تاریخ انتشار: 27 بهمن 1402 |
زمان مطالعه: 3 دقیقه

گوشی اوپو سری Reno12 به نظر می‌رسد دارای سنسور اختصاصی سونی خواهد بود. در ماه نوامبر سال گذشته،گوشی موبایل Oppo سری Reno11 را معرفی کرد، بنابراین انتظار می‌رود پیش از شروع نیمه دوم سال 2024، جانشین‌های آنها عرضه شوند. هنوز هیچ خبری از Oppo در مورد خط محصول Reno12 وجود ندارد، اما یک راهنمای وبیبو با نام Smart Pikachu (نام از چینی ترجمه شده) اشاره کرده است که به بهبود دوربین اشاره می‌کند.

مشخصات اصلی گوشی اوپو سری Reno12

مشخصات گوشی موبایل اوپو Oppo Reno12 هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. اطلاعات دقیق در مورد ویژگی‌ها، ابعاد، دوربین‌ها، پردازنده، حافظه و سایر مشخصات فنی این گوشی همچنان محرمانه است. اما با توجه به شایعات موجود، انتظار می‌رود که Oppo Reno12 دارای سنسور اختصاصی سونی با کیفیت تصویر بالا، پردازنده قدرتمند و دیگر ویژگی‌های مدرنی باشد که به کاربران امکانات بیشتری را ارائه دهد. منتظر مشخصات رسمی و جزئیات بیشتر درباره این گوشی هوشمند باشید.

شایعات در مورد گوشی اوپو سری Reno12

سنسور سفارشی سونی یکی از شایعاتی است که این روزها ذکر خبرگزاری های دیجیتال شده است. منابع اطلاعاتی به وجود سنسور سفارشی سونی در مدل‌های سری Oppo Reno12 اشاره دارند، که کیفیت تصویر میانی این مجموعه از گوشی موبایل اوپو را بهبود خواهد بخشید.

گوشی اوپو سری Oppo Reno12 دارای سنسور اختصاصی سونی خواهد بود!

مشخصات مدل‌های قبلی گوشی اوپو سری Reno12

  • سری Reno11 شامل سه مدل؛ Reno11، Reno11 Pro و Reno11 F می‌باشد.
  • مدل‌های وانیلی و Pro دارای دوربین‌های اصلی 50 مگاپیکسلی هستند، در حالی که نسخه F از یک واحد 64 مگاپیکسلی برخوردار است.
  • مدل‌های Reno11 و Reno11 Pro چینی با چیپ‌های Dimensity 8200 و Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده‌اند.

انتظارات از گوشی اوپو سری Reno12

  • تعداد مدل‌ها: تعداد گوشی‌های موجود در سری Reno12 مشخص شده و احتمالا این گوشی داری سری های الترا، پرو و اف باشد.
  • دوربین: رزولوشن دوربین اصلی این سری هنوز مشخص نیست و ممکن است عددهایی که در این مقاله مشاهده می‌کنید، به‌روزرسانی شوند.
  • پردازنده: مشخصات پردازنده‌های سری Reno12 نیز اعلام نشده است.

مقایسه گوشی اوپو سری Reno12 با سری Reno11

سری Oppo Reno12 احتمالا دارای یک سنسور اختصاصی سونی خواهد بود. Oppo ماه گذشته موبایل‌های هوشمند سری Reno11 را معرفی کرد، بنابراین منتظر هستیم که جانشین‌های آن‌ها پیش از شروع نیمه دوم سال 2024 عرضه شوند. تاکنون اطلاعی از سوی Oppo درباره خط محصول Reno12 منتشر نشده است، اما یک راهنما به نام Smart Pikachu (نام چینی ترجمه شده) در وبیبو به بهبودات دوربین اشاره کرده است.

تغییرات دوربین در گوشی اوپو سری Reno12

این راهنما گفته است که سری Oppo Reno12 دارای یک سنسور اختصاصی جدید سونی خواهد بود که کیفیت تصویر میانه این مجموعه را بهبود می‌بخشد.

گوشی اوپو سری Oppo Reno12 دارای سنسور اختصاصی سونی خواهد بود!

پردازنده‌ گوشی اوپو سری Reno12

لذا، مدل‌های Reno11 و Reno11 Pro چینی از چیپ‌های Dimensity 8200 و Snapdragon 8+ Gen 1 به ترتیب پشتیبانی می‌کنند، در حالی که مدل‌های وانیلی و Pro در سراسر جهان از چیپ‌های Dimensity 7050 و Dimensity 8200 بهره می‌برند. همچنین، مدل Reno11 F هم از چیپ Dimensity 7050 پشتیبانی می‌کند..

نتیجه‌گیری

در نهایت، باید منتظر اطلاعات رسمی از سوی Oppo در مورد مشخصات و قابلیت‌های سری Reno12 باشیم. اما با توجه به شایعات موجود، انتظار می‌رود این سری از دوربین با کیفیتی بالاتر و پردازنده‌های قدرتمندتری برخوردار باشد.

مهسا فتحی منش

مهسا فتحی منش

از سال 97 در حوزه تولید محتوا در سایت‌های مختلف، فعالیت‌های فراوانی در تولید محتوای کاربرپسند و نگارش مطالب روز انجام داده‌ام. در این مدت توانسته‌ام با تفکر نوین و ایده‌های خلاقانه، توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کنم. در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای پلازا دیجیتال، امیدوارم با همکاری و تعامل با شما عزیزان، به پیشرفت‌های جدیدی در حوزه تکنولوژی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *