تاریخ انتشار: 07 اسفند 1402 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لپ تاپ MagicBook Pro 16 توسط هوند در نمایشگاه MWC رونمایی می‌شود. هونر قرار است روز یکشنبه در MWC مراسم رونمایی جهانی از مجموعه گوشی موبایل Magic 6 و Magic V2 RSR را برگزار کند، اما اکنون یک دستگاه دیگر هم به نام لپ‌تاپ MagicBook Pro 16 در انتظار ماست. این لپ‌تاپ ویندوزی پیش‌بینی می‌شود که به عنوان پرچمدار برند برای سال 2024 عرضه شود و احتمالاً از یک پردازنده برتر و شاید یک GPU مجزا برخوردار باشد.

هونر از لپ‌تاپ MagicBook Pro 16 قبل از مراسم MWC رونمایی می‌کند!

همه چیز درباره لپ‌تاپ MagicBook Pro 16

تیزر هونر به “تجربه پیشرفته در عملکرد و اتصال هوشمند” اشاره می‌کند و این برند قصد دارد توانایی‌های Magic-link دستگاه‌هایش را شرح دهد، که امکان آینه‌ای کردن صفحه نمایش، انتقال فایل‌ها و کلیپ‌بورد بین دستگاه‌های هونر را فراهم می‌کند. در حال حاضر سایر جزئیاتی در مورد MagicBook 16 Pro نداریم، اما می‌توانیم فرض کنیم که تیزرهای بیشتری در راه است و در روزهای پیش از رویداد بزرگ هونر منتشر خواهند شد.

مشخصات لپ‌تاپ MagicBook Pro 16

ما هنوز جزئیات دقیقی در مورد MagicBook 16 Pro نداریم، اما احتمالاً از یک پردازنده برتر و شاید یک GPU مجزا برخوردار باشد. تیزر هونر به “تجربه پیشرفته در عملکرد و اتصال هوشمند” اشاره می‌کند و برند قصد دارد توانایی‌های Magic-link دستگاه‌هایش را شرح دهد، که امکان آینه‌ای کردن صفحه نمایش، انتقال فایل‌ها و کلیپ‌بورد بین دستگاه‌های هونر را فراهم می‌کند. در حال حاضر سایر جزئیاتی در مورد MagicBook 16 Pro نداریم، اما می‌توانیم فرض کنیم که تیزرهای بیشتری در راه است و در روزهای پیش از رویداد بزرگ هونر منتشر خواهند شد.

همه چیز درباره لپ‌تاپ MagicBook Pro 16

جمع‌بندی

در کل، هونر با معرفی لپ‌تاپ MagicBook Pro 16 در رویداد MWC، انتظارات را برای یک دستگاه پیشرفته و پرچمدار برند برای سال 2024 افزایش داده است. این لپ‌تاپ احتمالاً از پردازنده‌ای قوی و احتمالا یک GPU مجزا برخوردار خواهد بود و از توانایی‌های Magic-link دستگاه‌های هونر برای اتصال هوشمند استفاده می‌کند. منتظر باشید تا اطلاعات بیشتری درباره این لپ‌تاپ در روزهای پیش از رویداد بزرگ هونر در پلازا دیجیتال منتشر شود.

مهسا فتحی منش

مهسا فتحی منش

از سال 97 در حوزه تولید محتوا در سایت‌های مختلف، فعالیت‌های فراوانی در تولید محتوای کاربرپسند و نگارش مطالب روز انجام داده‌ام. در این مدت توانسته‌ام با تفکر نوین و ایده‌های خلاقانه، توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کنم. در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای پلازا دیجیتال، امیدوارم با همکاری و تعامل با شما عزیزان، به پیشرفت‌های جدیدی در حوزه تکنولوژی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *