تاریخ انتشار: 03 دی 1402 |
زمان مطالعه: 5 دقیقه

یکی از روش‌های تماشای فایل‌های ویدیویی را باید استفاده از فیلیمو دانست که امروزه توانسته با داشتن آرشیو کامل از فیلم‌های گوناگون در ژانرهای مختلف نظر عموم کاربران را در رده‌های سنی مختلف به خود جلب کند. در صورتی که قصد دارید فیلیمو را در تلویزیون خود راه‌اندازی کرده و فایل‌های ویدیویی را تماشا کنید، توصیه می‌کنیم با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا بتوانید این کار را به سادگی انجام دهید. در این مقاله با آموزش کامل نصب فیلیمو در تلویزیون در کنار شما خواهیم بود.

استفاده از فیلیمو باکس

filimo

یکی از روش‌های متصل کردن یا نصب فیلیمو در تلویزیون را باید استفاده از فیلیمو باکس دانست. در حقیقت فیلیمو باکس همان اندروید باکس بوده که به صورت اختصاصی برنامه فیلیمو روی آن نصب شده و کاربران می‌توانند با خرید دستگاه موردنظر در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آرشیو کامل فایل‌های ویدیویی دست یابند. برای انجام این کار باید از کابل‌های موجود درون جعبه برای متصل کردن دستگاه فیلیمو باکس به تلویزیون استفاده کرده و بعد از روشن کردن دستگاه، مراحل تنظیمات را پشت سر گذاشته تا بتوانید شرایط را مهیا کنید.

آیا تلویزیون شما دارای سیستم عامل اندروید است؟

در صورتی که تلویزیون خانگی شما به صورت پیش فرض مجهز به سیستم عامل اندروید است، توصیه می‌کنیم ابتدا دستگاه را روشن کرده و با ورود به مرورگر یا برنامه گوگل پلی، فیلیمو را به سادگی دانلود کرده و نصب کنید. این کار به سادگی امکان‌پذیر بوده و فقط باید اتصال به اینترنت مناسب را برای انجام کار فراهم کنید. زمانی که موفق به دانلود و نصب فیلیمو شوید، می‌توانید با ورود به آن و وارد کردن اطلاعات مربوط به حساب کاربری از برنامه فیلیمو برای تماشای فایل‌های ویدیویی استفاده کنید.

شرایط نصب فیلیمو در تلویزیون ال جی چگونه است؟

filimo tv

گاهی وقت‌ها کاربران ممکن است دارای تلویزیون‌های ال جی باشند و به دلیل نوع سیستم عامل آن، سوالاتی پیرامون چگونگی نصب فیلیمو برای آن‌ها رخ دهد. در صورتی که قصد دارید برنامه فیلیمو را در تلویزیون ال جی نصب کنید، باید بدانید امکان ورود به سایت فیلیمو از طریق مرورگر وجود دارد یا به صورت مستقیم می‌توانید برنامه فیلیمو را از فروشگاه موجود دانلود و نصب کنید.

در صورتی که اتصال اینترنت شما در تلویزیون شرایط پایدار و خوبی داشته باشد، می‌توانید به سادگی وارد مرورگر شده و وب سایت فیلیمو را بازگشایی کنید. در ادامه خواهید دید که با وارد کردن اطلاعات حساب کاربری، امکان ورود به پنل فراهم می‌شود و کاربران می‌توانند به یک آرشیو کامل از ویدیوها دسترسی پیدا کنند.

اتصال فیلیمو با کابل به تلویزیون

filimo 1

یکی از کابل‌هایی که برای اتصال گوشی به تلویزیون مورد استفاده قرار خواهد گرفت، MHL نام دارد. در حقیقت این کابل باعث می‌شود تلویزیون‌های عادی که هوشمند نیستند در کوتاه‌ترین زمان، هوشمندسازی شوند و شما بتوانید از آن‌ها برای مشاهده فایل‌های ویدیویی استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، خرید یک کابل MHL بوده تا بتوانید یک سر آن را به تلویزیون متصل کرده و یک سر دیگر آن را به گوشی موبایل خود متصل کنید. در ادامه کار می‌توانید به سادگی وارد فیلیمو شوید و آن را در تلویزیون به صورت کامل مشاهده کنید.

آیا تلویزیون شما دارای مرورگر اینترنت است؟

یکی دیگر از روش‌هایی که کاربران می‌توانند فیلیمو را در تلویزیون مشاهده کنند، فقط در اختیار داشتن یک مرورگر در تلویزیون و داشتن اتصال اینترنت باکیفیت است. شما می‌توانید وارد مرورگر شده و آدرس وب سایت فیلیمو را وارد کنید تا به صورت مستقیم وارد آن شوید. در ادامه باید اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کرده تا بتوانید به فایل‌های ویدیویی خود دسترسی پیدا کنید.

سخن آخر

فیلیمو به عنوان یک پنل که موفق شده است آرشیو کامل از فایل‌های ویدیویی باشد، توانمندی خوبی از خود در این رابطه نشان داده است. کاربران زیادی علاقه‌مند به استفاده از فیلیمو در تلویزیون هستند، اما امکان دارد با روش متصل کردن آن، آشنایی نداشته باشند. در این مقاله سعی شد بهترین روش‌های نصب و راه‌اندازی فیلیمو در تلویزیون را به شما آموزش دهیم تا بتوانید این اتصال را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

پرسش‌های متداول کاربران

آیا استفاده از خدمات فیلیمو رایگان است؟

خیر. خدمات فیلیمو به‌صورت اشتراک ماهانه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که البته هزینه بسیار کمی دارد.

آیا تماشای فیلم و سریال در فیلیمو از هزینه مصرف اینترنت نیم بها برخوردار است؟

بله. هزینه استفاده اینترنت در زمان تماشای محتوای فیلیمو به‌صورت نیم بها است؛ به این صورت که برای مثال مصرف ۲ گیگابایت اینترنت در زمان استفاده از محتوای فیلیمو تنها ۱ گیگابایت برای کاربر مصرف کننده محسوب می‌شود.

یاشار فتحعلی زاده

از سال ۸۹ این افتخار نصیب من شده تا در رسانه‌های مختلف حوزه فناوری و سرگرمی برای پارسی‌زبانان قلم بزنم و دانش روز دنیا رو به زبان ساده، اما با جزئیات کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار بدم. حال، در پلازا دیجیتال کنار شما عزیزان هستم تا کمک کنم تجربه‌ای ایده‌آل از خرید اقلام دیجیتال داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *