تاریخ انتشار: 17 شهریور 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت HMD از گوشی HMD Fusion با طراحی ماژولار رونمایی کرد. برای خرید گوشی به پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

مشخصات گوشی HMD Fusion

برای گوشی HMD Fusion کاورهای مختلفی ساخته شده که به راحتی به این گوشی متصل می‌شوند و ویژگی‌های جذابی به گوشی اضافه می‌کنند. مثلا یک کاور شارژ بی‌سیم دارد و یک کاور از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه برخوردار است. حتی یک کاور هم یک حله نورانی دارد که برای عکاسی سلفی با استریم به صورت زنده می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین یک Dev Kit برای این گوشی طراحی شده که کاربران به وسیله آن می‌توانند کاور دلخواه خودشان را طراحی کنند و با پرینتر سه بعدی بسازند.

بدنه این گوشی نسبتا شفاف ساخته شده است. قاب پشتی آن پلاستیکی است و گفته شده روند تعمیر گوشی هم بسیار ساده خواهد بود.

برای گوشی HMD Fusion از صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی IPS LCD استفاده شده که وضوح تصویر آن HD+ است و نرخ نوسازی آن هم به ۹۰ هرتز می‌رسد. روی صفحه نمایش دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. در پشت گوشی دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیگسلی هم دیده مي‌شود.

برای گوشی HMD Fusion از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ استفاده شده است. این گوشی در مدل‌هایی با ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شد. البته این گوشی از درگاه کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

گوشی HMD Fusion با اندروید ۱۴ راهی بازار می شود و تا دوسال نسخه های جدید اندروید را دریافت می‌کند. سه سال هم آپدیت‌های امنیتی دریافت خواهد کرد. باتری این گوشی هم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

قیمت گوشی HMD Fusion

این گوشی با قیمت ۲۴۹ دلار راهی بازار می‌شود.

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *