تاریخ انتشار: 01 خرداد 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت ایسر اولین لپ‌تاپ کوپایلت پلاس خود با نام Swift 14 AI را معرفی­ کرد. لپ تاپ Acer Swift 14 AI که در همکاری با مایکروسافت و تکنولوژی‌های کوالکام توسعه یافته است، با طراحی باریک و سبک و امکانات هوش مصنوعی بهبود یافته به بازار عرضه می‌شود. برای خرید لپ تاپ به پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

ایسر Swift 14 AI از پردازنده سری X Snapdragon پشتیبانی می‌کند که دارای واحد پردازش عصبی (NPU) با توان پردازش ۴۵ تریلیون عملیات در ثانیه است. با این پردازنده، لپ تاپ بهبود چشمگیری در عملکرد، عمر باتری و سرعت قابل توجهی در استفاده از هوش مصنوعی خواهد داشت.

لپ‌تاپ Swift 14 AI از ویژگی‌های نسل بعدی هوش مصنوعی در ویندوز ۱۱ مانند یادآوری Recall، هم‌سازنده Cocreator، زیرنویس زنده Live Captions استفاده می‌کند.

Swift 14 AI

این محصول دارای پردازنده‌های Snapdragon X Elite و Snapdragon X Plus است که هر دو از سریع‌ترین NPU‌ موجود برای لپ‌تاپ‌ها استفاده می‌کنند و پردازش‌های هوش مصنوعی را به صورت داخلی انجام می‌دهند.

Swift 14 AI دارای یک صفحه نمایش ۱۴.۵ اینچی WQXGA با فناوری IPS و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به باتری ۷۵ وات ساعتی با قابلیت شارژ سریع و عمر باتری تا ۱۶ ساعت، اتصالات Wi-Fi 7 و بلوتوث ۵.۴، و مجموعه‌ای از پورت‌های USB Type-C و USB 3.2 Type-A اشاره کرد.

این لپ تاپ با رم 32 گیگابایتی و ظرفیت هارد یک ترابایتی عرضه می‌شود.

ایسر همچنین به مقاومت بدنه محصولات خود توجه ویژه‌ای دارد و در Swift 14 AI از پلاستیک‌های بازیافتی مقاوم و وزن 1.36 کیلوگرم استفاده می‌کند.

آبتین کمالی

عصر آگاهی، زمانی است که دانش و اطلاعات، چون بارانی بی‌انتها، زمین خشک واقعیت را به گلستانی از امکانات و توسعه تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *