تاریخ انتشار: 02 اسفند 1402 |
زمان مطالعه: 4 دقیقه

گوشی موبایل ریلمی 12 پلاس 5G یکی از اعضای سری 12 گوشی‌های هوشمند Realme است که به زودی راهی بازار می‌شود. این دستگاه هم اکنون در یک فروشگاه در مالزی با یک لیست مشخصات دقیق ظاهر شده است.

مشخصات گوشی ریلمی 12 پلاس 5G

اطلاعات جدیدی درباره این گوشی به دست رسیده که مشخص شده، این گوشی موبایل دارای یک صفحه نمایش AMOLED با اندازه 6.67 اینچ و رزولوشن FHD+ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است. یک تراشه 5G Mediatek Dimensity 7050 و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۶۷ وات هم روی این گوشی قرار گرفته است.

همچنین می‌دانیم که گوشی ریلمی 12 پلاس دارای رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی است. همچنین این گوشی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (سنسور Sony LYT-600) است. در کنار دوربین اصلی یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. دوربین سلفی گوشی ریلمی 16 مگاپیکسل است.

گوشی ریلمی 12 پلاس 5G یک گوشی هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت 5G

این گوشی از رابط کاربری Realme UI 5.0 و اندروید ۱۴ بهره می‌برد.

تاریخ عرضه گوشی ریلمی 12 پلاس 5G

گوشی Realme 12+ 5G در تاریخ 29 فوریه در مالزی عرضه ‌می‌شود.

گوشی ریلمی 12 پلاس 5G یک گوشی هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت 5G

گوشی ریلمی 12 پلاس 5G یک گوشی هوشمند پیشرفته با امکانات برتر و قیمت مناسب است که به تازگی در مالزی عرضه شده است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، یک تراشه قدرتمند، حافظه بزرگ و دوربین‌های با کیفیت است. همچنین، Realme 12+ 5G دارای یک دوره پیش‌خرید ویژه است که به خریداران اجازه می‌دهد تا با پرداخت مبلغ کمی دستگاه خود را پیش خرید کنند.

مهسا فتحی منش

مهسا فتحی منش

از سال 97 در حوزه تولید محتوا در سایت‌های مختلف، فعالیت‌های فراوانی در تولید محتوای کاربرپسند و نگارش مطالب روز انجام داده‌ام. در این مدت توانسته‌ام با تفکر نوین و ایده‌های خلاقانه، توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کنم. در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای پلازا دیجیتال، امیدوارم با همکاری و تعامل با شما عزیزان، به پیشرفت‌های جدیدی در حوزه تکنولوژی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *