تاریخ انتشار: 20 تیر 1403 |
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در حالی که گوشی ریلمی GT6 نئو به تازگی معرفی شد، به نظر می‌رسد که گوشی ریلمی GT6 هم تا مدتی دیگر راهی بازار می‌شود. امروز مشخصات این گوشی فاش شد. برای خرید گوشی به پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

آپدیت ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۳

ریلمی GT6 رسما معرفی شد. گوشی هوشمندی که در طول ماه‌های گذشته اطلاعات مختلفی از آن لو رفته بود.

این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ راهی بازار می‌شود و باتری ۵۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ وات دارد.

ریلمی GT6 به صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی 8T LTPO AMOLED مجهز شده است. صفحه نمایشی که وضوح تصویر آن Full HD+ است و نرخ نوسازی آن هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. میزان روشنایی صفحه نمایش هم ۶ هزار نیت اعلام شده است.  البته که صفحه نمایش با یک لایه Armor Glass محافظت می‌شود.

برای دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی استفاده شده که OIS دارد. یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

گوشی ریلمی GT6 در مدل‌هایی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه دخلی و ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. قیمت مدل پایه ۳۸۵ دلار و قیمت مدل دیگر آن ۵۳۶ دلار اعلام شده است.

آپدیت ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۳

گزارش‌های جدید می‌گویند که گوشی ریلمی GT6 با قیمت نزدیک به ۴۴۰ دلار راهی بازار می‌شود.

آپدیت ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳

این گوشی در تاریخ ۹ جولای رسما معرفی می‌شود. در واقع چند روز دیگر می‌توانید شاهد این گوشی جدید ریلمی باشیم.

Realme GT 6 China launch date

مشخصات گوشی ریلمی GT6

گوشی ریلمی GT6 یک گوشی رده بالا خواهد بود. گفته شده مدلی که در چین عرضه می‌شود به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده و مدل گلوبال ریلمی GT6 هم با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ راهی بازار می‌شود.

این گوشی از صفحه نمایش OLED با وضوح تصویر 1.5K راهی بازار می‌شود. دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم دارد.

گفته شده این گوشی از شارژ سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند.

دوربین گوشی ریلمی GT6

۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۳

امروز تصاویری از کیفیت دوربین گوشی ریلمی GT6 منتشر شد. دوربین اصلی این گوشی از جسگر ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. می‌توانید نمونه عکس‌های دوربین ریلمی GT6 را مشاهده کنید:

 

آپدیت ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۳

امروز عکس‌های جدیدی که توسط دوربین این گوشی ثبت شده‌اند، منتشر شد. تصاویری که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. گفته شده دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیکسل سونی IMX890 استفاده می‌کند. دوربین اصلی IOS هم دارد. دوربین اولتراواید این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم دارد.

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *