تاریخ انتشار: 28 بهمن 1402 |
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آیفون 16 با AI مولد در iOS 18 هماهنگ خواهد بود! با توجه به اینکه سال گذشته کلمه “هوش مصنوعی” به عنوان یک کلمه 2کلیدی در فضای تکنولوژی شناخته می‌شد، اما امسال به عنوان یک کلمه کلیدی در فضای گوشی موبایل شناخته می‌شود. این تفاوت مهم است. اپل نیز به همین دلیل در نسل بعدی آیفون، یک موتور عصبی بهبود یافته را معرفی می‌کند. این بهبودات به عنوان یکی از ویژگی‌های هوش مصنوعی، به iOS 18 اضافه می‌شود که احتمالاً در ماه ژوئن معرفی شده و همزمان با خانواده آیفون 16 در ماه سپتامبر عرضه می‌شود.

هوش مصنوعی مولد در گوشی آیفون سری 16 با iOS 18

با توجه به گزارش جدید از تایوان، گوشی آیفون در آینده از یک موتور عصبی با “تعداد هسته‌های قابل توجه” بهره خواهند برد. این ویژگی‌ها می‌توانند باعث ایجاد یک لغزش بزرگ در ویژگی‌های هوش مصنوعی شوند که نیاز به یک سخت‌افزار قوی‌تر برای پشتیبانی از آن‌ها دارد. این ویژگی‌ها ممکن است شامل نسخه جدیدی از سیری باشد که شاید بالاخره هوشمند باشد.

آیفون 16 با AI مولد در iOS 18 هماهنگ خواهد بود!

این تغییرات در موتور عصبی و ویژگی‌های هوش مصنوعی iOS 18 می‌تواند به آیفون 16 امکانات جدیدی را اضافه کند که از آن‌ها می‌توان به بهبود کیفیت عکس‌ها، تشخیص صداها، و حتی توانایی‌های هوش مصنوعی برای تشخیص واکنش‌های صوتی و تصویری برای کاربران اشاره کرد. به نظر می‌رسد که آیفون 16 و iOS 18 می‌توانند یکی از مهم‌ترین تغییرات در تکنولوژی موبایل امسال باشند.

تغییرات سیستم عامل iOS 18 در گوشی آیفون سری 16

  • موارد بهبود یافته در تشخیص چهره و اثر انگشت: iOS 18 احتمالا قابلیت‌های بهبود یافته‌ای در زمینه تشخیص چهره و اثر انگشت دارد. این بهبودات می‌توانند امنیت دستگاه را افزایش دهند و به کاربران امکان دسترسی سریع‌تر به دستگاه را بدهند.
  • موارد بهبود یافته در دسترسی به اطلاعات: iOS 18 ممکن است قابلیت‌های جدیدی برای دسترسی به اطلاعات در دستگاه فراهم کند. این تغییرات می‌توانند به کاربران امکان مدیریت بهتر اطلاعات و دسترسی به آن‌ها را بدهند.
  • موارد بهبود یافته در تجربه کاربری: iOS 18 احتمالاً قابلیت‌های بهبود یافته‌ای در زمینه تجربه کاربری دارد. این موارد می‌توانند تجربه کاربری را بهبود بخشند و به کاربران امکان استفاده راحت‌تر از دستگاه را بدهند.
  • موارد بهبود یافته در امنیت: iOS 18 ممکن است قابلیت‌های بهبود یافته‌ای در زمینه امنیت داشته باشد. این موارد می‌توانند امنیت دستگاه را افزایش دهند و به کاربران امکان استفاده از دستگاه با اطمینان بیشتر را بدهند.
  • موارد بهبود یافته در عمر باتری: iOS 18 احتمالاً قابلیت‌های بهبود یافته‌ای در زمینه عمر باتری دارد. این تغییرات می‌توانند عمر باتری را بهبود بخشند و به کاربران امکان استفاده طولانی‌تر از دستگاه را بدهند.

آیفون 16 با AI مولد در iOS 18 هماهنگ خواهد بود!

نتیجه‌گیری

به نظر می‌رسد که آیفون 16 و iOS 18 با بهبوداتی در موتور عصبی و ویژگی‌های هوش مصنوعی، یکی از مهم‌ترین تغییرات در تکنولوژی موبایل امسال را به ارمغان می‌آورند. این تغییرات می‌توانند به کاربران امکانات جدیدی را ارائه دهند که از آن‌ها می‌توان به بهبود کیفیت عکس‌ها، تشخیص صداها، و حتی توانایی‌های هوش مصنوعی برای تشخیص واکنش‌های صوتی و تصویری را برای کاربران اشاره کرد.

مهسا فتحی منش

مهسا فتحی منش

از سال 97 در حوزه تولید محتوا در سایت‌های مختلف، فعالیت‌های فراوانی در تولید محتوای کاربرپسند و نگارش مطالب روز انجام داده‌ام. در این مدت توانسته‌ام با تفکر نوین و ایده‌های خلاقانه، توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کنم. در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای پلازا دیجیتال، امیدوارم با همکاری و تعامل با شما عزیزان، به پیشرفت‌های جدیدی در حوزه تکنولوژی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *