تاریخ انتشار: 11 فروردین 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در یک اظهار نظر جدید، جز کوردن از پادکست Xbox Two اعلام کرده است که مایکروسافت در حال کار بر روی یک کنسول بازی جدید قابل حمل است. به احتمال زیاد این کنسول جدید یک ایکس باکس دستی یا قابل حمل خواهد بود.

ایکس باکس دستی

در پادکست Xbox Two، جز کوردن اظهار داشت: «من می‌دانم که مایکروسافت در حال حاضر ایکس باکس دستی دارد.» او در ادامه صحبت‌هایش گفت «نسخه های آزمایشی این کنسول دستی به تازگی ساخته شده‌اند و با نسخه‌های آزمایشی قبلی بسیار متفاوت هستند.»

ایکس باکس دستی چه ویژگی‌هایی دارد

کنسول دستی ایکس باکس به صورت ابری نخواهد بود و بازی ها را با توجه به سخت افزاری که دارد اجرا می‌کند. این کنسول دستی ایکس باکس به صورت مستقل کار می کند.

رقابت در بازار گیم پلیرهای دستی

از آنجایی که Nintendo Switch از زمان عرضه اولیه خود بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه فروخته است و اکنون با محصولاتی مانند Steam Deck، ROG Ally، و حتی PlayStation Portal که در چند سال گذشته به بازار آمده‌اند، ورود مایکروسافت به بازار دستگاه‌های دستی معقول به نظر می‌رسد.

ایکس باکس دستی

ایکس باکس دستی کی میاد؟

به‌طور کلی نامشخص است که مایکروسافت چه زمانی یک دستگاه دستی Xbox را معرفی خواهد کرد، اما شایعات مختلفی مدعی شده‌اند که نسل بعدی کنسول‌های ایکس‌باکس ممکن است یک دستگاه قابل حمل قابل اتصال باشد، مشابه Nintendo Switch. ابتدای امسال، فیل اسپنسر گفته بود که کنسول نسل بعدی ایکس‌باکس “متمایز و قدرتمند” خواهد بود.

مهسا فتحی منش

مهسا فتحی منش

از سال 97 در حوزه تولید محتوا در سایت‌های مختلف، فعالیت‌های فراوانی در تولید محتوای کاربرپسند و نگارش مطالب روز انجام داده‌ام. در این مدت توانسته‌ام با تفکر نوین و ایده‌های خلاقانه، توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کنم. در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای پلازا دیجیتال، امیدوارم با همکاری و تعامل با شما عزیزان، به پیشرفت‌های جدیدی در حوزه تکنولوژی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *