تاریخ انتشار: 28 فروردین 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت موتورولا از گوشی موتو G64 5G رونمایی کرد. گوشی هوشمندی که به تراشه دایمنسیتی ۷۰۲۵ مجهز شده و به عنوان جانشین گوشی موتو G54 5G شناخته می شود. برای خرید گوشی به پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

مشخصات گوشی موتو G64 5G

گوشی موتو G64 5G از صفحه نمایش IPS LCD در اندازه ۶٫۵ اینچ استفاده می‌کند. روی صفحه نمایش یک ناچ حفره‌ای قرار گرفته که دوربین سلفی داخل آن دیده می‌شود. صفحه نمایش این گوشی از وضوح تصویر Full HD+ بهره می‌برد و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز خواهد بود. نرخ نمونه برداری لمسی گوشی هم ۲۴۰ هرتز است.

باید به این موضوع اشاره کنیم که این صفحه نمایش با یک لایه گوریلا گلس محافظت می‌شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توانیم به گواهی IP52 اشاره کنیم. Moto G64 5G ۸٫۸۹ میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن به ۱۹۲ گرم می‌رسد.

 

برای گوشی موتو G64 5G از تراشه دایمنسیتی ۷۰۲۵ استفاده شده است. این گوشی در مدل‌هایی با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخیلی راهی بازار می‌شود.

باتری این گوشی از جمله ویژگی های اصلی آن به حساب می‌آید. موتو G64 5G از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و از شارژ سریع ۳۳ وات بهره‌مند شده است. بد نیست بگوییم که این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

بد نیست جدیدترین اطلاعات منتشر شده درباره گوشی S25 سامسونگ را هم مطالعه کنید.

مشخصات دوربین موتو G64 5G

برای این گوشی از دو دوربین پشت استفاده شده است. دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به همراه OIS و دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین سلفی هم حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

گوشی موتو G64 5G به اندروید ۱۴ و رابط کاربری MyUX مجهز شده است. گفته شده که این گوشی اندروید ۱۵ را دریافت می‌کند و تا سه سال هم آپدیت امنیتی دریافت خواهد کرد. این گوشی از اسپیکرهای با استاندارد دالبی اتموس برخوردار است و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم دارد.

 

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *