تاریخ انتشار: 29 مهر 1403 |
زمان مطالعه: 1 دقیقه

همه خبرها درباره گوشی A36 سامسونگ.

تصاویر گوشی A36 منتشر شد

آپدیت ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۳

امروز تصاویر جدیدی از گوشی A36 منتشر شده که ظاهر این گوشی را به خوبی نشان می‌دهند. مهم‌ترین ویژگی این گوشی این است که دوربین‌های پشت آن به صورت دایره‌ای و جداگانه قرار نگرفته‌اند. تمام دوربین‌های پشت در یک ماژول دیده می‌شوند که به صورت عمودی زیر هم قرار گرفته‌اند.

دوربین سلفی هم به صورت یک ناچ قطره‌ای روی صفحه نمایش قرار گرفته است. گزارش‌های جدید می‌گویند که این گوشی صفحه نمایش ۶.۶۴ اینچی دارد و با اندروید ۱۵ راهی بازار می‌شود. این گوشی به احتمال زیاد به تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۳ یا اسنپ دراگون 7s نسل ۲ مجهز می‌شوند.

آپدیت ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۴

به نظر می‌رسد که گوشی A36 در کنار گوشی A56 معرفی می‌شود. گزارش‌های جدید می‌گویند که گوشی A36 در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل با شماره مدل SM-A366B/DS و دیگری با شماره مدل SM-A366U راهی بازار می‌شود. مدل اول نسخه گلوبال خواهد بود و مدل دوم تنها در آمریکا به فروش می‌رسد. همچنین مشخص شده که این گوشی 5G است و تراشه 5G روی آن قرار گرفته است.

در حال حاضر نمی‌دانیم دقیقا از چه پردازنده‌ای برای این گوشی استفاده می‌شود. گوشی A35 با تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ راهی بازار شده و گوشی A36 هم شاید با تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ در اختیار کاربران قرار بگیرد.

این گوشی احتمالا در اسفند ماه امسال معرفی می‌شود.

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

10 دیدگاه

عبدالله

قسطی میشه خرید؟؟ اگر قسطی جایی سراغ دارید خبرم کنید متشکرم

Seyyed Amir Afzali

قیمتش چنده

بامیه

محتوا پادشاه بود 👍🏻🥰

Mehraban

سلام وقتون بخیر قیمت گوشی A55 چنده میگم A55 با اندروید one UI 7 15
قرار داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *