تاریخ انتشار: 19 بهمن 1402 |
زمان مطالعه: 4 دقیقه

تست هدست Apple Vision Pro به تازگی توسط یک یوتیوبر با یک ویدیو انجام شد که اطلاعات ارزشمندی از مقاومت کلی هدست ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که این هدست بسیار محکم و ضد ضربه است. اولین خبر خوب این است که احتمالاً نیازی به نگرانی در مورد استفاده عمومی در طول روز ندارید. Vision Pro چندین ضربه کوچک و خراش‌ها را همانند یک ابرقهرمان تحمل می کند و با اعمال ضربه های سنگین به شیشه جلویی متوجه شدیم که به جز چند خط در شیشه جلویی، دستگاه به طور کلی سالم می ماند.

نتیجه تست هدست Apple Vision Pro

شما باید مواظب باشید که هدست از دستتان نیفتد! جالب است بدانید که این توصیه را بخاطر شیشه جلویی منحنی هدست نمیگوییم، بلکه به‌خاطر بلندگوهای داخلی هدست است که در تست پرتاب از ارتفاع به طور فاجعه باری یکی از بلنگوهای هدست آسیب جدی دید. همان‌طور که گفتیم، شیشه جلویی مانند یک ابرقهرمان است و نیاز به نگرانی در این مورد ندارید. به نظر می‌آید که منطقه نوار سر در اطراف اسپیکرها و گوش‌های کاربر یک نقطه ضعف است. یک محور حساس در داخل این منطقه وجود دارد که با افتادن هدست اجزای داخلی اسپیکرهای این ناحیه به بیرون پرتاب شد.

آزمون شکنجه Apple Vision Pro اطلاعات مفیدی درباره مراقبت از هدست اپل

به هر حال، ما شما را دعوت می‌کنیم که تا انتهای ویدیو را تماشا کنید؛ زیرا شامل تحقیقات جالبی در مورد شیشه جلوی منحنی دستگاه است. با ورود به جزئیات واقعی‌تر از این تست شکنجه میخواهیم نگاهی عمیق تر به تست هدست Apple Vision Pro داشته باشیم. همچنین لازم به ذکر است برای مشاهده محصولات اپل از جمله گوشی موبایل آن، می توانید به وب‌سایت رسمی پلازا دیجیتال مراجعه کنید و محصولات مدنظر خود را مشاهده و خریداری کنید.

مقاومت عمومی هدست Apple Vision Pro

نکته قابل توجه این است که در استفاده عمومی، ممکن است به گفته تست، نگرانی کمتری داشته باشید. Vision Pro نشان داده که با ضربه‌ها و خراش‌های کوچک، همچون یک قهرمان مقاومت می‌کند. به جز چند خط خراش روی شیشه جلویی، دستگاه به طور کلی سالم بوده و به طور کامل عملکرد دارد.

آسیب پذیری در برابر افتادن‌ هدست Apple Vision Pro

با این حال، در مقابل افتادن‌ها باید مراقب باشید. جالب است که این آسیب‌پذیری به دلیل منطقه نوار سر اطراف اسپیکرها و گوش‌های کاربر بوده است. حتی یک شکاف حساس درون این منطقه در ویدیو آسیب دیده و حتی از طریق مواد پوشش به بیرون آمده است.

آزمون شکنجه Apple Vision Pro اطلاعات مفیدی درباره مراقبت از هدست اپل

قابلیت Light Seal هدست Apple Vision Pro

Light Seal یک تکنولوژی است که به صورت مغناطیسی به صفحه نمایش هدست متصل می‌شود. این فناوری یک تناسب محکم بین دستگاه و صورت کاربر ایجاد می‌کند تا جلوی نور را بگیرد. این به کاربران اجازه می‌دهد تا در تجربه واقعیت مجازی یا افزوده خود، نورپردازی اضافی را حس نکنند و تمرکز خود را بر روی صفحه نمایش تمرکز کنند.

یکی از ویژگی‌های اصلی Light Seal، قابلیت تنظیم بهینه آن برای هر فرد است. با توجه به اندازه و شکل صورت کاربر، اپل قصد دارد این فناوری را در انواع مختلف ارائه دهد تا هر کاربر بتواند تنظیمات مناسبی برای خود انجام دهد و از بهترین تجربه ممکن در استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی و افزوده برخوردار شود.

نحوه استفاده درست از هدست Apple Vision Pro

هدبند نیز یکی از عناصر اساسی در تجربه استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی و افزوده است. این هدبند در پشت سر کاربر قرار می‌گیرد و به وسیله نوارهای صوتی به هدست متصل می‌شود. این کمک می‌کند تا هدست به درستی در جای خود قرار بگیرد و کاربران بتوانند بدون نگرانی از افتادن یا حرکت غیرمنتظره هدست، تجربه خود را ادامه دهند.

آزمون شکنجه Apple Vision Pro اطلاعات مفیدی درباره مراقبت از هدست اپل

جمع بندی

حالا که به نقاط قوت و ضعف این آزمون شکنجه پرداختیم، شما را به تماشای ویدیو دعوت می‌کنیم. این ویدیو حاوی پیشنهادات جالبی در مورد شیشه جلویی دستگاه است که ممکن است شما را به تعجب بیندازد. از این لحظه لذت ببرید و به عنوان یک اطلاعات جدید، برای انتخاب بهتر دستگاه خودتان، در نظر بگیرید.

با ما همراه باشید و دنیای فناوری را با چشمان جدید ببینید! اگر این مقاله برای شما جالب بود، نظرات و انتقادات خود را با پلازا دیجیتال به اشتراک بگذارید. تا در مسیری پر از فناوری و نوآوری با هم قدم برداریم!

مهسا فتحی منش

مهسا فتحی منش

از سال 97 در حوزه تولید محتوا در سایت‌های مختلف، فعالیت‌های فراوانی در تولید محتوای کاربرپسند و نگارش مطالب روز انجام داده‌ام. در این مدت توانسته‌ام با تفکر نوین و ایده‌های خلاقانه، توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کنم. در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای پلازا دیجیتال، امیدوارم با همکاری و تعامل با شما عزیزان، به پیشرفت‌های جدیدی در حوزه تکنولوژی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *