تاریخ انتشار: 12 فروردین 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

از دسامبر گذشته، قابلیت پین کردن پیام‌ها در گفتگوهای تک به تک و گروهی در مسنجر واتساپ WhatsApp معرفی شد، اما تنها می‌توانستید یک پیام را در هر گفتگو پین کنید. این تغییرات اکنون اعمال شده است زیرا مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، و ویل کت‌کارت، سرپرست واتساپ، اعلام کرده‌اند که کاربران اکنون می‌توانند تا سه پیام را در گفتگوهای فردی و گروهی پین کنند.

قابلیت جدید واتساپ

شما اکنون می‌توانید تا سه پیام را در یک گفتگوی واتساپ پین کنید. کاربران می‌توانند انواع مختلفی از پیام‌ها، از جمله متن، تصاویر و نظرسنجی‌ها را پین کنند. برای پین کردن یک پیام، باید بر روی آن لمس طولانی کنید، “پین – pin” را از منو پیدا کرده و مدت زمان را انتخاب کنید. پیام به طور پیش‌فرض برای 7 روز پین می‌شود، اما می‌توانید آن را همچنین برای ۲۴ ساعت یا ۳۰ روز پین کنید. پس از اتمام این مدت زمان، اگر پیام دستی پین نشده باشد، به طور خودکار از پین خارج می‌شود.

اکنون می‌توانید تا سه پیام را در گفتگوهای واتساپ پین کنید!

همچنین، هنگامی که بر روی پیام پین شده کلیک می‌کنید، می‌توانید به کل پیام در گفتگو دسترسی داشته باشید.

در گفتگوهای گروهی، مدیران گروه می‌توانند به اعضا اجازه دهند پیام‌ها را پین کنند، و هنگامی که یک پیام پین می‌شود، همه اعضای آن گروه در مورد آن آگاه می‌شوند. با این حال، کاربرانی که پس از پین شدن یک پیام به گروه ملحق می‌شوند، آن را نخواهند دید. کسانی که تاریخچه گفتگوی گروه را ندارند یا پیام را قبل از پین شدن آن حذف کرده‌اند، نیز آن را نخواهند دید.

مهسا فتحی منش

مهسا فتحی منش

از سال 97 در حوزه تولید محتوا در سایت‌های مختلف، فعالیت‌های فراوانی در تولید محتوای کاربرپسند و نگارش مطالب روز انجام داده‌ام. در این مدت توانسته‌ام با تفکر نوین و ایده‌های خلاقانه، توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کنم. در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای پلازا دیجیتال، امیدوارم با همکاری و تعامل با شما عزیزان، به پیشرفت‌های جدیدی در حوزه تکنولوژی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *