تاریخ انتشار: 26 خرداد 1403 |
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سامسونگ رسما گلکسی واچ FE را معرفی کرد. همان طور که از قبل مشخص شده بود این ساعت مدل ریبرند شده گلکسی واچ ۴ است.

مشخصات گلکسی واچ FE

مشخصات گلکسی واچ FE

گلکسی واچ FE از صفحه نمایشی  استفاده می‌کند که با یک لایه یاقوت محافظت می‌شود. این ساعت تنها در یک سایز ۴۰ میلی‌متری راهی بازار می‌شود.

گلکسی واچ FE از صفحه نمایش ۱٫۲ اینچی با وضوح تصویر 369 در 369 پیکسل بهره می‌برد. صفحه نمایشی از نوع Super AMOLED دارد و از تراشه اگزینوس W920 استفاده می‌کند.

این ساعت هوشمند ۱٫۵ گیگابایت رم دارد و از ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. برای این محصول از باتری ۲۴۷ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است.

برخورداری از Wear OS  با رابط کاربری One UI 5 هم از دیگر ویژگی‌های این ساعت است.

گلکسی واچ FE از گواهی IP68 استفاده می‌کند و تا عمق 5ATM ضد آب بود. این ساعت از گواهی نظامی MIL-STD-810H بهره می‌برد و بلوتوث ۵٫۳ و وای-فای و NFS و GPS دارد.

از جمله حسگرهای سلامتی این ساعت هوشمند می‌توان به حسگر ضربان قلب و حسکرهای مختلف دیگر اشاره کرد.

این ساعت از ۱۰۰ فعالیت ورزشی پشتیبانی می‌کند. همچنین حسگر سنجش خواب بسیار پیشرفته‌ای دارد.

 

قیمت گلکسی واچ FE

این ساعت با قیمت ۱۹۹ دلار راهی بازار می‌شود.

شایعات قبل از معرفی رسمی

به نظر می‌رسد که در سال ۲۰۲۴ باید منتظر ساعت هوشمند گلکسی واچ FE باشیم. ساعت هوشمند سامسونگ که احتمالا قیمت ارزان‌تری دارد و با ویژگی‌های جذابی راهی بازار می‌شود. این محصول در کنار گوشی S24 FE و گلکسی Z Fold 6 و گلکسی Z Flip6 راهی بازار می‌شود.

آپدیت 19 خرداد ماه ۱۴۰۳

طبق اطلاعاتی که در شبکه جهانی X فاش شده است، گلکسی واچ FE در 24 ژوئن رونمایی خواهد شد. همچنین خبرهایی مبنی بر رونمایی زودتر از گلکسی واچ FE به گوش می‌رسد.
طبق اطلاعات افشا شده قیمت این محصول احتملاً 200 دلار خواهد بود.

آپدیت ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۳

ساعت هوشمند گلکسی واچ FE با قیمت ۱۹۹ یورو راهی بازار می‌شود.

آپدیت ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۳

ساعت هوشمند واچ FE سامسونگ در اندازه ۴۰ میلی‌متر از صفحه نمایش ۱٫۲ اینچی بهره می‌برد. وضوح تصویر صفحه نمایش هم ۳۹۶ در ۳۹۶ پیکسل خواهد بود. صفحه نمایشی از نوع Super AMOLED برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

گلکسی واچ FE در رنگ‌های مختلف

این گوشی باتری ۲۴۷ میلی‌آمپر ساعتی هم دارد. ۱٫۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند سامسونگ به شمار می‌رود.

این ساعت هوشمند با شارژر آهنربایی شارژ می‌شود و تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است. برخورداری از گواهی IP68 و MIL-STD-810H هم از دیگر ویژگی‌های این ساعت به شمار می‌رود.

ساعت Galaxy Watch FE به تراشه اگزینوس ۹۲۰ مجهز شده و با سیستم عامل Wear OS و رابط کاربری One UI Watch 5 راهی بازار می‌شود.

این ساعت هوشمند به accelerometer ، barometer، حسگرهای سلامتی متعدد و سنسور الکتریکی قلب، gyroscope، حسگر تشخیص میزان روشنایی محیط و حسگر سنجش ضربان قلب لیزری مجهز شده است.

آپدیت ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳

امروز ساعت گلکسی واچ FE در ساخت سامسونگ دیده شد. ساعتی که در تاریخ ۲۰ تیر ماه معرفی می‌شود. در کنار این ساعت از گلکسی واچ ۷ و احتمالا گلکسی واچ اولترا هم رونمایی خواهد شد.

ساعت گلکسی واچ اف ای با شماره مدل SM-R861 در سایت سامسونگ دیده شده است.

آپدیت ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

امروز مشخصات این ساعت هوشمند در سازمان FCC آمریکا قرار گرفت. گلکسی واچ FE با شماره مدل SM-R861 شناخته می‌شود. پس باید به زودی منتظر معرفی این محصول باشیم.

آپدیت ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز فریم‌ور ساعت هوشمند گلکسی واچ FE روی سرورهای OTA سامسونگ دیده شد. در این فریم‌ور گفته شده که گلکسی واچ اف ای با شماره مدل SM-R861 راهی بازار می‌شود. ورژن نرم‌افزار این ساعت هم R861XXU0AXE5/R8610XM0AXE5 اعلام شده است.

گلکسی واچ ارزان قیمت یا گلسی واچ ۴ مدل ۲۰۲۴

آپدیت ۲۰ فروردین

در حالی که گزارش شده بود گلکسی واچ ارزان با نام گلکسی واچ FE راهی بازار می شود، اما به نظر می‌رسد که این اتفاق رخ نمی‌دهد. به نظر می‌رسد که این محصول با نام گلکسی واچ ۲ مدل ۲۰۲۴ یا Galaxy Watch 4 2024 راهی بازار می‌شود. شایعات گفته بودند که گلکسی واچ ارزان قیمت مشخصاتی دقیقا شبیه به گلکسی واچ ۴ دارد.

شایعات درباره گلکسی واچ FE

گزارش‌های جدید می‌گویند که مشخصات گلکسی واچ FE بسیار نزدیک به گلکسی واچ ۴ خواهد بود که در سال ۲۰۲۱ راهی بازار شده بود. حتی یکسری گزارش‌های می‌گویند که گلکسی واچ FE در واقع مدل ریبرند شده گلکسی واچ 4 خواهد بود.

در ادامه این گزارش‌ها گفته شده که گلکسی واچ FE با شماره مدل‌های SM-R866F و SM-R866U و SM-R866N راهی بازار می‌شود.

 

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *