تاریخ انتشار: 04 اسفند 1402 |
زمان مطالعه: 3 دقیقه

گوشی موبایل Infinix Hot 40i، با دوربین 50 مگاپیکسل و حافظه داخلی 256 گیگابایت، به بازار هند وارد شد. این کمپانی، گوشی Infinix سری Hot 40 را، از جمله Hot 40i، در اوایل دسامبر به طور رسمی معرفی کرد. امروز Hot 40i به عنوان جانشینی که حدس زده شده که جانشین Hot 30i باشد، به هند رسیده است.

مشخصات کلی گوشی Infinix Hot 40i

گوشی Infinix معرفی شد. این گوشی از سری Hot 40 و جانشین Hot 30i است. Hot 40i دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی با نرخ تازه سازی 90 هرتز و دوربین 50 مگاپیکسلی است. این دستگاه دارای حافظه داخلی 256 گیگابایت و حافظه RAM 8 گیگابایت است. این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و دارای حسگر اثر انگشت جانبی است. همچنین، این گوشی دارای باتری 5،000 میلی آمپر با شارژ سریع 18 وات است.

گوشی Infinix Hot 40i با قابلیت های شگفت انگیز در هند عرضه شد!

صفحه نمایش گوشی Infinix Hot 40i

Hot 40i دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی 720×1612 با نرخ تازه سازی 90 هرتز است. رتبه IP53 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پراکندگی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

دوربین گوشی Infinix Hot 40i

در پشت دستگاه یک دوربین تکی 50 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f / 1.6 وجود دارد که یک لنز کمکی تزئینی 0.08 مگاپیکسل نیز در کنار آن قرار گرفته است. برای عکس های سلفی شما یک دوربین 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f / 2.2 با یک فلش LED دریافت می کنید. این تلفن اندروید 13 با XOS 13 اجرا می شود، متاسفانه هیچ وعده ای در مورد به روزرسانی وجود ندارد.

رنگ و تاریخ عرضه گوشی Infinix Hot 40i

Infinix Hot 40i در 4 رنگ Starlit Black، Palm Blue، Horizon Gold و Starfall Green در دسترس بوده و قیمت آن در ابتدا 9،999 روپیه و قیمت ویژه راه اندازی 8،999 روپیه است.

با توجه به مشخصات فنی و قیمت مناسب، Infinix Hot 40i به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده می تواند گزینه ای مناسب برای کسانی باشد که به دنبال یک گوشی با عملکرد قابل قبول و دوربین خوب هستند. این دستگاه به طور کلی ارزش خوبی ارائه می دهد و قیمت پایین تری نسبت به رقبای خود دارد.

سوالات متداول درباره گوشی Infinix Hot 40i

آیا Infinix Hot 40i دارای حافظه داخلی قابل ارتقاء است؟

بله، Infinix Hot 40i دارای حافظه داخلی 256 گیگابایت از نوع UFS 2.2 است که قابلیت ارتقاء دارد.

آیا Infinix Hot 40i دارای حسگر اثر انگشت است؟

بله، این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت جانبی است که در دکمه روشن / خاموش جاسازی شده است.

آیا Infinix Hot 40i دارای باتری قابل تعویض است؟

خیر، باتری Infinix Hot 40i غیر قابل تعویض است.

آیا Infinix Hot 40i دارای حافظه داخلی UFS 2.2 است؟

بله، این دستگاه دارای حافظه داخلی UFS 2.2 است که سرعت خواندن و نوشتن بالایی دارد.

گوشی Infinix Hot 40i با قابلیت های شگفت انگیز در هند عرضه شد!

جمع بندی

Infinix Hot 40i یک گوشی هوشمند میان رده با قیمت مناسب است که با دوربین 50 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 256 گیگابایت، گزینه ای خوب برای کسانی است که به دنبال یک گوشی با عملکرد قابل قبول و دوربین خوب هستند. این دستگاه از پشتیبانی از دو سیم کارت، حسگر اثر انگشت جانبی، و باتری با ظرفیت بالا نیز برخوردار است.

مهسا فتحی منش

مهسا فتحی منش

از سال 97 در حوزه تولید محتوا در سایت‌های مختلف، فعالیت‌های فراوانی در تولید محتوای کاربرپسند و نگارش مطالب روز انجام داده‌ام. در این مدت توانسته‌ام با تفکر نوین و ایده‌های خلاقانه، توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کنم. در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای پلازا دیجیتال، امیدوارم با همکاری و تعامل با شما عزیزان، به پیشرفت‌های جدیدی در حوزه تکنولوژی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *