تاریخ انتشار: 14 اسفند 1402 |
زمان مطالعه: 4 دقیقه

سامسونگ می‌خواهد سری گلکسی S25 به تراشه Exynos مجهز شود! خبر جدید از سامسونگ شایعه است یا نه؟ گزارش جدیدی از یک فاش‌کننده اطلاعات غیررسمی از طریق X (توییتر) منتشر شده که خبر بدی را برای کسانی که از چیپ‌های Exynos کمپانی بزرگ گوشی موبایل سامسونگ خوششان نمی‌آید، به دنبال دارد. بر اساس این منبع، در مرحله فعلی توسعه، سامسونگ برنامه‌ریزی می‌کند که تمام مدل‌های گلکسی S25 از چیپ‌های Exynos استفاده کنند. با توجه به تاریخچه، فرض می‌کنیم که این به معنای استفاده از Exynos 2500 است که هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.


این به این معناست که تمام مدل‌ها در تمام کشورها، همه جا، از این چیپ‌ها استفاده می‌کنند. از طرفی، گلکسی Z Fold 7 و گلکسی Z Flip 7 فقط از چیپ‌های Qualcomm Snapdragon (نسل چهارم) استفاده خواهند کرد، در حالی که مدل‌های ورودی و میان‌رده گلکسی A در سال 2025 میکسی از چیپ‌های MediaTek و Exynos خواهند داشت.

تراشه جدید برای کدام سری گلکسی سامسونگ است؟

بنابراین در حال حاضر تلفن‌های سامسونگ سال 2025 به شرح زیر خواهند بود:

سامسونگ می‌خواهد سری گلکسی S25 به تراشه Exynos مجهز شوند!

این دستگاه‌ها هنوز دور از تاریخ انتشار هستند، به خصوص اینکه توسط هیچ منبع دیگری تایید نشده است، شایعه بودن این خبر در حال حاضر مشخص نمی باشد.

حتی اگر همه این‌ها درست باشد و تایید شود، به خاطر داشته باشید که هنوز نمی‌دانیم دقیقاً Exynos 2500 چه قابلیت‌هایی دارد. شاید بالاخره این چیپ‌ست‌ها نسل 8 Snapdragon را پشت سر بگذارند؟ در گذشته چیزهای عجیب‌تری را در این دنیای موبایل دیده‌ایم، پس اخبار جدید را از دست ندهید.

احتمالات و شایعات سری گلکسی S25

چرا باید گوشی‌های قابل انعطاف با Snapdragon همراه شوند؟ ما نمی‌توانیم بگوییم که این نوع استراتژی برای ما زیاد معنی‌دار است، اما باز هم می‌توانیم همین چیز را در مورد تقسیم Exynos-Snapdragon فعلی در خانواده گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S24 بگوییم.

در نهایت، این خبر‌ها تا زمان انتشار رسمی دستگاه‌ها، ممکن است تغییر کنند. بنابراین، بهتر است منتظر باشیم و منتظر اطلاعات رسمی از سامسونگ باشیم.

سوالات متداول سری گلکسی S25

در ادامه چند سوال متداول در مورد سامسونگ گلکسی S25 و جواب‌های آنها را برایتان قرار داده ایم. همراه پلازا دیجیتال باشید.

آیا سامسونگ قصد دارد تمام مدل‌های گلکسی S25 از چیپ‌های Exynos استفاده کنند؟

بله، بر اساس یک شایعه جدید، سامسونگ قصد دارد که تمام مدل‌های گلکسی S25 از چیپ‌های Exynos استفاده کنند.

چرا سامسونگ تصمیم به استفاده از چیپ‌های Exynos در گلکسی S25 گرفته است؟

دلیل دقیق این تصمیم مشخص نیست، اما ممکن است به دلیل توانایی‌های بالاتر این چیپ‌ها نسبت به چیپ‌های دیگر باشد.

سامسونگ می‌خواهد سری گلکسی S25 به تراشه Exynos مجهز شوند!

آیا گلکسی S25 در تمام کشورها از چیپ‌های Exynos استفاده خواهد کرد؟

بله، بر اساس این شایعه، گلکسی S25 در تمام کشورها از چیپ‌های Exynos استفاده خواهد کرد.

چه مدل‌های دیگری از گلکسی S25 انتظار می‌رود؟

هیچ اطلاعات دقیقی در مورد مدل‌های دیگر گلکسی S25 وجود ندارد، اما ممکن است سامسونگ انواع مختلفی از این تلفن‌ها را معرفی کند.

آیا این شایعه درباره سری گلکسی S25 تایید شده است؟

خیر، این شایعه هنوز تایید نشده است و باید منتظر اطلاعات رسمی از سامسونگ باشیم.

آیا این تصمیم می‌تواند تأثیری بر کیفیت گلکسی S25 داشته باشد؟

ممکن است این تصمیم تأثیری بر کیفیت گلکسی S25 داشته باشد، اما باید منتظر اطلاعات رسمی از سامسونگ باشیم تا بتوانیم نظر دقیقی داشته باشیم.

چه زمانی انتظار می‌رود که گلکسی S25 معرفی شود؟

هیچ اطلاعات دقیقی در مورد زمان معرفی گلکسی S25 وجود ندارد، اما ممکن است سامسونگ این تلفن‌ها را در سال ۲۰۲۵ معرفی کند.

کلام پایانی

با توجه به اینکه این شایعه هنوز تایید نشده است، بهتر است منتظر اطلاعات رسمی از سامسونگ باشیم. بنابراین، تا زمان معرفی رسمی گلکسی S25، بهتر است از اطلاعات غیررسمی پرهیز کرده و منتظر اطلاعات رسمی باشیم.

مهسا فتحی منش

مهسا فتحی منش

از سال 97 در حوزه تولید محتوا در سایت‌های مختلف، فعالیت‌های فراوانی در تولید محتوای کاربرپسند و نگارش مطالب روز انجام داده‌ام. در این مدت توانسته‌ام با تفکر نوین و ایده‌های خلاقانه، توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کنم. در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای پلازا دیجیتال، امیدوارم با همکاری و تعامل با شما عزیزان، به پیشرفت‌های جدیدی در حوزه تکنولوژی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *