تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت لنوو از لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Yoga 2024 رونمایی کرد.  این لپ تاپ به پردازنده سری Meteor Lake-U مجهز شده است. برای خرید لپ تاپ لنوو به پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

مشخصات لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Yoga 2024

این لپ تاپ به پردازنده اینتل مدل Core Ultra 7 155U مجهز شده که یک پردازنده میان رده به شمار می‌رود. از ویژگی‌های مهم این لپ تاپ این است که به لولاهای ۳۶۰ مجهز شده و می‌توان صفحه نمایش را کاملا چرخاند و به حالت تبلت درآورد.

لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Yoga 2024

البته این لولاها باعث شده‌اند که بتوانید لپ تاپ را در زاویه های مختلف قرار دهید. وزن این لپ تاپ لنوو به ۱٫۳۵ کیلوگرم می‌رسد و تنها ۱۵٫۵ میلی‌متر ضخامت دارد. شاسی این محصول از جنس آلومینیوم هواپیمایی است.

برای لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Yoga 2024 از صفحه نمایشی  OLED با وضوح تصویر 2.8K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده شده است. صفحه نمایش از ۱۰۰ درصد پوشش رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند.

حداکثر روشنایی صفحه نمایش هم به ۴۰۰ نیت می‌رسد.

Lenovo ThinkPad X1 Yoga 2024 2

این محصول از دو پورت تاندربولت ۴ استفاده می‌کند، یک پورت HDMI 2.1 دارد و دو پورت USB-A روی آن قرارگرفته است. یک جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم دارد.

از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به برخورداری از گواهی نظامی MIL-STD-810H اشاره کرد.

برای لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Yoga 2024 از ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی استفاده شده است. قیمت این محصول هم از ۲۲۱۴ دلار شروع می‌شود.

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *