‌کنید. همچنین این سایت از پیام انبوه پشتیبانی نمی‌کند. از طرفی، شما نمی‌توانید یک پیام را همزمان به چندین شماره ارسال کنید. نگران نباشید! برخی از سایت‌های دیگری که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، این ویژگی را ارائه می‌دهند.

2- سایت SendSMSnow

2- سایت SendSMSnow

سایت SendSMSnow یکی دیگر از 10 سایت برتر برای ارسال پیامک رایگان به تلفن های همراه (SMS) است. این سات از شما می‌خواهد قبل از ارسال پیام، یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از ایجاد یک حساب کاربری، می‌توانید دفترچه تلفنی از مخاطبین خود ایجاد کرده و در صندوق ورودی شخصی خود پیام‌ها را دریافت کنید. این سایت از پیام‌های گروهی نیز پشتیبانی می‌کند، اگرچه رایگان نیست! به ازای هر پیامی که ارسال می‌کنید، یک سنت هزینه می‌پردازید. به عنوان مثال، یک پیام کوتاه ارسال شده به یک گروه 20 نفره 0.20 دلار هزینه دارد.

در تئوری، این سرویس با شماره تلفن‌های همراه در سراسر جهان کار می‌کند. متأسفانه، ما هیچ راهی برای تأیید این موضوع نداریم، اما می‌توان انتظار داشت که از اکثر اپراتورهای آمریکای شمالی و اروپایی پشتیبانی می‌کند. توجه داشته باشید که تعداد کلمات هر پیامک 130 کاراکتر است که کمترین تعداد کاراکترها در بین سرویس‌های این لیست است؛ بنابراین، اگر می‌خواهید پیامک‌های طولانی ارسال کنید، به سراغ دیگر گزینه‌ها بروید.

چگونه پیام‌های دایرکت اینستاگرام را بدون سین خوردن بخوانیم؟

3- سایت OpenTextingOnline

3- سایت OpenTextingOnline

سایت OpenTextingOnline یک وبسایت پیام کوتاه است که به شما امکان می‌دهد پیام‌های اس ام اس رایگان را به صورت آنلاین و بدون ایجاد حساب کاربری ارسال کنید. این سرویس در حدود 50 کشور با اپراتورهای مختلف کار می‌کند. بیشتر آمریکای شمالی و اتحادیه اروپا تحت پوشش قرار دارند، اما برخی از مکان‌های کمتر رایج مانند هند، نپال، پاناما و نیوزلند نیز تحت پوشش هستند. فقط توجه داشته باشید که همه اپراتورها در همه کشورها پشتیبانی نمی‌شوند.

شما می‌توانید از سایت OpenTextingOnline برای پیوست کردن تصاویر، ویدیوها و محتوای صوتی به پیامک خود استفاده کنید. این قابلیتی است که در میان سرویس‌های پیام کوتاه رایگان بسیار نادر است. از آنجایی که نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید، نمی‌توانید برای پیام‌های خود پاسخ دریافت کنید. حداکثر تعداد کاراکتر در هر پیام 140 است که کمی بیشتر از دیگر سایت‌های این لیست است.

4- سایت Send Anonymous SMS

4- سایت Send Anonymous SMS

سایت Send Anonymous SMS یکی دیگر از 10 سایت برتر برای ارسال پیامک رایگان به تلفن های همراه (SMS) است. این سرویس برای ارسال یک پیام متنی رایگان به اطلاعات شخصی نیاز ندارد؛ بنابراین، اگر می‌خواهید فقط از سرویسی برای تماس با افراد ناشناس استفاده کنید، این سرویس مناسب شماست.

برخلاف سایر سایت‌های پیام کوتاه رایگان که ذکر کردیم، از نظر تئوری می‌توانید شماره تلفنی را که هنگام دریافت پیام روی صفحه نمایش گوشی طرف مقابل نشان داده می‌شود، جعل کنید. ارسال پیامک ناشناس حداکثر 145 کاراکتر است و از بیش از 80 کشور مختلف در سراسر جهان پشتیبانی می‌کند.

5- سایت TxtEmNow

5- سایت TxtEmNow

سرویس دیگری که ما دوست داریم، سایت TextEmNow است. برخلاف بسیاری از سایت‌های پیام کوتاه رایگان که محدودیتی در حدود 150 کاراکتر دارند، این سایت به شما امکان می‌دهد پیام‌هایی با حداکثر 300 کاراکتر بنویسید. توسعه دهندگان این سایت ادعا می‌کنند که سرویس آنها آدرس‌های IP را وارد نمی‌کنند.

ما نمی‌توانیم بگوییم که آیا این ادعا درست است یا خیر، اما تمام سایت‌های ارسال پیامک دیگری که در مورد آنها صحبت کرده‌ایم به صراحت می‌گویند که IPهای ثبت شده (برای نظارت بر هرزنامه/سوءاستفاده) را وارد می‌کنند، بنابراین رویکرد TextEmNow یک تغییر متمایز محسوب می‌شود. از نظر فنی، می‌توانید از TextEmNow برای ارسال پیامک به هر شماره تلفن همراه در جهان استفاده کنید، اما ممکن است محدودیت‌های مکتانی خاص اعمال شوند.

6- سایت Globfone

6- سایت Globfone

سایت Globfone یکی دیگر از 10 سایت برتر برای ارسال پیامک رایگان به تلفن های همراه (SMS) است. این سایت به شما امکان می‌دهد پیام‌های متنی رایگان محلی، ملی و بین المللی را مستقیماً از کامپیوتر خود ارسال کنید. انجام این کار یک فرآیند پنج مرحله‌ای ساده است. شما نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید و فقط باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. فقط باید نام شخص را اضافه کنید.
  2. کد کشور را انتخاب کنید.
  3. شماره را وارد کنید.
  4. پیام خود را تایپ کنید.
  5. دکمه ارسال را فشار دهید.

متأسفانه، شما نمی‌توانید از Globfone برای دریافت پاسخ پیامک یا پیوست کردن سایر اشکال محتوا مانند تصاویر و ویدیوها استفاده کنید.

7- سایت Textnow

7- سایت Textnow

سایت TextNow یکی دیگر از خدمات تلفنی محبوب در ایالات متحده و کانادا است. این سایت یک طرح اولیه رایگان با تماس و پیامک نامحدود فراهم می‌کند. با این حال، شامل تبلیغات است و به یک اتصال اینترنتی پایدار نیاز دارد. مصرف زیاد داده ممکن است بر کیفیت تماس و متن تأثیر بگذارد. برای غلبه بر این محدودیت‌ها، می‌توانید خدمات مقرون به صرفه سایت را انتخاب کنید که ویژگی‌های اضافی را بدون تبلیغات ارائه می‌دهد.

برای ثبت نام در سایت TextNow دو گزینه دارید، اول اینکه می‌توانید برای دانلود اپلیکیشن موبایل آن اقدام کنید یا یک سیم کارت بخرید. با گزینه دوم، یک شماره تلفن اختصاصی دریافت می‌کنید. اگر اپلیکیشن را انتخاب کردید، با ایمیل یا حساب رسانه اجتماعی خود ثبت نام کنید. برخلاف سایر سرویس‌ها، سایت TextNow نیازی به سیم کارت ندارد، بنابراین کسانی که سیم کارت ندارند، می‌توانند از آن استفاده کنند.

8- سایت AFreeSMS

8- سایت AFreeSMS

سایت AFreeSMS یکی دیگر از 10 سایت برتر برای ارسال پیامک رایگان به تلفن های همراه (SMS) است. لیست کشویی فهرست کاملی از کشورهای جهانی را ارائه می‌دهد، اما مشخص نیست که آیا این سرویس با ارائه دهندگان شبکه در همه مناطق توافق دارد یا خیر.

هر پیام به 160 کاراکتر محدود شده است که به قابلیت نامحدود ارسال کلمات نامحدود TxtEmNow نزدیک نیست، اما همچنان بهتر از بسیاری از گزینه‌های دیگر در این لیست است. همچنین، توجه داشته باشید که سایت تبلیغات زیادی دارد که می‌تواند تجربه کاربری ضعیفی را ارائه دهد.

9- سایت Fast2SMS

9- سایت Fast2SMS

سایت Fast2SMS یک ارائه دهنده خدمات هندی است که سرویس پیامک انبوه را فقط با 0.11 روپیه در هر پیامک ارائه می‌دهد. این سایت با بیش از 2 میلیون کاربر ثبت شده، یک انتخاب قابل اعتماد برای کسب و کارها و افراد است. ارتباط مستقیم این سایت با همه اپراتورها، تحویل 100 درصد پیامک را در عرض چند ثانیه تضمین می‌کند. همچنین می‌توانید پیام‌ها را برای تاریخ‌ها و زمان‌های آینده برنامه ریزی کنید.

پس از ثبت نام، یک اعتبار 50 روپیه رایگان برای امتحان کردن این سرویس دریافت خواهید کرد. پس از استفاده از اعتبار، هزینه هر پیامک فقط 5.00 روپیه است. همچنین سایت Fast2SMS یک OTP SMS API برای تراکنش‌های ایمن ارائه می‌کند، اگرچه محدود به هند است و از پیام رسانی بین‌ المللی پشتیبانی نمی‌کند؛ بنابراین، اگر به دنبال یک راه حل قابل اعتماد برای استفاده شخصی یا تجاری در هند هستید، Fast2SMS مناسب خواهد بود.

10- سایت TextFree

 Textfree web app

لحظه‌ای که در این سایت ثبت نام می‌کنید، از شما خواسته می‌شود یکی از شماره‌های تصادفی TextFree مستقر در ایالات متحده را برای ارسال پیامک انتخاب کنید. اگر کد منطقه یا شماره دیگری می‌خواهید، می‌توانید صفحه را بازخوانی کنید. شما می‌توانید مخاطبین خود را از Google Contacts وارد کنید یا به صورت دستی شماره شخصی مورد نظر را تایپ کنید و پیام‌های متنی SMS رایگان ارسال کنید. البته، این شامل MMS نیز می‌شود، بنابراین با خیال راحت هر تصویری را که دوست دارید پیوست کنید.

اپلیکیشن سایت TextFree برای اندروید و آی‌اواس موجود است، بنابراین اگر اپراتور شما برای پیام رسانی هزینه زیادی می‌گیرد، همیشه می‌توانید برای ارسال پیامک رایگان به این سایت اعتماد کنید. با این حال، بر خلاف دیگر از گزینه‌های موجود در این لیست، فقط می‌توانید پیام‌های تصویری/ویدیویی (MMS) را برای مخاطبین ساکن ایالات متحده ارسال کنید. در مورد پیام‌های متنی، شما به کشورهای آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی محدود می‌شوید و سنگاپور تنها استثناست.

کلام آخر

10 سایت برتر برای ارسال پیامک رایگان به تلفن های همراه (SMS) را معرفی کردیم که می‌توانید از آنها برای ارسال پیامک استفاده کنید. فقط یادتان باشد که کشور مبدا و مقصد را مشخص کنید و ببینید سرویس پیامکی چه ویژگی‌های دیگری دارد. به تعداد کلمات مجاز و امکان ارسال پیام‌های تصویری و ویدیویی نیز توجه کنید تا در سرویس مورد نظر نهایت استفاده را ببرید.

 

سوالات متداول

آیا می‌توانم به پیام‌هایی که از طریق این سایت‌ها ارسال می‌کنم پاسخ بگیرم؟

برخی از پلتفرم‌ها مانند TextNow و SendSMSNow به شما امکان می‌دهند پاسخ متن‌هایی که ارسال می‌کنید را بگیرید، اما سرویس Globfone یک طرفه است و از پاسخ‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

آیا برای استفاده از سایت‌های ارسال پیامک رایگان باید ثبت نام کنم؟

در حالی که بسیاری از سرویس‌ها نیازی به ثبت نام ندارند، برخی از آنها مانند SendSMSNow و TextNow ممکن است از شما بخواهند که یک حساب کاربری رایگان برای ویژگی‌های اضافی ایجاد کنید.

آیا محدودیتی برای استفاده از سایت‌های ارسال پیامک رایگان وجود دارد؟

بله محدودیت‌ها می‌توانند شامل تعداد پیام‌ها، پوشش جغرافیایی، محدودیت کاراکتر، پشتیبانی از اپراتور مخابراتی و سایر موارد باشد. مهمترین محدودیت برای کاربران ایرانی، پشتیبانی از کد کشور است.

کیوان کاری

کیوان کاری

به معنای واقعی کلمه نمی‌توان گفت آدم تو چه سنی به چی علاقه داره، اما رسیدن به به چیز دلخواه یا شانس یا تقدیر؛ هر کدوم از ماها در مسیری میفتیم که یا بهش علاقه داریم یا از سر اجبار انجامش میدیم، ولی برای من تولید محتوا هم علاقس و هم اجباره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *